Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hohó.sok lettt a nulla:)
tehán 250ccm
mer ez a zxr ,ez 4t?
2500ccm 4henger...sztem akk már jobb,ha polini van a 125ösön.. mint nekem pl...
"és venni akarok egy 250-es Kawasaki Zxr-t ami nagyon durván megy "



A Mito 125 es a ZXR 250 majdnem egy szinten vannak. Euroringen meg tuti kikerulik a ZXR-t.
De egy Polinis vagy Mallosis 125-os 2T meg egyenesben is odaveri az ZXR-t.
Ja,es meg valamit,ZXR 250 sosem megy 180-at.
A mito után a 250zxr nem egy nagy lépés...

200at meg nem megy, hidd el nekem... vagyis óra szerint mehet ha nagyon csal

180 körül van az a 200...
Tudom semmi közöm hozzá de szétpörgeted csak akkor megy,vegyél 250 2t az többet tud.De te tudod...
ha power szelepről beszélsz akkor persze attól ha nyitva marad akkor lennti tartományban gyenge lesz
Hát a hurkalé 250-es bandita is csak 12000/min körül kell életre, hát ez egy vicc.
250-esben inkább egy TZR, az még megy is.


Egyébként lehet attól gyenge a moci alacsony fordulaton, hogy nyitott állásban megállt a szelep?
Nyugi nem vagy egyedül.Az én idomjaim is festőnél vannak a motort meg a hétvégén vittem al szerlöhöz.
Üdv Mindenkinek!

Irigylem azt aki motorozott a 7végén! Az én motorom darabkái még festőnél vannak. Láncszettet akartam rendelni hozzá a héten, de múlt hét csütörtökön kirámolták a házunkat, úgyhogy nem tudom mikorra gyűlik össze annyi, hogy megvehessem a láncszettet. Sok rohadék van a világon!
Csá én most adom el a Miotmat és venni akarok egy 250-es Kawasaki Zxr-t ami nagyon durván megy és mhiába kisköbcentisek ahengerek azért nagyon durván megy mert egyesbe megy 90-et és 19 ezret pörög végre szóval elég durva.
A vég sebessége pedig 200kM/h
Ez a buzi lehagyta a felét, de nem tudom miért...
1535-ös hozzászólásra keress vissza, és töltsd le mé egyszer azt a kib*szott táblázatot!

Amúgymeg:
1 kerékfordulat alatt megtett út=kerékátmérő X 3,14
17 X 25,4 + 2 X 150 X 0,6 km/h), aztán helyre rakod a tizedesvesszőket és kész.

De töltsd le azt a szart!
add meg a gumi atmerohet.a tobbi ki lehet szamolni.
ja de ninc smeg a progi,mer elveszett minden adatom..:(
A múltkor tettél egy megjegyzést, amivel elbizonytalanítottál.
Ellenőrizd le a következőket:
Primer áttétel (20/65) 3,25

7 fokozat áttétele:
0,818

A gumi szlessége 150, a magassága pedig 0,6
hát jah,vmi ottkörüli,ha jól tom,akk elöl 14,hátul 41 a gyári méret...de pl ami most van rajta,az tuti nem gyári méretű,mer azt számoltam azal a progival,hogy 100nál 7ezres ford van,de nekem 6ezres van 100nál..:)
Hát akkor e legjobb a gyári áttétel, nem?
itt micsinálsz?
nekem is kell maj új láncszett,még nemtom mekkora fogaskerekek legyenek...
polinis,de nekem nem kell,h 200at mennyen végre,inkább a gyorsulás legyen fasza,h lenyomjak minden kocsit,meg 125ös mocit,ami nemnagyon van itt a környéken
Hallgatlak vazze!
Mi?
Ez mr2t szövege
Igen, arra oda kell figyelni,,, énis nyomtak egykét powerszláááááájdot :)
Egy 250-es Banditnak csak 150 a vége? Hát az nem sok...
Mondjuk az a blokk elég szar egy konstrukció, 250 ccm-et elosztani 4 hengerre 4T-vel, hát igen pite...


de csak ovatosan,hideg van,nem melegek a gumik,se a beton.
Most elől mekkora lánckereked van, és hátul? milyen láncot vettél? mennyi volt?