Hát ez is tényleg egy olyan vidi,ami kedvet csinál a tuonókhoz...(moto.it-en pont most van fent egy 2008-as factory jó árban nagyon szép színben...) Nem semmi a rider...1.44-nél azt hittem felrakja a falra a gépet... ilyenről álmodik a motoros,factory felszereltség,forgalommentes út,rendőr sehol,és jó minőségű aszzfalt... van ilyen a közelben?(ausztriát nem ér beleszámolni)...
Azt elhiszem hogy kedvet csinált ,még én is vigyorogtam véggig,ahogy tök lazán döntögetett ,és vette fel kerékre a motort...meg persze a zene is illett hozzá...ha tényleg ennyire lazán lehet vele döntögetni,és kanyarvadászni ,kerekezni... akkor lehet elpazaroltam pár évet a gixerekre... jó nagyon jó volt velük az élet,de ha ezt tudja adni a tuonó ...akkor nincs miről beszélni... az összehasonlító teszten is a cb1000r-el megjegyezte a cikk író ,hogy aki nem akar unalmas motort,annak a tuonó a jó választás...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_tuono_1000_karcmentes-
8405589
Ha Orosházán jársz és meg akarod nézni akkor a hirdetésben benne van minden kb.
Most néztem a vidit!Gratula a motorokhoz és a csapathoz atti,(ha jól írtam a nevét) videóit már többször megnéztem, és az Ő videói is kedvet csináltak a tuonóhoz... Majd ,ha gyári kipszivel találok mocit ,akkor megkeresem,mert ez a rövidített herélt ,ez valami bitang jól szólt
Igen,ezt olvastam,hogy a tuonónál vigyázni kell a letámasztással... ezt az utcanévtábla megoldást lopom...ez tetszik a fórumra pedig még ma beregisztrálok...nehogy lemaradjak v.mi jó masináról ...a lehetőséget megadom mindenkinek hogy elmesélje mi a szitu a motorjőval ha valami gyanus rajta...de ahogy te is írtad,jobb otthagyni...megtanultam Én is hogy inkább veszek egy szépet mint egy kicit occót ...aztán meg azon kínlődjak hogy rakjam rendbe,és a kétejek miatt ne érezzem jól magam a gépen...
Regisztrálj be az Rsvforum.com-ra, ott nagyon sok motort ismernek, fasza kis közösség, szezononként egy nagy tali, áprilisban elárasztottuk V2-kkel füredet. :-)
Deha abból indulok ki, hogy a 8éves motoromat a laikusok mindíg újnak nézik, sőt, tavasszal a Mike haverom is szó szerint karcmentes 2006ost vett, nem lehetetlen küldetés szépet venni. Ha leharcolt, ne vedd meg, ha meg jönnek a fáradt történetekkel, hogy miért néz ki szarul, szerintem fordulj sarkon. Ami tény, hogy a lábtartó meredek szögben áll, igy, ha gondatlan a tulaj, tuti letámasztotta már laza talajra, ahol a lábtartó belenyomódva a talajba, felborult a motor.De attól nem lesz az egész oldala karcos. Én is kaptam már le utcanév táblát, azt vágtam be a lábtartó alá. :-)
Kedves lakoslegál...ahogy és amit írtál ,egy laikusnak is kedvet csinálna a tuonóhoz! Már Én is nagyon várom hogy birtokba vegyem az enyémet... Remélem legalább olyan szép,és jó állapotút találok mint a Tied! Mindenesetre ha látsz,v. hallasz valami jó gépről kérlek jelezd
Köszi,nem árt tudni ,ezek az infók vásárlásnál nagyon jól jönnek ...elkapkodni nem fogom...csak olyat veszek amit a szerelőm is megnéz,és vagy a fórumon ,vagy valami úton módon biztos információm nem lessz az előéletéről... ...persze azt Én sem várhatom el hogy 6-8éves motorok szalon állapotban legyenek...l feldölhetett,csúszhatott sertés megrágta egyéb esztétikai hiba belefér még...de 2-3motorból összetákolt,nitrózott,agyon pályázott, vagy gondatlan nem törődöm tulajtól nem szeretnék mocit venni...mindent megnézek ami fizikailag lehetséges,és az időmbe belefér ...mondjuk jó lett volna a fa alá,mert szeretem a telet azzal tölteni,hogy felkészítem a vasat a tavaszra...ennek is meg van a maga szépsége ...amúgy gy,m.sopron megyéből vagy a közeléből vannak a fórumon tuonósok?
Szia! Én egy 650-es guzzi chopperről váltottam erre a műfajra. Hiányzott a kartépő gyorsulás, és a Tuonoról elég vad dolgokat olvastam, hallottam. Egyébként először nem Tuonot akartam, hanem Morini Corsaro 1200-at, az volt a vágyam, már ki is volt nézve olaszban a gépem viszont mindennel együtt (regadó, kimenetel stb.) durván fél millával többre jött volna ki, úgyhogy az majd - ha túlélem a Tuonot - a következő motor lesz.. A Tuono egy vérbeli versenymotor - idom nélkül. Nincsen vele még igazán tapasztalatom, max sebesség amivel mentem 170, nem mertem neki jobban húzni. Hideg az aszfalt, úgyhogy tavaszig nem is tervezem a tépetést. A moci nekem nagyon tetszik, mindene maga az igényesség. Ezt akkor látod drasztikusan, ha melléd áll mondjuk egy SV 650 vagy bármilyen japán tucatmotor. Csak a hátsó villát kell összehasonlítanod, ott négyszögacél műanyag végdugóval, itt moto gp-s alu banánvilla...Még a hátsókerék tengelye is üreges könnyített cső, mindent a súlycsökkentés érdekében terveztek rá az olaszok. 1 hónapja vettem, az eladó elkérte letétbe a pénzt próbaút előtt és a ház előtt izgult hogy visszaérek-e a épségben. Mivel tényleg nem kezdőmotor szerintem én is így fogom eladni. Ezen a motoron nagyon észnél kell lenni, az első fék egy satu, a létező legjobb fék amit motoron ma láthatsz. 3-as sebességfokozatig ha hirtelen rácsavarod akkor emeli az elejét. Minden könnyített, kisméretű, általában igényesen kialakított mart alu. Az a tapasztalatom hogy minden megszokást igényel rajta, pl. a kürt gombot még most sem találom érzésre, oda kell néznem hogy melyik az. Ugyanez elmondható a kezelőszervekről, stb. Én még nem keróztam vele, egyelőre ki akarom ismerni. A gyorsulását a hideg aszfalt miatt nem próbálgattam még, de ma pl. 140-nél 4 vagy 5-ikben (még nem ismerem a sebességfokozatokat sem, sztem 6-osban még nem is mentem.. ) odacsavartam neki és felordítottam a bukó alatt úgy ment. Ami az egész motorban a legjobb az szerintem a futómű, fenomenális. Nincs az az úthiba ami kibillentené, kanyarban pedig mintha sínen mennél. A váltó egy műszer, rövid úton jár és pontos. A közhidelemmel ellentétben nekem már sikerül mindig megtalálni az ürest, csak finoman kell játszani a váltókarral. A világítása nagyon bika, csak be kell jól állítani. A műszerfal nagyon szép, kifejezetten jól észlelhető, nekem nagyon tetszik a piros hátterű lcd sebességmérő és a nagy számok. Egyébként a sebességet ezen a motoron nem igazán érezni. Összességében: úgy érzem olyat vettem amit nagyon fogok élvezni, de még nem igazán ismerem. A hátsó fék pedig brembo sajátosság, a guzzin is álandóan azzal szenvedtem....
Nyugodtan beleugorhatsz a O6osba is, van az egyik haveromnak is a susnet red színű, az a pirosas narancssárgás, neki sincs gondja vele. Viszont ezeket az első szériákat megajándékozták akrákkal, úgyhogy ha nincs hozzá, akkor illik az alkunak engedni. :)
fúúú, az a magas plexi amellett, hogy ronda, még nem is ér semmit, sőőőt. Nekem pont a sisakra dobta a szelet, úgy dübörgött, majd megbolondultam. szerencsére sikerült elcserélni egy füstszínű kicsire. :)
Gratulálok a mocihoz! Látom nem règ vetted...Èn is most keresgèlek, , ezèrt figyelem mire jutsz a fèkkel...amùgy elègedett vagy összesègèben a gèppel? Azt kaptad amire számitottál? Szèles utat!
Köszönöm a hasznos ès tömör infòt! Akkor a 2006os is számìtásba jöhet...Találtam egyet a kèpesen...egyet a hahun fekete szūrkèben 1.1körūl...esetleg ha valaki ismeri valamelyiket , vagy tud olyat ami èrdemes lehet megvètelre , kèrlek tudassátok velem...
Természetesen abból, hogy 6 lóerővel erősebb a 2OO7es, természetesen semmit sem fogsz érezni, főleg, hogy 1OOOel magasabb fordulatszámon adja le. A miértre a válasz pedig, hogy a forgalomban lévő tuncik 9Oszázalékában nem a gyári áttétel van. Az első szériásokhoz adták ajándékba a kis lánckereket is, amit az 1OOOes szervizen át is cseréltek. A gyári áttétellel egyesben tud autópálya tempót...elég pályaorientált. Nem kell félned a 2OO6osoktól sem, nem tudni elsőszériás hibákról...legalábbis az enyémnek semmi baja, még a fék is jó.
Olyan nincs, hogy nem faral.... teszek rá lóvét, hogy szarul van légtelenítve. 3 olyan tuncit légtelenítettem már le, aminek el volt hanyagolva a hátsó féke, utána faralt mindegyik. Mondanom sem kell, mindegyik lemondott már róla. Egyszer szezonban összefutunk, aztán az útszélén megcsináljuk .
http://www.moto.it/moto-usate/...