Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja. Fater előbb magyarázta el hogy semmi értelme az egésznek .
hát nem csípik a hideget...
ceruzaelem tölötője?
nem lesz az jó..:)
a töltőáramnak a tejjesítmény(jelene esetben 9ah,legalábbis az én aksim annyi,sztem a tied is) akkor 1/10 része,azaz 0.9ah..a ceruza elem töltő nem épp ennyivel tölt,hanem jóval kissebbel,vagy 10× vagy még kissebb árammal,szval az nem fog meni.::)
Hidegben minden aksi megfekszik....
Nemtom milyen akksi ez, az van ráírva hogy exide bike. De sztem azér merül le mindig iylen gyorsan mert a garázsunkba qrva hideg van. Rosszabb ott az idő mint kint. Múltkor radiátoron volt az akksi több mint egy hétig és utána pöccre indult a motor.
A füllhallgató töltője nemtom feltöltie . ez kicsit nagyobb darab mint 2 ceruza elem
az jó..

kemény,hehe,unibat aksi?
nekem is oan van,és meg van halva,de vettem már újat,csak be kell tenni!
szeki! ha akarsz akist venni,tok 1 jó helyet...
Egyedi készítésű akksi töltőm
NSR 250,NS 400, CR 500...barmelyiknek meghallanad a hangjat,elelveznel :)
MI a bajod a krossz sarvedommel?????
Midet?

Egyébként megnéztem az adatlapodon a CR-t. Hát, kemény lehet.
Csak kéne rá valami szebb sárvédő, ha már supermoto...
Majd hallgasd meg az enyemet.
Nálunk a környéken van egy, és tényleg tetszett a hangja, szépnek hallottam.
Különben szerintem is egy vicc az egész, olyan kis nyurga szutyok. Annyira karcsú, ennél még testesebb 50-esek is vannak...

A menetteljesítményét nem mondom, mert nem tudom. Egy 125 4T-ként nem lehet egy lóerőgyár.

De az itt lévő gépnek akkor is nagyon jó hangja van...
istenem...tenyleg ennyi izlesficamodott ember el magyaroszragon...ez kezd elszomoritani...

nincs is hangja,hogy lehetne mar jo hangja?????????
A CBR 125-nek jó a hangja.
ZXR 250 egy vicc.Kb akkora vicc,mint a CBR 125.
1400-es GSX.
Balatonlelle, Suzuki Full-Gas.
Mindegy én tartom magam a véleményemhez :))). Ez olyan mint mondjuk egy 1000-es GSX-R és a 999-es ducati. Persze ha végsebet nézünk meg egyenesben gyorsulást meg lóerőt akkor a suzuki odaver, de a ducati nem ezért egy isteni motor. Aki jól hajtja az odaver bárkinek. Pályán a ZXR-nek nincs esélye MITO ellen szerintem (de ezt majd mr2T megmondja ), utcán meg annyiból jobb a kawa hogy könnyebb vezetni, barátságosabb, de nemhinném hogy erősebb lenne bármiben is... bár látnom és vezetnem kéne egyet hogy tudjam. De én a fekvős, bírkózós, "tudni kell kezelni" motorokat szeretem. Kinek mi.... :)
Háj!

Tényleg van rajt lámpa ami a benzint mutatja de annak üresbe nem szabad égnie. Csak az ürest jelző zöldnek meg egy sárgának ami az olaj. A benziné csak akkor ég ha kevés van benne.

Csákány
Ne haragudj DennyM!
De egyáltalán nincs igazad!!!
Egy ZXR 250 az ha nem is hatalmas előrelépés de AZ. Menjél 500km-t egy ZXR250-nel, és utány menjél 500-at mito evo-val. Egy négyütemű motornak teljesen más a tulajdonsága. És most hiába ragadsz/ragadtok le annál, hogy 22e-t pörög, meg, hogy nem sok az eltérés lóerőben a két gép között. De valamiért van neki egy megmagyarázhatatlan varázsa annak a 4T motornak. Nálunk volt egy 91-es és 4,5L-t evett 100km-en, amihez olyan 130/140-es uatzó társult. De nem kell evvel takarózni. Mert igenis ELŐRE LÉPÉS! Nem nagy de ELŐRE mutat. És egyébként egy 4T motorral lehet motorfékezni, meg lehet nyélgázon menni hosszútávon stb. tudnaám még sorolni a szokásos faszságokat, de nem célom. Mert minden motornak megvan a varázsa legyen az 2ütemű vagy 4ütemű.
De van: az a sárgán kigyulladó lámpa az.. kell lennie, mert mindegyiken van.

vdani666: Egyébként az a két amber Te vagy, és egy másik srác, most nem jut eszembe a neve. de nem mr2T. Nem jelezte nekem hogy szeretné ő is a dolgot
Benzinlámpa???
Az meg mi?Az enyémen olyan nincs
akkor jó
vanazúúúúgy.... Nekem is ég,,,
Hi! Az normális dolog hogy üresben a miton ég az olajlámpa meg a benzin lámpája is? ( midnekettő teli volt)