egyszer vettem meg uj "szoros" gumit. az a pirelli diablo volt es nagyon akciosan sikerult megcsipni, mert akkor mar a ket komponensu reg piacon volt es ezt szare-hugye' odaadtak. de amugy sajna nincs "folosleges" 80-90ezrem egy garnitura vadiuj gumira, szoval az elozot leszamitva mindig ugy csinaltam, hogy elgurultam a fekti muvekhez, mert naluk mindig van hasznalt 190-es hatso, amibol lehet valasztani es nagyjabol beleillik a motorozasi stilusomba.
kb 20ezerbol ki szokott jonni az elso+hatso+szereles es elgurulok veluk egy szezont.
Először is köszönöm a részletes leírást!
Az SV-t egy bő fél évig használtam egy elég kemény gumival, ami előszeretettel rajzolt "kígyót" az aszfaltra, mind nagyon melegben, mind hidegben...
Az a szem, a koponya hátsó részében, viszont jól hangzik!
Fogyasztás akkor teljesen ok, SV 3,8-6,5 között eszegetett.
Én még mindig Motult tudok szerezni "akciósan", gondolom azt se köpi ki...
Te egyébként új gumit vettél rá, vagy használtat?
Én azért nem akartam új gumit venni, mert megveszem 40-50 rongyért, és utána meg lehet, hogy nem jön be...
Így meg 5-10 rongyért cserélgetem, úgy hogy azért elmegy 5-10 Ezret, de cserébe kipróbálhatom, hogy melyik jön be tényleg... Nekem Dunlop Sportmax Qualifier volt elől. Azt nagyon szerettem, és a következőre is olyat akarok majd rakatni. Jól tapadt monszunban és Kakucson is, de ennek ellenére, sehogy nem akart elfogyni...
Az angol Ebay hirdetésekbe ráadásul gyakran van olyan, hogy "Winter-bike". Na azok aztán az igazán leharcolt vasak! Mondjuk ez meglátszik az árában is.
Egyébként tényleg abszolút tulajdonos függő a dolog! Ezért nem vennék motort kereskedőtől, mert igenis beszélgetni kell a tulajjal, hogy mire és hogyan használta a motorját... és marad a remény, hogy kiszúrod, ha egy leharcolt vasat akarnak rád sózni!
Igen, ha a helyzeted még nem rendeződött, akkor egyenlőre célszerű pihentetni a motor kérdést. De lassan jön a tavasz és akkor nagyon menne az ember...
az egykero nem veszes.
ha kicsit kopottabb a hatsogumid, akkor inkabb eltekeri, minthogy emelje az elejet.
ha racsapod a gazt es eloredolsz, akkor is lent tud maradni az eleje, maximum a szemed passzirozodik a koponyad hatso felehez
fogyasztas nalam atlagban 6-6,5, a maximum eddig 7,5 volt, a legkevesebb pedig 4,8 l/100 km.
en repsol 10W40-es full szintetikus olajat raktam bele legutoljara. tavasszal majd liqui moly-val akarom megetetni. az en hasznalati modomban olajfogyasztasrol nem igazan tudok beszamolni. nem kellett sosem ratolteni, vagy ilyesmi
gumikerdesben nem tudok sokmindent mondani, mert eddig ketszer nem onszantambol csereltem. ket hatso defekt + egyszer az elsom is megadta magat. azt tudom, hogy a mostani hatso dunlop D221 nem az en stilusom. nehezen melegszik fel, addig csuszik, mint a bagolyszar. ha bemelegedett, akkor mar tapad, de igy sem bizom benne. cserebe nehezebben kopik.
ha lesz ra eleg penz, akkor pirelli diablot (rosso, vagy corsa) akarok felrakatni.
Szerintem minden országról van ilyen általánosítás : Németországban csak max sebességgel az autópályan mennek, angliában mindent rozsdás mert tengernél stb.
Valahogy németországban drágábbak a használt motorok mint pl angliában vagy olaszországban. Ha valamit kicsit "exkluzív" mindig drágább németországban. Angliában meg olaszországban szinte mindenki motorozik? Itt pedig annyira kicsi a piac hogy nincs sok vevő szóval itt is relativ olcsó.
Mindegy, lényeg hogy attól függ milyen árkategoriaban keresel mondanám és kitől veszel meg (hányadik tulajdonos stb). Ha itt veszel egy 5 éves motor és a tulaj Budán lakik melette van neki még 2 Merci plusz egy hajó akkor valószinúleg más a helyzet karbantartással mint máshol... Szinte olaszországban vagy németországban ugyanaz lesz.
Én amúgy még nem tudom mi lesz idén mert lehet hogy megyek (másik) külföldre vagy kell a pénzt más térvre... Ha most vennék motor akkor ilyen 2003-2006os 600cc - 900cc sor4 és akkor már nehezebb lesz itt eladni mert drágabb és jobban faj és a lebukott regadó stb. Szóval lehet hogy csak bicikli lesz :p
De szívem szerint most már nyár lenne és motoron ülnék :D
Egyszer azt mondta nekem egy szerelő, hogy az olaszoktól nem veszünk motort, mert nem viszik túlzásba a karbantartást... Persze ez lehet, hogy megint csak általánosítás...
Hiányzik az a +25 fok kellemes napsütéssel!
Bár ez a mostani idő kiváló endurózni!
kb 20ezerbol ki szokott jonni az elso+hatso+szereles es elgurulok veluk egy szezont.
Az SV-t egy bő fél évig használtam egy elég kemény gumival, ami előszeretettel rajzolt "kígyót" az aszfaltra, mind nagyon melegben, mind hidegben...
Az a szem, a koponya hátsó részében, viszont jól hangzik!
Fogyasztás akkor teljesen ok, SV 3,8-6,5 között eszegetett.
Én még mindig Motult tudok szerezni "akciósan", gondolom azt se köpi ki...
Te egyébként új gumit vettél rá, vagy használtat?
Én azért nem akartam új gumit venni, mert megveszem 40-50 rongyért, és utána meg lehet, hogy nem jön be...
Így meg 5-10 rongyért cserélgetem, úgy hogy azért elmegy 5-10 Ezret, de cserébe kipróbálhatom, hogy melyik jön be tényleg... Nekem Dunlop Sportmax Qualifier volt elől. Azt nagyon szerettem, és a következőre is olyat akarok majd rakatni. Jól tapadt monszunban és Kakucson is, de ennek ellenére, sehogy nem akart elfogyni...
Egyébként tényleg abszolút tulajdonos függő a dolog! Ezért nem vennék motort kereskedőtől, mert igenis beszélgetni kell a tulajjal, hogy mire és hogyan használta a motorját... és marad a remény, hogy kiszúrod, ha egy leharcolt vasat akarnak rád sózni!
Igen, ha a helyzeted még nem rendeződött, akkor egyenlőre célszerű pihentetni a motor kérdést. De lassan jön a tavasz és akkor nagyon menne az ember...
Már csak 2 vizsga és motorkeresés! :D
Lehet, hogy csatlakoznék, ha az időm engedi és az időjárás is kedvező!
Persze, csak ha nem bánjátok!
ha kicsit kopottabb a hatsogumid, akkor inkabb eltekeri, minthogy emelje az elejet.
ha racsapod a gazt es eloredolsz, akkor is lent tud maradni az eleje, maximum a szemed passzirozodik a koponyad hatso felehez
fogyasztas nalam atlagban 6-6,5, a maximum eddig 7,5 volt, a legkevesebb pedig 4,8 l/100 km.
en repsol 10W40-es full szintetikus olajat raktam bele legutoljara. tavasszal majd liqui moly-val akarom megetetni. az en hasznalati modomban olajfogyasztasrol nem igazan tudok beszamolni. nem kellett sosem ratolteni, vagy ilyesmi
gumikerdesben nem tudok sokmindent mondani, mert eddig ketszer nem onszantambol csereltem. ket hatso defekt + egyszer az elsom is megadta magat. azt tudom, hogy a mostani hatso dunlop D221 nem az en stilusom. nehezen melegszik fel, addig csuszik, mint a bagolyszar. ha bemelegedett, akkor mar tapad, de igy sem bizom benne. cserebe nehezebben kopik.
ha lesz ra eleg penz, akkor pirelli diablot (rosso, vagy corsa) akarok felrakatni.
Valahogy németországban drágábbak a használt motorok mint pl angliában vagy olaszországban. Ha valamit kicsit "exkluzív" mindig drágább németországban. Angliában meg olaszországban szinte mindenki motorozik? Itt pedig annyira kicsi a piac hogy nincs sok vevő szóval itt is relativ olcsó.
Mindegy, lényeg hogy attól függ milyen árkategoriaban keresel mondanám és kitől veszel meg (hányadik tulajdonos stb). Ha itt veszel egy 5 éves motor és a tulaj Budán lakik melette van neki még 2 Merci plusz egy hajó akkor valószinúleg más a helyzet karbantartással mint máshol... Szinte olaszországban vagy németországban ugyanaz lesz.
Én amúgy még nem tudom mi lesz idén mert lehet hogy megyek (másik) külföldre vagy kell a pénzt más térvre... Ha most vennék motor akkor ilyen 2003-2006os 600cc - 900cc sor4 és akkor már nehezebb lesz itt eladni mert drágabb és jobban faj és a lebukott regadó stb. Szóval lehet hogy csak bicikli lesz :p
De szívem szerint most már nyár lenne és motoron ülnék :D
Neked, hogy áll a motor kérdés?
Csak lehet hogy külföldön is érdemes keresni. Itt kevés :(