Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja lemaradt
http://www.motorrevu.hu/video/Interju_Szikora_Andrassal
Dexraptor
Te tudtad hogy ő a gumidoki? Nemsoká megy a gép műszakira..adhatna nekem is egy eslő gumát úgyis mennem kéne megint hozzá pénzt költeni
Te Roland ezt a motort Veszprémben vetted?Most nézem a képeidet..ez a sárvédő nagyon ismerős_!
Az a szép távolság: 50 kilométer. De egy kicsit sokallom. Esetleg valaki letesztelte a sajátság? Úgy fulladásig
amíg ki nem fogy!

















nagy biztonsággal 50km-t szoktak mondani
Mennyit lehet még menni ha világít az üzemanyag jelző lámpa?
Egyébként szerintem is beleégett a cucc,egy kis takaritást és időt megéri rákölteni.Ha nem változik semmi akkor tovább tudsz lépni.
Holnapra mindent tudni fogunk,délután már kifutottak az időből.Nálatok esik?
Nem vagyok az áramlástechnika professzora, de biztos vagyok benne, hogy ha az egyik hengerből piros gáz jön, a másikból kék, hiába vannak összekötve egy kis csővel, akkor sem egyforma lila füst jön ki mindegyikből.
Csá!Mit mond a szomszéd az olajra? Lesz belőle?
Vedd le a kiput és nincs bosszankodás!Na én is mondtam okosat,és üdv mindenkinek!Mi a helyzet országszerte-mindenhol áll a viz?
Huuu na itt aztán sziporkáznak az ötletek. Akkor a megoldás az lenne hogy össze van kötve a két pufó és az egyiken könnyebben tud kiáramolni a gőz?
Igen, össze vannak kötve, de ettől még nem 50-50 százalékban oszlik el a két cső közt az égéstermékek kiáramlása.
Nekem automata szivatóval csak bajom volt! Jó ez a kézi vezérlésű!
Tényleg!
Na ezzel asszem megdőlt mindenki elmélete ha jól sejtem Akkor mégis miért?
Én egy dologért haragszok nagyon...mégpedig: Hogy egy szír szar robogóra rá bírják rakni a karbira az automata szívatót az ilyenekre meg nem!De hogy miért?
HALI!Egyébként a két cső össze van kötve alul!
Na ez hihetőbb az én elméletemnél
Szerintem annyi a dolog, hogy csak az első hengerben dúsít a szivató, így annak a kipufogójából kicsit több füst jön. Semmi probléma ezzel.
elírtam....
kevésbé dolgozó henger szarrá van kopva
Nekem szokta de inkább hűvösben látványos...Az nem füst hanem pára tudtommal ami lecsapódik ilyenkor.Filóztam rajta sokat és erre a saját elméletre jutottam: Az egyik henger ugye "szabadon van" míg a másik zártabb helyen és emiatt az egyik gyorsabban melegszik picivel kipuval együtt és hamarabb kinyomja a gőzt...+az egyik henger csöve jól meg van tekerve hogy egyforma hosszú legyen a másikkal.Aztán hogy ebben van e valami vagy csak feleslegesen járattam az agyam nem tudom..azt sem néztem meg hogy egyáltalán a zártabb henger kipuja nyomja e a gőzt hamarabb. Szerintem ez teljesen lényegtelen dolog...
Az extrémebb variációm az lenne hogy az kevésbé dolgozó kipuf szarrá van kopva és így tele van korommal olajjal és azért nem tudja teljes gőzzel nyomatni a cumót...de ha ez lenne akkor annak más nyoma is volna..szóval ez tuti nem valószínű
Igen hidegen csinálja ezt.
Hidegen?
Nektek nem szokta csinálni a Raptorotok hogy az egyik kipufogó jobban "fűstől" mint a másik? Érdekes egy jelenség
Szevasztok!Szóltam Dzsynának és akkor a körvonalas lessz megcsinálva amit majd ki lehet vágatni!Most sok a munkája így várnunk kell kicsit!