Sziasztok. Erről a motorról lehet tudni valamit?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_tuono_1000-8
070965
Remélem hamarosan én is beléphetek a klubba.
Fasza, erre nem is gondoltam...ez érdekes. Ez a te gondolatmeneted, vagy a Laci talált árulkodó nyomokat.
De akkor ez durva, mert akkor jól belenyúltak ott a szalonban, nem csak a sárvédőket cserélgették.
megesik ez más márkánál is...pl a hirös bjmw meg a váltót zabálja,meg a kuplung gyenge fos rajta,én pl csak jót mondhatok a technikáról :)a pega szabadonfutója hullott szét korzikán,mérges is voltam......de tele letört fogakkal/az olajban / csak-csak hazahozott 100-al gázzal :)
Mivel hogy szinte új kora óta ott állt a szalonba(évekig),valószínű hogy ha kellett vmi egy garanciás motorba akkor ebből szedték ki.Sok ember lehet perre ment volna,de bizonyítani...?! Erről nem tehet és ezért kapott még egy esélyt.
Az alap probléma ez volt.
MZ/X-el 1600km bő 1 hét alatt csak a nagyfaluban mert oco a benzin...és menni kőőőőőőő bár 7-fön kb szarrá áztam és küzdöttem az életemért mint malac a vágóhidon
kell, a többi idomot is lecserélni karbonra, mert ha csak ez az egy az, akkor viccesen fog kinézni. szerintem.
Most, hogy letört nekem is az első sárvédőm, gondolkodtam én is karbonon, mert azt a legkönnyebb felhajtani, de szerencsére találtam jó áron egy fehéret amit lefújatok, mert vagy 80 papír lenne az öszes idomot lecserélni.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_tuono_1000-8
070965
Remélem hamarosan én is beléphetek a klubba.
De akkor ez durva, mert akkor jól belenyúltak ott a szalonban, nem csak a sárvédőket cserélgették.
Az alap probléma ez volt.
Megfázott.
Lehet tudni, hogy mi volt a baja?
Most, hogy letört nekem is az első sárvédőm, gondolkodtam én is karbonon, mert azt a legkönnyebb felhajtani, de szerencsére találtam jó áron egy fehéret amit lefújatok, mert vagy 80 papír lenne az öszes idomot lecserélni.
Tudtam venni üléspúpot...mi kell még?!