Szeva!
Lemértem a bovdenem. 105 cm hosszú! A külsejét viszont nem tudom, mert csak kihúztam a szakadt bovdent...
Szal lehet nem egyforma való a régire és az újabb raptorra...
Az biztos, h a régit megjavíttatom!
Kiváncsiságból ma bementem az RMC-be. Gondoltam megnézem a hidraulikus kuplungot amit forgalmaznak, nem akartam vásárolni csak nézelődni, mivel a webáruházban 53ezer Ft. Az meg nem kevés. Meglepetésemre kiárusítják a maradék készletet 19000Ft/db-ért. PBR (http://www.pbr.it) a gyártó megnevezése a dobozon, de a kibontva derült ki, hogy Brembo. Nem tudom, hogy tényleg az-e, de nem tűnt gagyinak. Annyi bökkenő volt, hogy a sok ácsorgásban a hidraulika folyadék elöregedett. Lecseréltem és láthatólag működik, de a motorra még nem tudtam felszerelni. A leírás szerint SV650N-re jó. Meglátjuk.
Ha valakit érdekel még egy db van ebből a típusból, annál kifolyhatott a folyadék és megmarta egy kicsit a festést, és ott is cserére szorul a folyadék.
Sziasztok
lánc és fébetét csere elött állok
tapasztalatokat ötleteket várok
vélemények az ebay es vásárlásról? rengeteg féle fajta fékbetét és lánc van de nem tudom melyik a jó
Sziasztok
azt szeretném kérdezni hogy cagiva raptor 125 re milyen első féklámpa kapcsoló való? mert most vettem a motort de ez hiányzik róla igy tehát fogalmam nincs milyen való rá annyit tudok mondani hogy brembo fékrendszere van... és e-nélkül nem fog átmenni a műszakin se :/
Ősszel vettem alkatrészt egy sráctól aki időnként hoz be bontásra motorokat. Nemrég írtam neki, hogy szükségem lenne néhány dologra, azt írta, hogy tavasszal ismét akar behozni egy raptort. Ha aktuális szólok.
Az öntapadós alukasírozott szigetelést épületgépészeti üzletben is találhatsz. Radiátorok mögé rakják hőtükörnek.
Juteszembe!
Újra felmerült bennem, hogy ki kellene cserélnem az első felnit gyárira!Ha valaki tud eladót mindenképpen jelezze. Az is érdekelne, hogy milyen motorba szerelték még ezeket a kerekeket?
Köszöntem!
Hát ez érdekes! Nekem 2002-es a vas, de a festés a blokkon, még alul szinte tökéletes! Hasidomot re és akkor nem látszik! És ahogy szokták mondani, ha használod, lesz azon még sz.r is! Bár én is törekszem arra h tökéletes állapotban legyen a vas., szal megértem a problémád.... Nekem pl az akut a hőtől védő öntapadós alu szerű fólia kellene, meg fényes, a kislánckerékvédőt tató csavar....
Hát igen, nekem is ilyen kérdések merültek fel. És azt nem akarom, hogy elrontsam emiatt, mert azért annyira nem gáz, mert alul van és tényleg csak ugye a felület, szal nem sérülésből fakad.
Ezzel kapcsolatban valami jó autófényezőt lenne érdemes megkérdezni. Egyrészt valami hőálló festék szükséges, másrészt alumíniumot festeni szerintem nem egyszerű. Szereti ledobni a festéket.
1 kérdés:
A mocim gyönyörű állapotban van, törésmentes, minden gyári, de ugye az évek....és alul a blokk (idő, sár, só, stb...) jön le róla a felső réteg (festés, vagy mi). Csak az alsó részen, de vhogy szeretném javítani, hogy makulátlan legyen.
Erre van vkinek ötlete? hol és hogyan lehetne?
Mondom, gányolni semmiképp nem, mert törésmentes, hibátlan a gép, akkor inkább így hagyom, csak azért jó lenne ha az is 100% lenne.
"kis faragás után" uh.....nem hangzik túl jól ..
de egyébként tényleg jól néz ki ezel a lámpával, bár nekem kifejezetten tetszik az old school original lámpa. És akkor konzolok nélkül vetted a lámpád?
Köszi! Lehet be fogok ruházni! Én őket ismerem és itt vannak a szomszédban!
Csak előbb a többi dologgal készüljek el....
Ki kéne a kuplung bovdenem még mindig szednem...
Amúgy meg rugót színtereztetek, hasidomot festetek és tavasszal megy a motor a Tomotosokhoz szerintem, szal megy a szépítés.
Szia!
Az ovál lámpát a Louis-ból hozattam, de a tompítottja egy kalap Sz@..r volt. 1 évig hirdettem mire karcmentesen majdnem féláron el tudtam adni. A mostani az egy Yamaha Mt-03 gyári lámpája. Kis faragás után befért a gyári helyére.
Üdv.
Roland
Nekem a lámpád nagyon bejön! A régebbi is, ami a profil képeiden van! Esetleg az nincs még meg? Lehet érdekelne! Amúgy meg Mv Augusta lámpa v mire való? És ez az új?
www.darazsgarazs.hu