Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem akarsz egy kicsit túl sokat?
Precíz,megbízható,no meg márkaszerviz?
Szerintem mondj le a márkaszervizről,akkor a többi teljesülhet!
No meg talán ha megírnád a márkát,típust!
Sziasztok 1 kis segítség kellene nekem!
Megbízható, precíz hivatalos szervizet keresek a motoromhoz, ahol számlaképesek stb........
De a legfontosabb h precízen dolgozzanak.
Valaki esetleg ötlet?
150 ló is megindul 60-nál 6-ban az enyém (122le) is megindul rendesen és motorfék is lesz! Jó gép a 954, szép is! Hajrá
Odamész 850-el oszt kérdés nékün' odaadja!
Megelőztél! Tényleg megtetszett az a moci, így gondoltam, hogy írok neked egyet, hogy mesélj már kicsit a tapasztalataidról, de köszönöm, hogy már írtál is!
Egyébként nemrég, még 870 volt ez a gép, valamint volt egy sárga-kék 800-ért, az most hirtelen 900 lett, így változnak rendesen az árak!

Igazából én is csak jókat olvastam róla. Egyetlen használatból eredő negatívumnak azt olvastam, hogy szereti az egykerót, aminek a szokásos következményei: lánc nyúlás, kormánycsapágy, stb. Igazából annyi, hogy erre kiemeltebben kell figyelni vásárláskor!

A 150 ló mindenképp férfias bánásmódot igényel!
Egyébként biztos, hogy megszokást igényelne! Nem elég, hogy sor4, csutka kormány, széles, idomos, így tuti más, mint a keskeny, valamivel magasabb SV, de hát pont ezért lenne érdekes!
Én annyira nem voltam V2 fun, de azért a következőket biztos nehéz lesz megszokni:
- SV-nél irgalmatlanul ki lehetett használni a komoly motorféket, így a napi használatban alig kellett ténylegesen fékeznem
- 60-nál 6.-ikban is meg tudott indulni.
- stb.

Még ilyen gyakorlati kérdéseim lennének, ha nem baj:
- Fogyasztás! (langsam/túrázós/Kakucs)
- Olaj! Motul?
- Gumi: utcai van rajta? Vágott slickkel próbáltad?
Az XT660 tényleg egy jó kis gép! Na igen, azért egy japán masina (mindenkitől bocs az általánosításért), azért még mindig biztosabb műszakilag...
Az az , nekem decemberben volt az Államvizsgám, így most van egy kis nyugi az MSc előtt, ezért most jöhet ezerrel a motor keresgélés!
Köszi, de pl. Varadero-n már szédülnék, az túl magas nekem!
Következő motorra nemám 90 kiló leszel a végén!
ennek a 954-nek a gazdaja valahol itt van a 900RR forumban.
amikor nezegettem a gepeket, akkor meg 1,15 mikiert hirdette az akkori tulaj.
mire osszejott a penz (meg amugyis sarga-keket akartam) ezt mar elvittek. a mostani gazdajat meg lattam itt a fentebb emlitett topikban, szoval szerintem ra tudsz kerdezni, hogy miert akarja eladni - esetleg volt-e vele valami problema, vagy ilyesmi.

amugy jo kis gep, viszont kicsit ferfiasabb banasmodot igenyel. ertem ezalatt azt, hogy anno a 929-re 60 kiloval ultem fel es nagyobb temponal - hogy ugy fogalmazzak - nem gondolatra kanyarodott, amihez az akkori hatalmas tomegemet kevesnek ereztem. aztan azt kicsaptak alolam, 2 evre ra jott a 954, akkor mar 70 voltam, es baratsagosabb volt, de most igy 80 kiloval mondom azt, hogy mar erolkodes nelkul tudom atcsapni laprol-lapra
viszont muszakilag semmi gondom vele. tankolok, olajat es gumit cserelek es ennyi. most jon majd a 48ezres nagyszerviz tavasszal (lancszett + szelepek).

mivel tudom, hogy V2-d volt elotte, ezert egy apro info meg: haverom "v2buzi" (eloszor VTR, aztan monster) es neki tul homogen a viselkedese es azt mondja, hogy ki kell nyomni a szemet ahhoz, hogy valami elvezetet nyujtson. de ez ugye izlesek es pofonok kerdese. nekem az o traktor monstere nem kene, ami szetrazza a lancot 3500-as fordulatszam alatt
Lesz másik Nééki?
Na ez idősebb pindurit
Csaaakis 2005-nél fiatalabbak jöhetnek szóba, valamint X-es változat!:) De köszönöm azért!
Bocsi, hogy beleszólok, de tudok egy Tenerét eladót, ha érdekel.
Janszié a motor Őt keresd.
Sajnos az általad említett gépekhez nem tudok hozzászólni. (varadero, hornet információk vannak csak )
Ja, értem! Én is nemrégen váltam meg az enyémtől. Nálam csak kategóriaváltás van, jöhet a nagymocc!:)
Mindenképpen valami kis supemotot szeretnék, városi, túrázós, szerpentines használatra, amivel akár egy külföldi utazás sem okoz gondot. Ilyen kategóriába leginkább csak a Yamaha XT 660X-ét tudtam sorolni. Kipróbáltam KTM-eket, de ezek azért jóval "nagyobb" szervizháttérrel rendelkeznek, mint az XT, és olyan egetvető különbséget azért nem tapasztaltam. (LC4 SM) Sokan mondják, hogy nem egy supermoto, inkább funbike, de városban forgolódni, meg hazajárkálni vidékre jó lesz szerintem! De majd meglátjuk.
.. egyelőre a vizsgaidőszakot szeretném magam mögött tudni, utána beszélhetünk motorról!
Még augusztus végén könnyes búcsút vettem tőle, hogy jöhessen valami új...
Látom te is motort keresel, te milyen gépeket nézel?

Az általam kinézet két típus Gixxer 750 és a VTR SP valahogy baromi drága mostanság, így elkezdtem mást is nézni, egy kicsit megcáfolva azt, amit korábban mondtam. Baromira bejön, pl. ez a gép: CBR 954 RR: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_900_rr_cbr_954rr-73616
34
Sőt mint kiderült az 750-es Gixxinél egy picit még olcsóbb is az Ezredes...
... és azt is, hogy a tehénhajcsár szeret alukálni
Valaki tud kiadó lakást? :) legalább 1.5 de inkább két szobás, motorral lehessen valamit kezdeni
Sőt egyedül mentél pedig tudod,hogy tehénkém szereti a kanyarokat
Mi lett az SV-vel?
BUÉK Mindenkinek!
Szép motor, szép helyen! Jó képek lettek!

Már alig várom a tavaszt, hogy végre én is újra motorra ülhessek. Addigra remélem kiderül, hogy melyiket választom!
Még nincs mivel.. :D Vizsgák után motorkeresés lesz! .. csak legyek túl rajtuk!
Nosza
Mennék már én is..
Nem volt hideg. az utolsó 4-5 kilométernék kezdett ilyen fagyos zúzmarás idő lenni
Nem volt fent sok motor