Hello megint!
Átolvastam az egész topicot, hogy felvegyem a ritmust. Jól olvastam, hogy korábban volt egy hozzászólás, amiben a tank rozsdásodásáról volt szó? A 650-esek tankja vas? Vagy esetleg az ezresé is gyárilag? Nekem üvegszálas van rajta. Eddig nem volt gyanús. Lehet, hogy ezért nem passzol 100%-ig a helyére?
Nekem meg olyat csinál hogy hideg indításkor néha néha hogy valahonnan a blokkból 1-2 mp szakaszokkal zörgés jön ki.Indítás után míg be nem melegedik teljesen.Pár méterről is tisztán halható.Idegesít de már mentem vele kb 15 ezrer km-t és se jobb se rosszabb..sőt inkább már csak ritkán csinálja.Igy letudtam normális hangnak.Ha valami gond lett volna már rég szétment volna és nem megyek vele sok ezer km-t meg ugye már lecsitúlt.Valszeg sok esetben csak beképzelt dolog pláne olyannak mint én aki nem egy öreg sokadik motoron ülő ember.Fülelték már többen és senki nem mondta hogy baja lenne...még szerelő is de akkor meg nem csinálta mert már meleg volt
Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy olyan 2-3 ezres fordulat körül van egy kis kerepelő hangja a motornak (főleg miután bemelegedett, és amikor nem húzok neki szinte semmi gázt) , nem tudom, hogy ez természetes-e...esetleg valaki tapasztalt hasonlót? (4e felett semmi ilyesmi...)
Egy injektoros 650-ről lenne szó, meghallgattam üresben is, de nem nagyon tudom eldönteni, hogy a szívótoroktól, vagy esetleg a vezérléstől jön...verődnek a hangok össze-vissza... :)
Most találtam rá erre a fórumra. Egy kis segítség kellene nekem Raptor ügyben. Van nekem egy 1000-es. Az előző tulaj együlésesre alakította, de most elérkezettnek láttam az időt, hogy újra kétüléses legyen. A gyárilag hegesztett hátsó váznyúlvány itt csavarosra lett alakítva(úgy láttam, ez nem egyedi eset). A gond az, hogy valószínűleg nem törekedtek arra, hogy az eredeti méretben maradjon meg, hiszen egy teljesen egyedi hátsó idom lett rászerkesztve. A problémám, hogy ha visszateszem a gyári ülést, akkor a tank és az ülés közt marad kb 2-3cm. Ez nem túl szép látvány. Továbbá a tank hátsó része sem úgy passzol szerintem, ahogy kéne.
Nagyon megköszönném, ha tudnátok nekem segíteni a probléma felderítésében. Konkrétan néhány fotóra lenne szükségem, amin a tank hátulja körüli rész látható(természetesen tank nélkül. Ha lehetséges, akkor érdekelne még nagyfelbontású kép a váznyúlványról is.
...és ha nem vagyok túl pofátlan, a későbbiekben néhány méretre is lenne szükségem, de ezt majd csak akkor, ha sikerül valakit megfűznöm, hogy segítsen.
Most megpróbálok képet beszúrni. Az elsőn látható a tank és az ülés közti szakadék. A másodikon a váznak az a része látható, amiről fotót szeretnék kérni(nem csak a vázról, hanem a tank hátsó rögzítésének "bölcsőjéről").
Üdv!
Mióta van meg a gép?Eddigi tapasztalat vélemény ha már régebbi tulaj vagy.A bukógombát hol mennyiért vetted?
Nekem 2008 óta van meg és nincs negatív tapasztalat szóval
Üdv Uraim. Bátorkodom beköszönni, mint már régebbi Cagiva tulaj, viszont csak most leltem meg a fórumot.. Tömören: '06-os piros 650 ie, szinte full gyári, most kapott egy szett lightech gombát, ennyi. Képeket lassan rakok fel, az adatlapom már kialakult (mielőtt szólnátok:))
Én tényleg a mindennapokhoz használom a sast és ezért is lenne fontos a hátsó doboz. Ami nem lenne nehéz beszerezni, csak hát hova a görcsbe fogatom fel. Alig találok rajta rögzítési pontokat.
Köszi szépen a köszöntést. Képeket majd nemsokára csinálok a gépről és akkor ti is megsasolhatjátok. Örülök hogy egy ilyen különösen szép és egyedi motort tudtam venni. Na de azért még nem mondok le a hátsó dobozról mert sajna kell rakni valahova a bukómat
Átolvastam az egész topicot, hogy felvegyem a ritmust. Jól olvastam, hogy korábban volt egy hozzászólás, amiben a tank rozsdásodásáról volt szó? A 650-esek tankja vas? Vagy esetleg az ezresé is gyárilag? Nekem üvegszálas van rajta. Eddig nem volt gyanús. Lehet, hogy ezért nem passzol 100%-ig a helyére?
Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy olyan 2-3 ezres fordulat körül van egy kis kerepelő hangja a motornak (főleg miután bemelegedett, és amikor nem húzok neki szinte semmi gázt) , nem tudom, hogy ez természetes-e...esetleg valaki tapasztalt hasonlót? (4e felett semmi ilyesmi...)
Egy injektoros 650-ről lenne szó, meghallgattam üresben is, de nem nagyon tudom eldönteni, hogy a szívótoroktól, vagy esetleg a vezérléstől jön...verődnek a hangok össze-vissza... :)
Most találtam rá erre a fórumra. Egy kis segítség kellene nekem Raptor ügyben. Van nekem egy 1000-es. Az előző tulaj együlésesre alakította, de most elérkezettnek láttam az időt, hogy újra kétüléses legyen. A gyárilag hegesztett hátsó váznyúlvány itt csavarosra lett alakítva(úgy láttam, ez nem egyedi eset). A gond az, hogy valószínűleg nem törekedtek arra, hogy az eredeti méretben maradjon meg, hiszen egy teljesen egyedi hátsó idom lett rászerkesztve. A problémám, hogy ha visszateszem a gyári ülést, akkor a tank és az ülés közt marad kb 2-3cm. Ez nem túl szép látvány. Továbbá a tank hátsó része sem úgy passzol szerintem, ahogy kéne.
Nagyon megköszönném, ha tudnátok nekem segíteni a probléma felderítésében. Konkrétan néhány fotóra lenne szükségem, amin a tank hátulja körüli rész látható(természetesen tank nélkül. Ha lehetséges, akkor érdekelne még nagyfelbontású kép a váznyúlványról is.
...és ha nem vagyok túl pofátlan, a későbbiekben néhány méretre is lenne szükségem, de ezt majd csak akkor, ha sikerül valakit megfűznöm, hogy segítsen.
Most megpróbálok képet beszúrni. Az elsőn látható a tank és az ülés közti szakadék. A másodikon a váznak az a része látható, amiről fotót szeretnék kérni(nem csak a vázról, hanem a tank hátsó rögzítésének "bölcsőjéről").
Köszi előre is!
üdv
Mióta van meg a gép?Eddigi tapasztalat vélemény ha már régebbi tulaj vagy.A bukógombát hol mennyiért vetted?
Nekem 2008 óta van meg és nincs negatív tapasztalat szóval