Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Enyém az 1000-dik hozzászólás!

Gabi! Nem is rossz! Írok neki! Köszi.
Alternativa az 1000-es raptorra:

http://www.visordown.com/snipp...
Örülök, főleg, hogy a hátsó lánckerék jó lett....végre nem gond Raptorokra lánszettet rendelni.....
Nem jön valaki a Nyírtéti motoros találkozóra? www.nyirtet.hu
Dexraptor!
Itt a pályázós géped....figyuzd csak mire cserélné (feltéve ha nem papíros gép kell neki)
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Egy ráérő barátom elvitte a motort és fel is szerelték rá. Nagyon klassz lett. Nem rángat és csörög
Elvileg ma meg kell érkeznie a láncnak....
Hogy mik vannak
Villany drag
http://youtu.be/GDHJNG2PngQ
Erre meg azt hittem hirtelen hogy Diesel Raptor
www.youtube.com/watch?v=goy_Eo...
Ez meg rémisztő hangra..gondolom akad pár Nm ezt a turbo fütyülés meg tudnám szokni
Szia!
Köszi szépen!
A komámnak is megmutatom majd.Persze van neki minde. Már csak meg kell fűzni hogy akarózzon neki berhelni Na meg a műszerfalam LCD-je sem világít valamiért.Így egy fűst alatt a kettő!
Szia!
Mellékelem a számlát, a fejlécben a cég adatai, lentebb pedig a cuccok, ami kell az átalakításhoz. Ez autóhoz kellő mennyiség, a darabszámokat oszd kettővel. Vezeték meg elég max. 3 méter.
Izzót, ne felejtsd, hogy ne 100/90-est, hanem 100/80-ast!
A cimborádnak, aki segít, gondolom, biztosan van gyorskötözője, szigszalagja, forrasztópákája, meg ilyesmi. Az átalakítás lényege:
1. hogy a jelenlegi vezetékek csak az új reléket vezérlik.
2. a pozitív akksisaruról egy 10 cm-es vezeték indul a késes biztikhez, majd a relékhez, így full biztonságos lesz a szerelés.
3. a kellően vastag vezetékek és a relék biztosítják a teljes feszültséget az izzóhoz (nem úgy, mint a gyári)
Ha pontos rajz és szerelési leírás kell, csak írj!
Üdv.: Szilárd
Erről már sokatolvastam:
előnyök: 30-35%spórolsz az áron,kíméled a környezeted,alacsony fordulaton nyomatékosabb a motor.

hátrányok:20%-al többet fogyaszt,az etanol felveszi a környeztéből a levegő páratartalmát,és eldugitja a szűrőket.
fölsőbb ford.szám tartomanyokban elgyengül a motor,korrodálja a tankot(mondjuk ez nálunk nem játszik), a hidegebb égés miatt lassabban éri el az üzemi hőfokot(tovább járatod hidegen és károsítod a motort)nehezebb hidegindítás,elméletileg kell egy kütyü ami átírja a gyujtásképet(kb 40-ezer,csak autókhoz)

szóval a fszom tudja
-
Valaki próbálta már E85-tel tankolni a gépet?
Váóóó. Szép teljesítmény. Na akkor ezt is tudjuk a Cagiváról.
Csá!
Pilot powert gondoltam én is hogy az eleje tuti tapadjon hátul meg jó Pilot road 2ct két széle.
Ja! Pilot Powert neki! Van is neki kb 12ért!
Leteszteltem! 45-46 km volt nekem!
Nincs baj. Jó vásár volt mert egyedi motor. Megéri ilyen kevés kilométerrel. Majd ha kedvem lesz és pénzem akkor kijavíttatom a pufó oldalát.
Kár volt szóba hozzam! Most már ne agyalj rajta....850-ért ilyen motort....alig volt km benne jó volt az évjárat.Jó lesz az!
Nem. Sajna én is 850 ért hoztam el. Magam cseréltem a fékkart is. A kipufogó meg úgy maradt ahogy van.
850 körülre nyomtuk le asszem 950-ről. de kellet volna hagyni 200 foglalót.azt mondta akkor megcsinálja a kipufogón a horpadásokat. a fékkart nem akarta semmi áron kicseréltetni.Azé nem hoztam el mert alkudoztam egy szürkére 5-6ezer km- rel kifogástalan állapotban 900-ért.Mondjuk az a tulaj meg jól felültetett......Remélem te az alatt vetted meg
Menyiért adta volna oda neked? Honnan indultatok és hova lyukadtatok ki?
Én is néztem annak idején,de fafejü volt a tulaj .Remélem megpuhítottam és neked jobban sikerült alkudni.... mint nekem!_
Igen Veszprémben vettem. Miért csak nem ismered? Vagy van történet is hozzá?
EZ a meddig megy el nagyon forgalom/csukló függö...hatodikban 60-70 el valszekűg elmegy 50 km-t.Agyaltam már rajta hogy ki kéne próbálni de nem mertem eddig mert mivan ha épp nem jó helyen áll meg..pl kereszteződés stb..vagy kanyarban..és gondolom ha elfogy a cucc a motorfék befigyel...Mondjuk előtte gondolom csak rángatna kicsitt