Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na akkor tudod hol találsz meg!Csak nem a Benitótól vetted a gépet?Várda?
Hello Feri!
Örülök a hozzászólásodnak! Ezen agyalok már egy ideje, hogy miért áll felfelé az a kis lemez. Ezért szerettem volna kérni valakitől egy ilyen képet, hogy lássam, van-e eltérés. Akkor asszem holnap kalapácsot ragadok.

...egyébként azt hiszem, mi már találkoztunk korábban. Kaposvár mellett lakom.
Talán tőled vettem régen egy Ramirez alu kormányt.
Köszi mégegyszer a (remélem) hasznos tippet!
Jól beszélsz! Hasonlóképp voltam én is!Van egy varázsa karaktere! Az enyém olaszból való és egy szalonból vettem.....na de mikor megláttam hűűűűű egyből lila köd le ráülök (beindít) és már nem is érdekelt semmi csak hogy hol kell aláírni meg a foglalót adom is egyből...Jó motor ez nem kell más Pedig nem mai tervezés..hát nem tudom de lehet hogy kb 10 éve ufónak nézhették..pláne ha a az akkori évjáratú gépekhez nézzük.
Na de Kaposvártól?km?
Én is szertek foglakozni a géppel de ez a tavasz kicsit sok lett.........
most meg csak használom és élvezem.......az a jófajta futómű érdekelne hogy mi is?
Tinnye mellett.Nem nagy menet.50-60 Km tőlem.És Lali ott van.Vagyis egy Lali nevű.
Zoli!
hol is van ez az Üvegtigris?
elgurulnék arra!hejj
A régi tulajnak futómű márkaképviselete van itáliában. gondolhatod...
hallóGRW!
nekem is szarul áltak ezek a furatok,mivel a karmbolkor a benzin súlya előre rántotta a tankot és ez a lemez meggörbült felfelé!
tehát lefelé kell kalapálni,ezért nem passzol az ülés sem!nem tud lemenni a helyére!annyi hely van az aksi és a vas között,hogy éppen az ülés nyelve befér!kb 1-1,5 cm.ja először elöl csavarozd le és úgy állitsd be a hátulját! Üdv a csapatban.
Azt én is.
Teljesen fel akarom újítani. Kap másik színt, visszarakom a gyári ülést, kap valami szép lámpát, vagy fejidomot. meg ilyesmi. Én nem csak motorozni szeretek, hanem bütykölni is.
...és most ezt bütykölöm.
Akkor ha a gép jól működik igen jól jártál Ki is van csinosítva futóművileg meg igen jól fel van húzva...Bár a gyárira sem lehet panaszt hallani..sportos kemény de nem állítható.
Az olasz gazdi meg valszeg nem egy ágról szakad ember lehetett ha csak úgy itt hagyta...lehet akad neki más is a garázsban.
A Raptor szerelem! Én is rögtön beleszerettem az első próbakörön és most olyan vagyok vénségemre mint egy kamasz. Alig lehet levakarni a motoromról. Még a lovaglást is hanyagolom pedig juni. 12,én versenyem lesz.
Mért is kellett szétborítani?
(betonfal nélkül)
A raptor keresett meg engem :)
Felhívott egy itt élő olasz fazon. Hallotta, hogy érdeklődöm a motorok iránt, nem kell-e egy Cagiva. Egy digó haverjáé a gép, aki egyszer eljött vele látogatóba, aztán kocsival ment haza, és már nem nagyon akarja hazavinni. Megnéztem-megtetszett. Meghallgattam-szerelembe estem. Kipróbáltam-hazavittem.
Végülis úgy gyorsabb az biztos

Tényleg te direkt Raptort akartál?Hogy sikerült szerezned? Mert eléggé ritka..ezrest utoljára év elején láttam eladót kishazánkban (a fehéren kívül).Meg aztán volt itt is aki keresett de nem talált.
Műanyag se maradna. Leégetnék róla, mint a vezetékekről a szigetelést. Így kevesebb munka van vele, és csak az értékes fém maradna.

Vagy kinn kell hagyni egy putri előtt na akor tuti szét lenne kapva..csak a műanyagok maradnának fém egy szál se
Ki mondta hogy össze is kell.
Szétborításról van szó.
Amúgy acél a segédváz?
Ja, csak betonfal után nehezebb összerakni.
Csak egy betonfal kell hozzá és szét is van.
Nem nagy kunszt szétborítani. Már ha van az embernek egy kis affinitása hozzá. Szerintem nagyon jól ki van találva. A váz könnyen leemelhető a blokkról.
Láttam már egy gépen.KB van is fogalmam mi hogy de még kiötlöm.Ha tusz fényképet azt megköszönném.
Ha érdekell és nem megy ki a fejemből lefotózom neked a tartómat! Laposvas és valszeg masszív is
Valszeg anyagilag jobban megéri egy egész vázat eladni mint csak egy segédvázat egy pórul járt gazdinak
Egyébként nagy zehó szétkapni a gépet?Mennyire átgondolt?Régebben agyaltam hogy piros váz kéne de végül letettem róla.