Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Háziállatok
nahát, nahát a vilyvitányi motorosok ilyen helyen is előfordulnak?
ADATLAP ! (jobb szélső gomb)
Hogy tudom módosítani a Felhasználó adataimat?
A nagyobb motor nem feltétlenül jelent ngyobb fogyasztást !

Egyébéknt étnyleg beindult a fórum !
De jó neked ,én mire haza értem kezdett borulni,leraktam a teherautót,be a kiskocsiba és ekkor elkezdett csepegni az eső,basszus
Viszont pörög a fórum,hála istennek?vagy nekem?
A Hyos fórum is nagyon jó társaság ,hiába adtam el a vasat még mindíg feljárok oda is,rádásul ő általuk megismertem egy olyan szerelőt aki tényleg ért a mocikhoz ,és még embernek is full rendes ,és ezt a fullt még lehet szorozni
Szia
Hogyne emlékeznék.......remélem gurulunk még együtt, én ma is mentem.
Vazee megy a titok rendesen
cujethu-nak igazavan
Köszi egyszer csak megtanulom kezelni a fórumot
És a profilt ,hogy tudom modosítani?
Mondjuk lehetne egy kicsit keményebb az első teló.
Az a fogyasztás remélem csak vicc amit írtál,akkor mit eszik egy 1500ös?
Üdv Tsanyi!

Emléxel még rám? Vilyvitányban beszéltünk a nyáron!

Asszem megtanultam hallgatózás nélkül motorozni...
Szerintem a kiváncsiságodra utal!
Használd az "előzményt"!
Lehet, hogy króm hiba ami semmit sem befolyásol.
Weri ,ez mi fejtsd ki bővebben
De ne olyan szabályos elszineződést gondolj el,teljessen amorf a forma ,nincs széle a foltnak nincs bemaródás a telóba sehol,de megmondom őszintén ha csak ennyi gond lesz vele a seggemet a földhöz verem ,tul képen nem nagyon érdekel csak ha már itt vagyok gondoltam feldobom a kérdést ,nem okoz problémát csak esztétika akkor le....arom,menjen az a lényeg ,szerintem másnak fel se tünne.
Ok, nem leszólni akartam. Amikor megvettük a lányomét örültünk, hogy ez a fordított telós, de a szerelő lehűtött azzal, hogy ne örüljünk annyira mert ütközésnél nem csak szárat hanem komplett első telót kell cserélni általában mert amikor féknél összeül és az egész hajlik nem úgy mint a normálnál.
Ja és full jó az egyenes futása,el lehet engedni a kormányt,és szerelésnek nyoma sincs,lehet,hogy szar a szimering és ugymond megégette ez nagyon idéző jelben ,ahoz ,hogy olyan legyen ahhoz meg jól meg kell ütni és akkor már szerelni is kell,de mindenhol a gyári jelölés van a csavarokon,bár ha egy frankó lukat megfog az ember és jól felüt attól még lehet esetleg ,de Suzuki kereskedésben is nézték és nem tudtak mit mondani,de azt se mondták ,hogy törött lett volna az eleje.
nem volt koccos,a króm is rajta van csak be van szinesedve minta kipuf nyaka a hengernél,nem én raktam rá a kipufot ,de ahol hagytam megkérdezzem mennyiért adják el?Csütörtökönként mindíg megyek a zalaegerszegi kórházba,megkérdezem mennyiért adják és ha neked jó az ár és megvan még leviszem neked.
A horvátoknál 2 személlyel felpakolva pályán 140-150-es tempóval 7,5l, szerpentinen 6-7l között volt. Normál túrán ahol azért 100-130-al megyünk 5,5l a fogyi a lányom M800-nak.
Az én 535-ösöm átlag 4-4,5 litert fogyasztott egy személllyel 80 110 km/h sebsséggel közlekedve
Bocs, hogy beleugatok, de ha használtan vetted akkor lehet, hogy volt egy kis kocc amitől kicsit görbe lehet a teló és ott lehozza a krómot és alatta esetleg kilátszik a króm alatti réz, a lányom gépében közel 15000km van, de semmi ilyesmi nincs.
schlange!
a sportdobokat hol vetted és mennyiért?