Szia!
Én nagyon örülnék neki! jó lenne, ha össze tudna jönni egy 4-5 fős társaság, akikkel együtt gurulhatnánk :)
A következő hétvége nekem kiesik (pedig jó időnek ígérkezik...), de utána 24-25-i hétvégére kéne szervezni valami fél napos lötyögést.
Hali!
Tegnap visszafele pont Csobánka és Pilisvörösvár között jöttem. Igazad van, jó az út, de nagyon figyelni kell.
Gratulálok a csizmához, használd egészséggel!
Helló!
Írok majd még egy párat, innen a környékről!
Én múlthéten szombaton csináltam egy majdnem ugyanilyen kört, de ajánlom neked, hogy próbáld ki egyszer a Csobánka és P.Vörösvár közötti szakaszt! Kb így: http://g.co/maps/gjphq
Ez egy rövid szakasz, de az út nagyon jó minőségű és nagyon szórakoztató! De csak ésszel, főleg elsőre, mert itt-ott becsapós!
Dobogókőn én is szétfagytam!
Tegnap megvettem a csizmámat óra után! Sajnos Vertigo nem volt a méretemben, így a Superzone-ból válogattam! Forma Arrow SX se volt a méretemben, a Forma F1 pedig nem jött be! (túl sok műanyag), így maradt az eredeti elképzelés: Berik GPX. http://media.motoblouz.com/ima...
Tegnap 3 körül azért elmentem és fölavattam a csizmát! http://g.co/maps/f5wgk
Még szokni kell, hogy magasabb az orra, mint egy sportcipőnek, így máshogy kell váltani!
Köszönöm az útvonaltippeket!
Tegnap el is néztem a Pilisbe egy óriás lyukasórámban. Nem mentem messzire, csak Dobogókőig, azt is a saját tempómban, csak úgy öregesen :) http://g.co/maps/wv7wr
Nagyon csalóka volt, mert Szentendrénél még szabályosan melegem volt, ahogy sütött a nap, a hegyen meg helyenként még hó van...
Ígértem neked túraútvonalakat. Akkor itt az első, ami egy szép nagy kör Budapesti kiindulóponttal. Ebben benne vannak a kedvenc útszakaszaim itt a környéken. http://g.co/maps/ptkdj
Köszönöm a leírást csizma ügyben! Én is a III.-ker.-ben fogok valszeg vásárolni, de a superzone-ban olcsóbb a Forma és van Berik is!
Egyébként még nem döntöttem! Hétvégén suli után megyek és fölprószálok egy párat és majd döntök! Sportcipőben ugyanis nem az igazi motorozni!
(Tanfolyamra én simán elmentem bakancsban! ) Most már azt is tudom, hogy te is tavaly óta űzöd az ipart, úgy mint én!
Bocica: milyen rövid gurulás? Tavaly még nem voltam itt!
De, ha lesz szóljatok!
Citadella is lesz április elején, arra se lenne rossz elmenni!
Nekem Forma Arrow SX csümmám van.
Igazából kapkodva vettem tavaly, mert kezdődött a motoros tanfolyam és kellett valami. Bementem a Shoxhoz és túracsizmát kerestem, de mind olyan gyengének tűnt, meg rövidszárúnak. A sport csizmák közül meg egyedül ebből volt a méretemben
Utólag nem bántam meg. Ár-érték arányban nagyon jó választás volt. Kényelmes, sok protektorral, cserélhető koptatóval... Szerintem tudja azt, amit a nagyok. Tartósságra még nem tudok mit mondani, majd 1-2 év múlva
az a baj hogy szerintem nekem a computer is le van folytva vagy nem tudom ! de most ugy mengy mint egy 125 ös robogó ! elég gyengén vég sebbesége 110 !
horvathb: Én első motornak egy darabig Cagiva Mito-t akartam venni (öcsémnek pedig az volt az első motorja), és az újabbakat gyárilag 11 kw-val hozták ki. A neten olvastam, hogy megoldható, hogy előcsaljuk a kb. 30 lovat. Sajnos pontosan nem tudom, hogy min kell változtatni. Egyébként szerintem a karbi (fúvóka), kipufogó, stb. is átalakításra szorul! (annyira azért nem egyszerű)
Nekem most Suzuki SV650-esem van, ami egy V2-es sporttúra, aminek nem olyan magas a végsebessége, cserébe van bőven nyomaték, így inkább "szerpentinezésre" van kitalálva! A lényeg, hogy nem pályázok!
majomkutya: Én tavaly elmentegettem azokat az útvonalakat, amik tetszettek nekem! Előkeresem majd ezeket és belinkelem ide. Ha valamelyik megtetszik, akkor majd mondok egy-két plusz infot!
Nincs valakinek tapasztalata Berik vagy Forma sport csizmákkal kapcsolatban? Igazából legalább 1-2 éves időtávban érdekelne, hogy mennyire strapabíróak!
Szia!
Jó lenne, mert egyelőre ami útvonalakat ismerek, az nagyon nem sok... :) Korábban, amikor kocsival jártam vidékre, ugye rendre autópályán... az meg motorral nem annyira izgalmas.
Mz etz 125-150-250 bontott alkatrészek a-z.ig, szószerint minden van, egyben lévő blokkok, szétszedett blokkok, váltók, vázak, hengerek, dugók, karbok, telók, kerekek, fékek, gyújtások, elektronikus gyújtások is, kipuffok, műszerfalak, fesz.szabályzók, diódahidak, álló-forgó részek,üllések, szép fényezésú tankok, deklik,csomagtartók............stb minden van ami mz etz.
Helló Bence!
Semmi gond, örülök, hogy írtál! Én nem rég vettem tartalékba egy hátsó gumit, erre most nézem, hogy ehelyett inkább előre kellett volna vennem valamit, mert az is kopik ám!
Úgy legyen, úgy is akarok menni idén is arrafelé....
majomkutya: Nem volt nagy a valószínűsége, hogy pont te legyél, de gondoltam azért rákérdezek hátha...
Persze vannak majd ilyen útvonal-ötletek (egyenlőre nagyrészt itt Pest-megyében), majd összeszedek egy párat, ha gondolod.
horvathb: Nagyon is jó gép a 2008-as RS! A1-es (11 kw)? Ha majd (egyszer) kiszeditek a folytást, stb., akkor lesz kb. 30 ló és megy majd mint állat! De 11 kw szerintem tökéletesen elegendő ahhoz, hogy valaki megtanuljon motorozni!
Udv,
Nemregiben koltoztem haza az USA-bol es magammal hoztam a gepemet. Ez egy 2003-as XVS1100-as es szeretnem uzembe helyezni. Nem vart akadalyok miatt es ellentetben azzal, amit korabban hittem, ez nem egyszeru. Aki foglalkozik USA-bol hozott motor uzembehelyezesevel vagy tud valakit, aki foglalkozik ilyennel, kerem jelezze! Koszonom.
Zsolt
Szia!
Nem én voltam... Vasárnap sajna nem sikerült gurulni. Amúgy fekete alapon piros feliratos a gép, egyetlen eltérés a gyári állapothoz képest a ledes hátsó lámpa, meg fent van egy hátsó doboz tartó konzol.
Az Esztergomi túra nekem is szimpatikus, remélem, nemsokára kipróbálhatom. Amúgy ha vannak ilyen jó útvonal-tippek, szívesen veszem :)
Bocs, hogy nem írtam vissza még az sms-edre még a múlt szezon végén. Az igazság az, hogy off-os volt már a hátsó gumim és nem tudtam volna sehova se menni és elfelejtettem az sms-t. Majd szervezhetünk valamit errefelé is:) Nekem ápr 1-től lehet motorzni...ki van vonva
Csak összejön most már valami laza gurulás egy pár emberrel! Én se közlekedem versenytempóban!
majomkutya: Nem voltál véletlenül vasárnap a 10-es úton? Beálltam egy piros-kék 600 F4 mögé, aki egész jó tempót ment...
A szombati Szentendre-Pilisszentlászló-Visegrád-Esztergom-117-es-10-es út, nagyon jó volt! Szentlászló felé is száraz volt az út, csak elég hideg volt az árnyékos részeken, azért lehetett haladni. Egom felé pedig a hosszú egyenesekben meg lehetett hajtani a gépet!
Én nagyon örülnék neki! jó lenne, ha össze tudna jönni egy 4-5 fős társaság, akikkel együtt gurulhatnánk :)
A következő hétvége nekem kiesik (pedig jó időnek ígérkezik...), de utána 24-25-i hétvégére kéne szervezni valami fél napos lötyögést.
Tegnap visszafele pont Csobánka és Pilisvörösvár között jöttem. Igazad van, jó az út, de nagyon figyelni kell.
Gratulálok a csizmához, használd egészséggel!
Írok majd még egy párat, innen a környékről!
Én múlthéten szombaton csináltam egy majdnem ugyanilyen kört, de ajánlom neked, hogy próbáld ki egyszer a Csobánka és P.Vörösvár közötti szakaszt! Kb így: http://g.co/maps/gjphq
Ez egy rövid szakasz, de az út nagyon jó minőségű és nagyon szórakoztató! De csak ésszel, főleg elsőre, mert itt-ott becsapós!
Dobogókőn én is szétfagytam!
Tegnap megvettem a csizmámat óra után! Sajnos Vertigo nem volt a méretemben, így a Superzone-ból válogattam! Forma Arrow SX se volt a méretemben, a Forma F1 pedig nem jött be! (túl sok műanyag), így maradt az eredeti elképzelés: Berik GPX.
http://media.motoblouz.com/ima...
Tegnap 3 körül azért elmentem és fölavattam a csizmát!
http://g.co/maps/f5wgk
Még szokni kell, hogy magasabb az orra, mint egy sportcipőnek, így máshogy kell váltani!
Köszönöm az útvonaltippeket!
Tegnap el is néztem a Pilisbe egy óriás lyukasórámban. Nem mentem messzire, csak Dobogókőig, azt is a saját tempómban, csak úgy öregesen :)
http://g.co/maps/wv7wr
Nagyon csalóka volt, mert Szentendrénél még szabályosan melegem volt, ahogy sütött a nap, a hegyen meg helyenként még hó van...
http://g.co/maps/ptkdj
Szentendre-Visegrád-Egom-Dobog
ókő-Csobánka-Piliscsaba-Perbál-Budakeszi
Ehhez hasonlít egy kicsit a vasárnapi köröm:
http://g.co/maps/9d5h3
Egyébként még nem döntöttem! Hétvégén suli után megyek és fölprószálok egy párat és majd döntök! Sportcipőben ugyanis nem az igazi motorozni!
(Tanfolyamra én simán elmentem bakancsban! ) Most már azt is tudom, hogy te is tavaly óta űzöd az ipart, úgy mint én!
Bocica: milyen rövid gurulás? Tavaly még nem voltam itt!
De, ha lesz szóljatok!
Citadella is lesz április elején, arra se lenne rossz elmenni!
Igazából kapkodva vettem tavaly, mert kezdődött a motoros tanfolyam és kellett valami. Bementem a Shoxhoz és túracsizmát kerestem, de mind olyan gyengének tűnt, meg rövidszárúnak. A sport csizmák közül meg egyedül ebből volt a méretemben
Utólag nem bántam meg. Ár-érték arányban nagyon jó választás volt. Kényelmes, sok protektorral, cserélhető koptatóval... Szerintem tudja azt, amit a nagyok. Tartósságra még nem tudok mit mondani, majd 1-2 év múlva
Nekem most Suzuki SV650-esem van, ami egy V2-es sporttúra, aminek nem olyan magas a végsebessége, cserébe van bőven nyomaték, így inkább "szerpentinezésre" van kitalálva! A lényeg, hogy nem pályázok!
majomkutya: Én tavaly elmentegettem azokat az útvonalakat, amik tetszettek nekem! Előkeresem majd ezeket és belinkelem ide. Ha valamelyik megtetszik, akkor majd mondok egy-két plusz infot!
Nincs valakinek tapasztalata Berik vagy Forma sport csizmákkal kapcsolatban? Igazából legalább 1-2 éves időtávban érdekelne, hogy mennyire strapabíróak!
Jó lenne, mert egyelőre ami útvonalakat ismerek, az nagyon nem sok... :) Korábban, amikor kocsival jártam vidékre, ugye rendre autópályán... az meg motorral nem annyira izgalmas.
Érdeklődni telefonon:
06-70/245-3585
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Kell
emes estét mindenkinek!
Semmi gond, örülök, hogy írtál! Én nem rég vettem tartalékba egy hátsó gumit, erre most nézem, hogy ehelyett inkább előre kellett volna vennem valamit, mert az is kopik ám!
Úgy legyen, úgy is akarok menni idén is arrafelé....
majomkutya: Nem volt nagy a valószínűsége, hogy pont te legyél, de gondoltam azért rákérdezek hátha...
Persze vannak majd ilyen útvonal-ötletek (egyenlőre nagyrészt itt Pest-megyében), majd összeszedek egy párat, ha gondolod.
horvathb: Nagyon is jó gép a 2008-as RS! A1-es (11 kw)? Ha majd (egyszer) kiszeditek a folytást, stb., akkor lesz kb. 30 ló és megy majd mint állat! De 11 kw szerintem tökéletesen elegendő ahhoz, hogy valaki megtanuljon motorozni!
Nemregiben koltoztem haza az USA-bol es magammal hoztam a gepemet. Ez egy 2003-as XVS1100-as es szeretnem uzembe helyezni. Nem vart akadalyok miatt es ellentetben azzal, amit korabban hittem, ez nem egyszeru. Aki foglalkozik USA-bol hozott motor uzembehelyezesevel vagy tud valakit, aki foglalkozik ilyennel, kerem jelezze! Koszonom.
Zsolt
Nem én voltam... Vasárnap sajna nem sikerült gurulni. Amúgy fekete alapon piros feliratos a gép, egyetlen eltérés a gyári állapothoz képest a ledes hátsó lámpa, meg fent van egy hátsó doboz tartó konzol.
Az Esztergomi túra nekem is szimpatikus, remélem, nemsokára kipróbálhatom. Amúgy ha vannak ilyen jó útvonal-tippek, szívesen veszem :)
Bocs, hogy nem írtam vissza még az sms-edre még a múlt szezon végén. Az igazság az, hogy off-os volt már a hátsó gumim és nem tudtam volna sehova se menni és elfelejtettem az sms-t. Majd szervezhetünk valamit errefelé is:) Nekem ápr 1-től lehet motorzni...ki van vonva
majomkutya: Nem voltál véletlenül vasárnap a 10-es úton? Beálltam egy piros-kék 600 F4 mögé, aki egész jó tempót ment...
A szombati Szentendre-Pilisszentlászló-Visegrád-Esztergom-117-es-10-es út, nagyon jó volt! Szentlászló felé is száraz volt az út, csak elég hideg volt az árnyékos részeken, azért lehetett haladni. Egom felé pedig a hosszú egyenesekben meg lehetett hajtani a gépet!
600 CBR F4-emmel én is benne lennék valami laza csoportos gurulásban. Kezdő vagyok, így a lazát tényleg komolyan gondolom :D
Budapestiek, ajánlom figyelmetekbe.
http://www.sportmotor.hu/motor...