Szia,enyém volt a vas,2007- es gyártás,2008,06üzembe helyezés,hozzám 3400km rel került,az első gazda biztositóra eldobta,egy jobbos dob..meg fékpedál bogyoja volt cserés../ vicc volt az egész/ kapott 2 új dobot,gyári köpenyben,full nyitott,FMF-folytással a végén...én imádtam K-jó gép,de túrázni több naposra nem épp ideállis,ezért vettem egy Pegát..most meg egy ETV1000-est,nekem ez kell hogy kényelem+pakolható legyen,és ha pont a sportosság kárán is..de moxt nekem ez jön be,beszély az eladóval jó arc:)
7-es kanyart kicsit benéztem, kimentem egyenesen át a sóderen ott szitált a füvön meg nyomott a motor hátulja egy 90fokot, lényegében csak eldőltem, de azért van mit rajta javítani.
járó motornál nem is nagyon hallani, de ott körül kapcsol, lefele meg 94-95 fele kapcsol ki. Ha nem ment feljebb, akkor nem kell félned, bekapcsolt az.
Üdv az Uraknak!
Megtudnátok mondani kinek milyen hőfokon kapcsol a hűtőventillátor?
Nekem a városban felment 99 C-ra,és nem hallottam ,hogy bekapcsolt volna.
Előre is köszönöm
Első sárvédő
ez nem túl meggyőző
er
ről besz?
Megtudnátok mondani kinek milyen hőfokon kapcsol a hűtőventillátor?
Nekem a városban felment 99 C-ra,és nem hallottam ,hogy bekapcsolt volna.
Előre is köszönöm