amugy szerintem azzal a mert 750-es gixerrel valami betegseg volt, mert ago oldalan egy 119 lovas merest leszamitva a tobbi ott van a szeren: http://www.agomotors.hu/websho...
Komoly így együtt látni ezt a 7 gépet, köszönöm!
Az azért nem semmi, hogy a Gixxi és a 954-es is 150 lóerő papíron, mégis van 10-20 ló a kettő között és ez a teljes fordulat tartományban...
Arról nem is beszélve, hogy a 954-es gyárilag ilyen "görbét" tud produkálni....
Begépeltem "pár" számokat több dyno sheetsból (http://www.sportrider.com/). SV650 vs ZX6R // Z750 vs ZX7R vs GSXR750 // Z1000 vs CBR954. Itt az eredmény:
CBR954 mindig nagyon bitang. Z1000 ilyen 7000ig még kicsit álmos aztán majdnem egy szinten. GSXR 8000nél ébred eddig nem gyorsabb mint a Z750 . Majd 11000nél is nagyon bitang. STB
Húúúuu, az klassz...!
Ha be VTN-eztetem én is a tank melletti borítást, akkor szerinted lesz annyival erősebb a vas, hogy beszúrjak nektek a kanyarban?
Lehet, hogy nem mostanában..., de jöhet a száma!
gondoltam,hogy erre lesz kapás... Tomi egyik haverja csinálja ,kértem tőle referenciát és k..rva szép dolgokat csinál. sokat várok tőle.A kinézetet nagyon meg fogja dobni, ja és a gép is jobban kanyarodik tőle... van telefonszámom is ha kell.
A hasidom igen durva kikepzesnek van kiteve.
Nekem a karcallo folia is mar kezd foszladozni es a lancsspray trutyi kupacot nehez
Ugy levakarnom hogy a festes ne legyen feloldva petroval.
eloxált fék,kuplung, oxált tanksapka csavarok és VTN karbon fólia a műanyag aksi fedélre. über fasza!ha visszakapom a fedelet és tényleg szuper lesz,akkor lehet,hogy a hasidom is követi a példáját...legközelebb ha jó idő lesz akkor szólok. kb. 1 hete gurultunk egy lightosat másik Tomival.
Erre én is számítok... Mint tavaly márciusban, na az gyönyörű volt ! De azért reméljük, hogy idén elmarad amire számítunk. 1,5 hét és megyek a motorért!
7272232
Ezt kb. most azonnal el kéne menni és megvenni...