Pont ez a szép a dologban,hogy ahány ember annyi féle,annyi féle stílus,motor,pénztárca. Ugye ez határozza meg legjobban ,hogy ki mit vesz:(. Sajnos nem is találsz olyan linket,ahol ne pártatlan tesztelők hasonlítanák össze bármely tipus. Már az is elfogultságnak számít,ha valakire gyerek korában rádudált egy honda. Tényleg nem lehet azt mondani ez ,vagy az a legjobb. Én mégios osztom vt cimbi véleményét,mert nekem is a drag és a vt forma világa jön be legjobban. Ki ne vágyna jobb motora nagyobra. Ha keresnék is,ha lehetőségem volna,ezt a forma világot hajszolnám. Ma nézegettem nagyobb köbcentiset a neten,mitmondjak,ha vehetnék nagyobbat,biztos az első dolgom lenne "szabóhoz" vinnem. A vtx 1800 átrajzoltanám egy kevésbé poweresre.
Hát ilyen nem szok lenni Magyarországon. Ezt nem elírták? 79 000 km???
Szép! Bár 15 év alatt hihető, nem túl sok.
Én még nem láttam eladó motort, max 40 k km-rel, akárhány éves.
Szia Tengelic.
Na itt egy másik elérhetőség a VT 1100 750 EFt-ért. http://www.motorpiac.hu/index.php?pageid=24
Ami VT750C5 hozzászólását illeti. Hát csak az hogy a Dragban a Classic a VT-ben pedig a C-2,3,4,5 nem chopper. Van ugyan benne egy Spirit változat ami eléggé chopperes, meg a Black Widow is az de ezek a VT 750C ill VT1100C tipusok. A Drag chopper tipusát sem gyártják már. Ezen kívűl kijelenteni hogy ezek a legjobbak, a legjobb kissé könnyelmű kijelentés. Talán vannak még olyan motorok is hogy Suzuki VS sorozat, vagy ha cirkáló ott a Magna és még sorolhatnám a tipusokat. Ezt a kijelentést én betudom Vt koma ifjú korának és tapasztalatlanságának.Ezért írtam hogy szerinted.
Jó motor a VT 750, meg vannak akiknek tökéletesen meg is felel, de ha ez lenne a legjobb mindenki ilyennel járna nem? Abszolut igazság nincs! Csak szempontok szerinti megközelités.
A Nagymotort kéne venni c. Index topicon van egy Infomaker nevü ügyfél, neki van ilyen gépe. Van külön fórumuk, és clubjuk is asszem. Keress rá a guglival!
Szerintem az alább látható gép inkább chopper, de manapság az újak között csak herlinél találok ilyeneket (Dyna, Sportster)
Úgy láccik a cruiser a divat, a chopper nem olyan kapós. A Yamaha sem csinál a Virago-k óta.
Ma megreptettem én is a sárkányt a mamával.
Nem volt meleg, de a nap szépen sütött. A vízátfolyások miatt kicsit összedágványoltam, de hát tavasz jön, majd lemosom (MIKOR !!!)
Nekem ezen a hírdetési oldalon csak egy üres hirdetési oldal jött be adatok nélkül.
Szerintem a drag és a shadow nem chopper,ebben egyetértünk. Inkább nevezném klaszikus formájú motoroknak,vagy ahogy itt hívjuk cruisernek az az cirkállónak. De mi is az ellenvetésed vt cimbi írására? Nem nagyon értem .
Hát komám én a 750 meg az 1100 goindoltam !!!És sztem akárki akármit mondt fasza gépek!!A dragba meg az 65(ami szép de nem 1 erőgép) az 1100 meg a pont jó ami szép erő van benne elégrendesen még egy 1500-ös Harleyba sincs annyi ló pl(softail delux)de a v-rod ne vedd bele!!!Na végiülis én lezárom ezt az ügyet!!NA de vki vmi jó témát bedobhatna
vt750c5 írta:
Na mert mér meik??Chopperek közt gondoltam ám!!!Azt nefeledd ki dögnesss
Több szempont alapján lehet véleményt mondani, győz meg! Pl. A Honda Shadow-t ha jól emlékszem "82-től gyártják 125 köbcentitől 1100-ig.Ezalatt sok tipusmódosításon esett át. Konkrétan melyikre gondolsz?
Talán először azt kellene tisztáznunk hogy mi is a chopper, és melyik motort nevezhetjük "gyári choppernek"?
De beszélgethetünk róla ha úgy gondolod, úgyse egy motoros idő van, hát elmélkedjünk.
Nincs azzal semmi baj. Talán onnan gondolod,hogy törötten hoztuk ,be és sokáig kerestünk hozá alkatrészt. Az aksi meg olyan dolog,hogy néha az ürhajóban is elromlik,főleg,ha sokat ál a gép.
Tyhű,ez nagyon állat apám . Én voltam két órácskát,de abból egy felet az öcsém dragját toltuk. Az aksija gajra ment,de nagyon szeretett volna ő is gurulni,így akárhányszor leállította,taliga . Nem te voltál beteg? Vagy egy kis hideglevegő a láznak Léghűtéses lázcsillapítás
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CUSTOM-HONDA-VTX-1800C-CHOPPE R-240-REAR-TIRE_W0QQitemZ4621136559QQcategoryZ50010QQrdZ1QQc mdZViewItem