Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elpotyálni nem fogom! De van az a pénz!
végül is ha jól matekoznak, miért ne. :-)
Megpróbálok válaszolni rá...
Őöö...vagy még sem. Este tök fáradtan jött ez a gondolat.Hogy miért?!..nem tudom. Reggel már azon gondolkoztam,h leveszem.. magam sem tudom,mit akarok. Kb. ennyi.
Nocsak nocsak meguntad?
3 szezonon az volt, ez a sok városi legenda kamu, még, hogy puhább váltó, stb. sőt, ezt még csipegeti is, a.castrolt sosem. Úgy döntöttem kipróbálok mást is, amúgy elvoltam a Motullal is.
Ha rábeszélnek a motulra akkor nekem van jóárasítva. :-)

Enyémben is az van.
Mi a gond motullal? Az ára? Vagy?
Állítólag ez van az agip 15w-50 helyett, azt nem kapni, Motult meg már nem akarok.
Állítólag ez van az agip 15w-50 helyett, azt nem kapni, Motult meg már nem akarok.
Tetszik rajta az Aprilia Racing, beletenném
óó, ha guzzid volt, akkor ismerősek az alkatrészek. :) Legalábbis én Grisoval találkoztam, az ugyan ezekből a cuccokból építkezik, még a műszerfal is ugyan az volt, más logoval.
Szerintem azt a Repsol olajat engedd el. Egyszer megkérdeztem róla a mestert (Polyák Laci) majdnem áthúzott a telefonon.
Én azt hiszem ezt fogom most kipróbálni.

http://www.olajshop.hu/eni-agi...
Nekem két tuncim is volt, mind a kettőn szarul illetve nem voltak beállítva a lámpák és kb mókusokra vadásztak a fák tetején. Akkoriban nekem is folyamatosan villogtak az autósok sötétben, aztán beállítottam. Valószínűleg azért nem érzel különbséget a távolságinál, mert azzal már csak az ufókra lövöldözöl. Van 4db hernyó csavar azokkal kell beállítani, hova szórjon.
Addig jó amíg zörög.. Ha már nem.
A tompított az durván világít!A reflektor meg egy szar.
Ez így van..
Szia! Köszönöm a tanácsot, korábban guzzim volt, azon is mindig rossz volt a hátsó fék és én is így szoktam légteleníteni. Én még annyit csinálok, hogy a töltés után egy csavarhúzóval meg is szoktam ütögetni-kocogtatni finoman a fékhengereket, mert mikro légbuborékok lehetnek beszorulva imitt-amott. Emiatt érdemes másnap is kicsit légteleníteni. Ja és olvastam itt egy korábbi tagtól, hogy dot 5 fékolajat rakott bele, már én is vettem egy dobozzal. Akrát nem adtak hozzá, használtan vettem 29000,- km van benne. Most akarok olajat, szűrőt cserélni meg ilyenek. Én az áttételt nem tudom, de majd megnézem a fogszámot. Most hétvégén hoztam haza, még nem volt időm elmélyedni benne. A hátsó bal oldali faridomon van egy 5 cm-es repedés, azt kellene megragasztani, aztán ha találok bontottat lecserélni. Repsol 15w50 olajat fogok beletenni ásványit, úgy olvastam itt azt ajánlják. Amúgy kaptam hozzá minden cuccot, angol nyelvű használati útmutató, prospektus kutyafasza, stb. Ami tetszik benne: ráülve érdekes az üléshelyzet, kicsit kényelmetlen de menet közben egyáltalán nem az, ahogy megtámaszt a menetszél úgy veszi le a terhet a csuklódól. A 200 km után sehol nem voltam elzsibbadva. A futómű álom. Ami nem tetszik: alapjáraton kicsit zörög a blokk, nem zavaróan, de lehetne tisztább járású, meg az első tompított olyan fényes, hogy végig vilogtak az autósok amikor este mentem vele. A reflektor ellenben nem nagy szám, és kifejezetten zavaróan erős a műszerfal kék lámpája ami szinte a szemedbe világít és vakít. Honnan írsz?
Szevasz. Ez nem fekete, a hivatalos neve Peak Grey. Nekem is ilyen van. Megkaptad hozzá az akra dobokat? Mert ezekhez még adtak.

Nos, lánccsapkodás ellen egy kis áttétel módosítás nem árt, nekem most elöl egyel kisebb van, hátul egyel nagyobb, de volt már hátul kettővel nagyobb is, meg a gyári is. Azt hiszem ez a 15-41 a nekem való. Idén már ráéreztem, hogy már 3.ban is, kb 12Otól gázra kuplung nélkül jön kerékre. A 4-5 ezer közti kis berángás, az az, hogy szerintem, hogyha látnánk lerajzolva a nyomatékkgörbét, ott tuti van egy pici visszaesés, de onnan viszont fasza. Én abban a tartományban nem is verem neki oda parasztból. 2OO7től ugye kicsit megfésülték a motort, 133helyett 139LE lett, igaz magasabban adja le, abban már nem érzem ezt, havernak olyan van....viszont nem is érzem ennyire nyersnek mint az enyémet, nekem meg ez kell, úgyhogy nem bánkódom. Lacosz jól beszél, nagy tempónál visszarúgsz kettőt, aztán ott is a hátsófék, a csúszókuplung megvéd, mindazonáltal én is hátsófékes vagyok, imádok keresztben érkezni a körforgóba, meg lassú lavírozáshoz is kell. Ne temesd a hátsó munkahengert, csak levegős. Én 2O1Oben légtelenítettem utoljára, egészen idénig jó volt, idén megcsináltam megint. fél óra. Ha jól csinálod, évekig jó. Először is akaszd ki a rugót a fékpedálnál, állítsd be a holtjátékot...nem kell sok, nagyon max 1mm. áááááá, mindezek előtt szaladj el egy orvosi boltba, vegyél egy baszom nagy fecskendőt, nekem asszem másfél decis van, meg gumicsövet, ami passzol a légtelenítő csavarra, meg a fecsire. Ok, holtjáték beállítva, vedd le a nyerget, tegyél a betétek közé vmi fémlapot, össze ne nyomd őket, mert egy kínlódás szétszedni. Ezután a fékcsö burkolatát szedd le, 3 csavar fogja a hátsó villán, együt fut a sebességmérő kábellel. Ha kész, akkor a nyerget le tudod tenni a földre magad elé. A hasidomot, meg az oldal burkolatot dobd le, így hozzáférsz mindenhez. A kiegyenlító tartály tetejét vedd le, majd szívd tele a fecskendőt, tedd rá a gumicsövet, majd úgy, hogy ne legyen benne bubi, tedd a cső másik felét a légtelenítő csavarra. Én mindig nyomok ki egy kis folyadékot ilyenkor, hogy véletlenül se legyen levegő. Egy kicsi természetesen mellé folyik így, de fujok oda gyorsan féktisztítót, semlegesíteni...víz is jó. Ha megvan, kiengeded a légtelenítő csavart és elkezded visszafele nyomni a cuccot, meglátod mennyi levegő jön ki, ami a sima felakasztós technikával nem jön ki...innen jön a rosz tapasztalat, hogy légtelenítés után 2 hetet bír a fék. Természetesen ahogy telik a kiegyenlítő tartály, úgy szivod ki abból is, nem árt ha van egy másik kisebb fecskendőd. Ha már nem jön több bubi, csavar elzár, de azért ne dőlj hátra, ha már így szét van szedve. jöhet a legmagasabb pontra felkötés...mármint a féknyerget. Én a hátsó lábtartóra szoktam, a lényeg, hogy a légtelenítő legyen a legmagasabb pont. Ezután következik a klasszik légtelenítés, hátha van még elfekvőben egy két bubi. Cső rá, pumpál nyit-zár, pumpál nyit zár. én egy tartálynyit átnyomok ilyenkor rajta a biztonság kedvéért. Ha megvan, összerakod és élvezed évekig a hátsóféket.
Gumiügyben tanácsot szerintem nem lehet adni, mindenki hajtja az igazát, olyan, mintha megkérdeznéd melyik csajjal járj. Nekem volt már slick, supersport, most egy sporttúra van, egy Dunlop roadsmart. Meguntam a 4OOOkm-enkénti cserélgetést. Ezt is le lehet dönteni a széléig, a slicket is meg tudtam csúsztatni, innentől kezdve tök mindegy.

Az áttételed gyári? Hány km van benne?
Gumit akarok cserélni, magam akarom kiszerelni a kereket. Ti milyen motoremelőt használtok ehhez? Két fajtát láttam, nem tudom hogy a középen emelőssel alul meg lehet-e támasztani a Tuonot.
Nincs ezen semmiféle meglepetés
Bal oldalt az első henger mellett balra lefelé

Ma most aztán frankon elnavigaltalak ☺
Köszönöm!

A hátsó fék vészfékezésnél kell, amikor az előtted haladó miatt kényszerülsz hirtelen lassításra. Én ilyenkor hátsóval is fékezek, ha ez nincs akkor satu elsővel felborulsz. Mindegy, télen megcsinálom a féket. Amúgy brutális a jószág, ma már mentem vele 150-el, de még nem mertem 6500 fölé pörgetni. Olvastam hogy 7500-től van a meglepetés. Olajtartály ezen hol van?
Sokszor én is azon kapom, hogy bazd nem is fékeztem :-)

elég a motorfék
Grat!
Csatlakozom az elöttem szólók hoz..mindent leírtak..
Grat a géphez,ne parázz ha ki van légtelenítve a hátsó fék...pont elég...még sok is mért is írok eféle zagyvaságot ha rendessen vereted...közlekedsz a géppel és ráérzel határaidra/határaitokra/a hátsó fék szinte lassabb tempónál mérvadó,ha már tempót mész és rövidebb-erőssebb féktávot veszel...mivel a súlypont fékezésnél "előre megy" tök fölösleges,egy olyan fék mint pl egy endurón majd rájössz ha bátran dobálod vissza a gangokat...néha még az is megtréfál fék nélkül gumit viszon vegyél elég viseletes és ne számíts 5-6 ezer km nél többre....cser mert kopik/v2/ nekem dunlop sportmax...asszem190/55 jött be
Szia
szép a gép! Gratula hozzá!
Hátsó mumkahenger lelevegosodik. Tipushiba. Nem tudsz vele mit kezdeni csak hgy lelegtelenited es ha par honap múlva ismet levegős lesz akkor megint.
legteleniteshez érdemes a hátsó mh t leszerelni(cso marad trmeszetesen) es fellogatni hogy magasabban legyen mint a fofekhengered. Majd ezutan legteleniteni igy a levego ki tud menni. Betetek koze azert erdemes egy laposvasat tenni
Sziasztok! A mai napon lettem tulajdonosa egy fekete színű 2006-os Tuono 1000 R motornak. Ma 200km-t jöttem vele, de 135-nél nem mertem jobban menni, hideg is volt az aszfalt meg nagyon szokni kell a gépet. Örülök hogy lehet is okosságokat olvasni és tanácsot kérni. Az első problémám a hátső fék: gyakorlatilag nincs! Ha teljes erővel nyomtam akkor a minimálistól is kisebb mértékben lassított. Kérdezném, hogy másoknál is gyárilag ilyen gyenge, vagy nálam is a főfékhenger lehet a ludas? Nekem ez így elég balesetveszélyes, főleg a brutál első fék miatt.
Ami még érdekes volt, az az hogy 3500 ford. után már nem csapkodta a láncot, de volt amikor 4000 vagy akár 5000 felett kicsit markánsabban ráhúztam a gázt akkor lánccsapkodás szerű jelenséget tapasztaltam, vagy legalábbis olyasmi hangok hallatszódtak. Ez másoknál is így van? Milyen gumit ajánlotok rá ami normális árban van, sajnos mindkettő cserés lesz. Köszönetel: Tamás (Kecskemét)