Felraktam a kínai főfékhengert - ami ráadásul még színben is illik mivel ugyanolyan mint az első féktárcsa közepe - és most egész jó a hátsó fékem. Városban kifejezetten lassul, blokkolni ugyan nem tudom. Közúton is jól érezhető. Jövő héten kap új hátsó fékbetéteket, majd arról is beszámolok.
Igen..ez a hátsófékes dolog meglep, de ha csak ennyi azzal még együtt lehet élni...csak az elektronikával ne legyen probléma ,mert motorikuson elég megbízhatónak tűnik a tuono...
Szia!Nem gond,mert megyek le orosházára,az ünnepekre ...szerintem összetudjuk hozni...küldj egy emailt pár fotóval és telószámot...a többit priviben megbeszéljük!
Ami nálam gond volt vele az a barna csatlakozó. Átkábeleztem, azóta is jó.
Másról nem igazán tudok, hogy gond lenne a típussal. Ha 1-2 hsz-t vissza olvasol akkor pont a hátsófékről szól. De az nem meghibásodás. Az ilyen
Üdv Mindenkinek !Biztos nem Én leszek az első ,és nem is az utolsó aki segítséget kér motorvásárlás előtt a ,tisztelt Uraktól!Eladtam a sportmotoromat,és jelenleg (ugyanis,már nem vagyok mai csirke),olyan naked motort keresek ami sportos ,de már nem az a kézenállós motor...A tuonót szemeltem ki előszőr,a cb1000r,és az fz1 mellett...mivel annyira nem ismerem, csak sokat olvastam ,és hallottam róla ezért sok tapasztalatom nincs velük sajnos... (mindenesetre a fórumon azt olvastam hogy 2007-től erősebb,és jobb a váltója,amennyiben igaz... ),esetleg egyéb hibaforrás, ami jellemző a típusra ,kérlek osszátok meg velem ,mert akkor arra jobban odafigyelek vásárlásnál... 2007-es évjárattól a használtautón találtam két pirosat egyet 1.23m-ért,és egy másikat 1.29-ért...fekete szürkében 1.29m-ért ...ezekről tudtok-e valamit esetleg?2006-ost 1.1m- körül találtam hármat is ,nagyon szépeket írnak róluk is...róluk valami infó esetleg?Vagy a 2007 előttieket hanyagoljam inkább? Vagy volna-e valakinek itt a fórumon leinformálható gépe eladó?természetesen minden infót szívesen fogadok,és az adatlapomon található email címen privátban is írhattok ...Előre is köszönöm az infókat ,és az ajánlatokat!
Szia! Az átmérőben szerintem semmi érezhető különbség nincsen, ha van is akkor az 1-3 mm lehet ami nem oszt-nem szoroz. Most majd megnézem a kínai cuccal, ha az sem jó akkor marad a munkahenger.
1 kèrdès!a kokány japó fèkhenger...ès a gyári Brembo között...belső átmèrő bizt nem ugyan az...szerintem..?lehet pl ez is a hiba oka? vagy?mèg a "fenèkszelep,,a munkahengerbe?csak kèrdezem....no okoskodás ;)
Hát nekem így 8 évesen is faralgat ha akarom, városban simán keresztbe áll még meleg gumival is. Természetesen 18Oról csak a hátsófék nem fogja meg faralással.
Köszi a válaszokat, de sajnos még mindig nem tudtam meg, hogy milyen volt a fékhatás akkor amikor kihoztátok a kereskedésből:(
Mindenesetre én vettem egy vadi új kínai quad főfékhengert kipróbálásra, (egy az egybe a Nissinről koppintották a kínaiak), kemény 4000 pénzért. Egy próbát megér....
Egy kis szerelési sztorizás ha valakit érdekel: lelégtelenítettem a hátsó féket, először alulról töltöttem fel DOT.5. fékolajjal, majd kibontva a fékcsövet a lengőkarhoz csavarozott műanyag tartóból és felemelve a hátsó fékmunkahengert az ülés magasságába pumpálással is légtelenítettem. Eg egész éjszakát volt fellógatva a hátsó fékmunkahenger, úgyhogy minden buboréknak ki kellett jönnie:) Megdöbbenve tapasztaltam, hogy a hátső főfékhenger NISSIN gyártmányú, amit gyalázatos módon barmolt a mocira az előző tulaj, mivel a brembo 4 cm csavartáv felfogatású, ez meg 4.5 cm amit úgy rakott fel hogy egyszerűen belegörbítette a csavart az öntött alu felfogatásba. Termélszetesen az aluban a menet használhatatlan volt. Vágtam 6 mm vaslemezből egy tartót amin kifúrtam a nissin fékhenger felfogatási helyeit, és a hátsó lukba menetet fúrtam, így már egész frankón fogja. Matt feketére lefújtam, így a haza becsületét is megmentettem, Viszont: továbbra is csak lassít a hátsó fékem, kicsit kevésnek tartom. Szeretnék érdeklődni olyantól, aki újonnan vette a motorját hogy milyen ezen gyárilag a hátsó fék hogy megtudjam hogy a légtelenítésen kívül esetleg a főfékhengerem vagy a munkahengerem is felújításra szorul-e, vagy gyárilag ilyen gyenge. Köszönöm a válaszaitokat!
Sziasztok! Tuono 1000R 2007-es mocihoz farokidomot szeretnék festeni, majd matrizácni. Van valakinek ötlete, hogy a matricát hol lehet beszerezni vagy legyártatni normális áron? Tamás
Megkaptam a teljes jövő évi modellkatalógust a Piaggio grouptól. Aprilia,Vespa, Moto Guzzi, Piaggio. Lehet nyálat csorgatni Aprilia modellkatalógus 2015
Küld el légyszives itt
köszi
Felraktam a kínai főfékhengert - ami ráadásul még színben is illik mivel ugyanolyan mint az első féktárcsa közepe - és most egész jó a hátsó fékem. Városban kifejezetten lassul, blokkolni ugyan nem tudom. Közúton is jól érezhető. Jövő héten kap új hátsó fékbetéteket, majd arról is beszámolok.
Lesz itt miből szemezgetned
Nekem is eladó a 07'-es,fekete makulátlan mennydörgésem
Csak az ország másik végén
Enyém épp eladó sorban van :-)
Ami nálam gond volt vele az a barna csatlakozó. Átkábeleztem, azóta is jó.
Másról nem igazán tudok, hogy gond lenne a típussal. Ha 1-2 hsz-t vissza olvasol akkor pont a hátsófékről szól. De az nem meghibásodás. Az ilyen
Mindenesetre én vettem egy vadi új kínai quad főfékhengert kipróbálásra, (egy az egybe a Nissinről koppintották a kínaiak), kemény 4000 pénzért. Egy próbát megér....
Egy kis szerelési sztorizás ha valakit érdekel: lelégtelenítettem a hátsó féket, először alulról töltöttem fel DOT.5. fékolajjal, majd kibontva a fékcsövet a lengőkarhoz csavarozott műanyag tartóból és felemelve a hátsó fékmunkahengert az ülés magasságába pumpálással is légtelenítettem. Eg egész éjszakát volt fellógatva a hátsó fékmunkahenger, úgyhogy minden buboréknak ki kellett jönnie:) Megdöbbenve tapasztaltam, hogy a hátső főfékhenger NISSIN gyártmányú, amit gyalázatos módon barmolt a mocira az előző tulaj, mivel a brembo 4 cm csavartáv felfogatású, ez meg 4.5 cm amit úgy rakott fel hogy egyszerűen belegörbítette a csavart az öntött alu felfogatásba. Termélszetesen az aluban a menet használhatatlan volt. Vágtam 6 mm vaslemezből egy tartót amin kifúrtam a nissin fékhenger felfogatási helyeit, és a hátsó lukba menetet fúrtam, így már egész frankón fogja. Matt feketére lefújtam, így a haza becsületét is megmentettem, Viszont: továbbra is csak lassít a hátsó fékem, kicsit kevésnek tartom. Szeretnék érdeklődni olyantól, aki újonnan vette a motorját hogy milyen ezen gyárilag a hátsó fék hogy megtudjam hogy a légtelenítésen kívül esetleg a főfékhengerem vagy a munkahengerem is felújításra szorul-e, vagy gyárilag ilyen gyenge. Köszönöm a válaszaitokat!