Így van, de az csak egy kapcsoló amit a diagnosztikai csatira kell rádugni, de egy kis dróttal is helyettesíthető ha az ember tudja milyek kétteőt kell összezárni....amúgy nem ugyanolyan az ecm mint az SV-n..
Én úgy értelmeztem ezt a dolgot, hogy "User mode"-ban tudsz a kijelzőről leolvasni ezt-azt, "dealer-mode"-hoz viszont kell egy külön kis egység, amit rá kell csatlakoztatni az ECM-re. Erre van is egy "vakdugó" rajta(legalábbis nekem, az ezresen van).
Dealer mode-ba lehet tenni az ecm-et egy vezeték testelésével vagy kettő összezárásável és akkor a kijelzőn megjelenik az esetleges hibakód és a TPS-t lehet beállítani, anélkül is be lehet csak körülményesebb, de kénytelen vagyok azt az utat választani......... a Cagiva-nak más a csatija mint a TL-nek így ezt nem tudom......próbáltam kimérni, de nem vagyok biztos a dolgomban így inkább nem erőltetem....
Kifotóztam az 1000 motorkerékpár c. könyvből a Cagivára vonatkozó részt. Itt is van egy kis történelem, + néhány típus, a Raptorokkal együtt.
(Zárójelben azért megjegyzem, hogy nem kell minden betűjét tényként kezelni. A V-Raptornál pl érdekes megállapítás, miszerint "A rácsszerkezetű csővázat minden változtatás nélkül átvette a Suzukitól...")
Ha az értesüléseim helytállóak( ), akkor a dealer mode nem egy vezeték, hanem az üzemanyag ellátó rendszer meghibásodásának egyik diagnosztikai rendszere.
Rádugnak az elektronikára egy kütyüt, ami megmondja, hogy mi a hiba.
Szeva!
Sokat kerestem neten de külön márka leírást történetet nem találtam...a Raptorokról is csak tesztet...leginkább csak elcsípni lehet más irományokban tesztekben..mint pl
www.tesztmotor.hu/magazin/magazin/tamburini-nyugdijba-vonul.html
S
ok ilyen van...
Jelenleg a HD felvásárolta a Cagivát Mv Agustát..de a válság révén per pl eladó.Véleményem szerint ott kúrták el de nagyon...hogy az F4-es Mv Agustát-t nem Cagivaként adták ki...Mi értelme volt megvásárolni az Mv márkanevet és minden lóvét beleölni..Emiatt meg csődközelbe került a Cagiva...Aztán meg mikor kész az új Mv az eredeti márka háttérbe szorul és csak az újra koncentrállnak...új Raptorról sztem nem kell álmodozni egy darabig!Az Mv-ből meg jóhogy nem él meg és megint csődközel..aztán meg megveszi a Hd és per pl lóg az egész a levegőben..Nem hogy úgy csinálták volna hogy a Cagiva nevű olcsóbb motorokból megélnek és az Mv nevű gépek eladásából meg lehetne a fejlesztéseket finanszírozni.Ehelyett csak az Mv-ből akarnak megélni....
Na de míg nincs új Raptor nincs is ami lenyomja a jelenlegiek árát
A nagy számok törvénye előbb utóbb mindenkit utol ér.Aki úgy érzi ,hogy rontaná a statisztikát az inkább szálljon le a nyeregről!
Pünkösd hétfőn Endy barátommal mentünk egy nagyobb kanyart, már ránk fért nagyon.Tetszik a bandika neki ,csak az a baj ,hogy a hangját nem nagyon hallotta az enyémtől (mert a villám után mi jön?...................hát a mennydörgés!)
Akkor én még nagyan zehózok így kilőve.. Komám meg hát sajnálom hogy letett a motorozásról...(remélem nem végleg) De lehet jobban is járt.Mer addig jár a korsó a kútra...de ham,arébb letette a gépet...a nyélgázon kívűl mást nem nagyon ismert...se bent se kint kanyarban meg élvezte mikor gépészkedni kell.Mikor először vitt ki a városból..úgy voltam vele hogy mikor megfordultunk hogy leszállok és inkább vissza megyek gyalog!Csak hát máig azon röhögne így maradtam a helyemen..de komolyan mondom úgy éreztem leér a könyököm az útra..meg ahogy riszállta a seggét a motor mert már kúszott le az ívről és alig alig tapadt....pedig 5 zónás gumit vett állandóan.De hát láttatd hogy ment a "Aldi ringen" a Raptorral...(akor ment vele másodszor) és lapon fordult és akor is azon élvezkedett hogy határon ment a gumi...Sztem te is hallottad láttad hogy szinte 5-10 centinket kúszott a hátulja a gépnek folyamatosan...na kb így vitt enegem is csak 120-180 as kanyarokban én meg aztán még vigyorgott hogy mivan remegsz Jobb neki a 4 kerék
Bánhatod is! A cimborád jó nagy hülyeséget csinált a cserével!
Viszont neked van lehetőséged a hibádat korrigálni, mármint azt h pünkösdkor nem jöttél!
Holnap du-n 1 körül megyünk Aradra pályázni! Én még nem voltam ott soha, de azt mondják fasza a pálya és supermoto eb-t is szoktak rajta rendezni! Lehet nem is a Raptorral megyek..... Azt tartogatom az idei első Mátrázásig , h majd csak ott törjem össze....
Már bánom hogy nem mentem el pedig rá is értem (nem volt túra) csak egyedül nem akarózott útra kélni A gixeres komám is akivel tavaly voltam leadta a mocicást (elcserélte egy golfra)Más meg nem akart jönni! Ja ő meg felemlegeti a mai napig ha szóba jön hogy mennyivel jobb volt a Raptorral menni mint a gixerrel..akkor is fülig ért a szája
Kikre gondolsz Barátom,a karieristákra vagy akik szeretnek a hüvös csendben medhúzodni kis elektromos kütyüvel-asszem trafinak vagy radarnak-valami ilyesmi lehet a szerkezet neve,szóval azzal "dolgoznak"?
Nem tudom, de itt nem szoktak piszkálni! szerintem örülnek neki, h nem a belvárosban veretjük! Elgondolkoztam rajta, h lehet h kéne egy erősebb és újabb supermotot vennem.... Természetesen rendszám nélkülit.....
Nem kell sűrűn dobálni a sebességet fel le
A holnapi napot meg nem tudom mert ma is meg tán holnap is lenne egy környékbéli csapatos mocizás De ha megyek kb 2-3 óra körül tudnék csak odaérni.... majd ha megyek!
Én meg ügyesebb vagyok, mert találtam egy képet róla.