Szia,
Köszönöm, hogy írtál. RSV-éknél lehet tudni valami gyári hibáról egyébként? Mire célszerű figyelni?
Mindig utána nézek egy adott színkombinációnak, és az RSV 1000 2004-re ha nem is sokat, de ezeket azért kidobta: Www/s1600/2007+Aprilia+RSV+100..." target="_blank">Piros-ezüst 1 www.autoblog.com/media/2008/07..." target="_blank">Piros-ezüst 2
nekem majd a jobb oldali feknyeregnel lehet hogy cserelni kell a legtelenito szelepet, vagy mit, mert egy kicsit berohadt es a 8as kulcs elfordult rajta, kicsit megnyirva a csavart... jot szoptam, mire ki tudtam lazitani
A féket én is légtelenítettem,mivel elöl le kellett cserélnem a féknyergeket,mert gyalázatos állapotban voltak.Természetesen új betéteket és új fékolajat is kapott.Tesztmotorozás megtörtént,egész jó lett.
sikeresen legtelenitettem a fekeimet, mukodnek rendesen. igy mar eljutok jovoheten a szervizbe a tobbi tennivalo miatt, aztan indul a rock 'n' roll vegre valahara
amikor motorvasarlas elott voltam, en is nagyon nezegettem oket, mert nagyon bejon a forma, meg az egesz motor ugy, ahogy van.
csak aztan a penztarca eldontotte a kerdest, hogy 954, mert a millek jo 200-300ezerrel dragabbak voltak akkor
V2 utan egyetlen sor4-re sem fogod azt mondani igazan, hogy marpedig neked ez a motor kell. legfeljebb azt, hogy tetszik, megveszem, de jobb lenne, ha V2 lenne
az osszes sor4 tul "sima", tul "homogen", meg jellegtelen, ha az embernek elotte hosszu ideig V2 dohogott a segge alatt. es meg akkor sem vagy elegedett vele, hogyha egy-egy kigyorsitasnal letepi a karod es a szemgolyoidat a koponyad hatso reszehez preseli...
vegyel egy RSV-t
Én néztem jobbról, néztem balról, néztem előről-hátulról, mentem vele, de valahogy nem éreztem azt, mint az SV-nél, hogy ez KELL NEKEM!
Szerencsére nem egyedül mentem, így műszakilag is át lett nézve rendesen! Már nekem is feltűnt ez-az, de a szerelő ismerős is talált ezt-azt, a vége az lett, hogy köszi a lehetőséget, de ez nem fogott meg!
Segítségeteket szeretném kérni mégpedig abban, hogy ajánljatok nekem Budapesten megbízható és olcsó (tudom, hogy ez a kettő együtt nem lehetséges :) ) elsősorban robogó szerelőt, mert 2 robogót is gatyába kéne rázni a szezonra! Az egyik eladásra megy azért lenne jó ha olcsón el tudná végezni a munkát, a másik meg egy friss jövevény, azt csak át kéne nézni!
Hát most tényleg folyamatosan tesznek föl gépeket. Úgyhogy ha tetszik valamit vedd meg ha nem akkor biztos lesz még más lehetőséged. A tökéletes nincs :D
mar en is tukon ulok... hetvegen csak addig jutottam, hogy megmutattam neki a napfenyt, feltoltottem az akksijat, talaltam egerszart egy helyen, ezert beneztem minden lehetseges helyre, hogy nincs-e valami megragva, aztan megprobaltam beinditani.
hat a 6 honap allas nem igazan tett jot neki, mert eleinte csak tekerte az onindito es csak puffogott. aztan amikor beindult, akkor egyenletlen volt az alapjarat. hagytam hogy rendesen atdolgozza a cuccot, ventillator bekapcsolas utan mar minden oke volt vele.
viszont megint legteleniteni kell a fekemet, mert a mostani allapotban nem jutok el a szervizig vele, hogy a szelepeket ellenorizzek meg csereljek a csereerett korongokat.
Köszönöm, hogy írtál. RSV-éknél lehet tudni valami gyári hibáról egyébként? Mire célszerű figyelni?
Mindig utána nézek egy adott színkombinációnak, és az RSV 1000 2004-re ha nem is sokat, de ezeket azért kidobta:
Www/s1600/2007+Aprilia+RSV+100..." target="_blank">Piros-ezüst 1
www.autoblog.com/media/2008/07..." target="_blank">Piros-ezüst 2