Nem vagyok az áramlástechnika professzora, de biztos vagyok benne, hogy ha az egyik hengerből piros gáz jön, a másikból kék, hiába vannak összekötve egy kis csővel, akkor sem egyforma lila füst jön ki mindegyikből.
Én egy dologért haragszok nagyon...mégpedig: Hogy egy szír szar robogóra rá bírják rakni a karbira az automata szívatót az ilyenekre meg nem!De hogy miért?
Nekem szokta de inkább hűvösben látványos...Az nem füst hanem pára tudtommal ami lecsapódik ilyenkor.Filóztam rajta sokat és erre a saját elméletre jutottam: Az egyik henger ugye "szabadon van" míg a másik zártabb helyen és emiatt az egyik gyorsabban melegszik picivel kipuval együtt és hamarabb kinyomja a gőzt...+az egyik henger csöve jól meg van tekerve hogy egyforma hosszú legyen a másikkal.Aztán hogy ebben van e valami vagy csak feleslegesen járattam az agyam nem tudom..azt sem néztem meg hogy egyáltalán a zártabb henger kipuja nyomja e a gőzt hamarabb. Szerintem ez teljesen lényegtelen dolog...
Az extrémebb variációm az lenne hogy az kevésbé dolgozó kipuf szarrá van kopva és így tele van korommal olajjal és azért nem tudja teljes gőzzel nyomatni a cumót...de ha ez lenne akkor annak más nyoma is volna..szóval ez tuti nem valószínű
http://www.motorrevu.hu/video/Interju_Szikora_Andrassal