Ezzel kapcsolatban semmi kétségem, biztos szép és jó!
Számomra elég nehéz felfogni és elfogadni azt a tényt, hogy annyit ér a motorunk, mint például egy hasonló évjáratú 600-as Hornet (elnézést kérek tőlük ), aminek se futóműve, se teljesítménye és szinte nulla az élmény faktora...!
Sajnos igazodnunk kell a piachoz és tudomásul kell vennünk, hogy egyre jobban haladunk a nyugateurópai felfogás felé, miszerint a gazdaságos mindenes motoroknak egyre nagyobb szelet jut a (használt)piaci részesedésből...!
Kivétel 1-2 fanatikus, mint mi is, akik fittyet hánynak a racionalitásra és engedünk vágyainknak a hedonizmus oltárán!
Tudomásul kell vennünk azt a tényt is, miszerint a Magyar ember drágán akar eladni, de viszont fillérekért akar venni...!
Sok sikert kívánok az eladáshoz!
Zé kollégának van igaza, az a kis izé a fejünkben a legjobb védelem, de azt meg nem mindig hordjuk magunknál, van, hogy otthon marad. Olyankor van baj ... aki meg azt mondja, hogy a protektoroknak nincs semmi haszna, hááát....nem tudja, miről beszél. Én sokszor, túl sokszor láttam már hasznát nekik, mondjuk szerencsére mindig csak pályán. Erről nekem ez a véleményem.
Mindegyik ruhámban ilyen zsebes gerincvédők vannak, amiről Te is beszélsz, eddig még nem mozdult el egyik sem, amikor kellett, mindig a helyén volt mindegyik. Az jó megoldás lenne, ha beleférne a zsebbe egy ütésre keményedő puha protektor, de azt meg elég nehéz kifogni, hogy az a bizonyos utólag vásárolt darab pont beférjen a Te ruhád zsebébe és ne mozogjon benne.
Mentős cimborák szerint a legtöbb sérülés amúgy nem a gerincet, hanem a mellkast éri, ezért a legjobb egy protektoring lenne, de ahhoz meg ugye le kell fogyni , hogy beférjen a bőrciha alá
A nehézbúvár ruháról jókat írnak, sztem azt próbáld meg. Kibírja a fejenátmenést is.
Én az emberi agyra esküszöm. Az a legfaszább védőfelszerelés, de csak kevesen hiszik el.
Milyen protektort használtok? Mivel véditek magatokat?
Megoszlanak a vélemények sokan azt mondják hogy teljesen feleslegesek a protektorok mások pedig esküsznek rá! Ti mit gondoltok?
A (bőr)kabátomban csak könyök és váll protektor van. Igaz van kialakított zseb a gerinc protektornak, de olyat nem szeretnék, nem hiszem hogy az elég stabil lenne és 1 esetleges bukásnál kellő védelmet nyújtana! A mellkas védelmére is kellene valami az lenne a tuti ha egyben lenne a gerincel! Akármilyen meleg is van a bőrruhámat nem vagyok hajlandó lecserélni másra! Ha gáz van szerintem a bőr véd a legtöbbet!
Most egy kicsit berosáltam! Az elmúlt 3 héten belül 2 motoros halt meg a környékünkön! Az egyik srác 50el gurult mikor kihajtott elé egy kisteherautó és felborította aztán áthajtott a fején! Azonnal meghalt!
Két ismerősöm el is adja a vasat azt mondják hogy ők hiába óvatosak és körültekintőek ha az autósok nem azok!
Nem hiszem hogy ez a megoldás de szeretnék mindent elkövetni a testi épségem védelme érdekében! Segítsetek ebben!
Alternatívaként felmerült a boblbee hátizsák is igaz méreg drága de szerintem a gerincem többet ér! A kérdés hogy ennyi pénzért valóban ez a legjobb megoldás?
Na idefigyeljetek kollégák! Volt ugye itt a téma a lengőkar-törés-repedés. Valaki jelezte is, hogy van neki egy feleslegben. Ki volt az? Megvan még? Jelentkezzen!
Megoldottam a dolgot. Leírom hátha valaki ugyan így jár.
Csatit kiiktatva gyári kábellel is elég jól melegedett a vezeték.
Megjegyzem, hogy a fesz. szabályzó kábele réz ami a generátortól jön a csatihoz az meg alumínium.
Erre a gyári kombóra a zsugorcsövet nem kellett rámelegíteni elég volt ha elindítottam a motort.
Megoldás, hogy vettem 2,5ös csavart rézvezetéket.
elbicskáztam a generátornál és a fesz.szabnál a kábelt. Beraktam az újat. Toldóval rögzítettem majd zsugorcső és jó napot kívánok.
Köszi! Ma fel is hívom. Idei túrára biztosan be kell szereznem egy dobozt, unom a hálózást, és tanktáskázást. Főleg hogy az új asszonyom nagy motoros és velem tart majd.
Srácok nem tudtok valakit, Pesten és környékén aki tudna gyártani doboz tartó konzolt 2006 os touno hoz? Valaki nem akar esetleg megszabadulni a sajátjától?
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Gondolkodom egy Tuono vásárlásán, de nem ismerem a márka szervizhátterét. Budapesten tudnátok ajánlani megbízható szerelőt, vagy szervizt ahol értenek hozzá? Milyen az alkatrész ellátottság?
Akkor még az én motorom volt. Egyébként arra vettem még az LSL bukógombával együtt, csak elkallódott és most került elő.
Aznap amikor feltettem a fórumra le is csaptak rá.
A motorral minden rendben? Remélem vigyázol rá!
Keresek Aprilia RSV1000 Tuono 2004-eshez hibátlan elsölámpát mer sajnos megeette a nap és tele van apró repedésekkel.
Elöre is köszi
Számomra elég nehéz felfogni és elfogadni azt a tényt, hogy annyit ér a motorunk, mint például egy hasonló évjáratú 600-as Hornet (elnézést kérek tőlük ), aminek se futóműve, se teljesítménye és szinte nulla az élmény faktora...!
Kivétel 1-2 fanatikus, mint mi is, akik fittyet hánynak a racionalitásra és engedünk vágyainknak a hedonizmus oltárán!
Tudomásul kell vennünk azt a tényt is, miszerint a Magyar ember drágán akar eladni, de viszont fillérekért akar venni...!
Sok sikert kívánok az eladáshoz!
Amúgy tudtad, hogy jelenleg tiéd az ország legdrágább Tuono-ja...?!
De ez az enyem: http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_tuono_1000_rr-8072648
Erről a három motorról tudtok valami konkrét infót:
1.
2.
3.
06 70 389 6486
Mindegyik ruhámban ilyen zsebes gerincvédők vannak, amiről Te is beszélsz, eddig még nem mozdult el egyik sem, amikor kellett, mindig a helyén volt mindegyik. Az jó megoldás lenne, ha beleférne a zsebbe egy ütésre keményedő puha protektor, de azt meg elég nehéz kifogni, hogy az a bizonyos utólag vásárolt darab pont beférjen a Te ruhád zsebébe és ne mozogjon benne.
Mentős cimborák szerint a legtöbb sérülés amúgy nem a gerincet, hanem a mellkast éri, ezért a legjobb egy protektoring lenne, de ahhoz meg ugye le kell fogyni , hogy beférjen a bőrciha alá
Én az emberi agyra esküszöm. Az a legfaszább védőfelszerelés, de csak kevesen hiszik el.
Milyen protektort használtok? Mivel véditek magatokat?
Megoszlanak a vélemények sokan azt mondják hogy teljesen feleslegesek a protektorok mások pedig esküsznek rá! Ti mit gondoltok?
A (bőr)kabátomban csak könyök és váll protektor van. Igaz van kialakított zseb a gerinc protektornak, de olyat nem szeretnék, nem hiszem hogy az elég stabil lenne és 1 esetleges bukásnál kellő védelmet nyújtana! A mellkas védelmére is kellene valami az lenne a tuti ha egyben lenne a gerincel! Akármilyen meleg is van a bőrruhámat nem vagyok hajlandó lecserélni másra! Ha gáz van szerintem a bőr véd a legtöbbet!
Most egy kicsit berosáltam! Az elmúlt 3 héten belül 2 motoros halt meg a környékünkön! Az egyik srác 50el gurult mikor kihajtott elé egy kisteherautó és felborította aztán áthajtott a fején! Azonnal meghalt!
Két ismerősöm el is adja a vasat azt mondják hogy ők hiába óvatosak és körültekintőek ha az autósok nem azok!
Nem hiszem hogy ez a megoldás de szeretnék mindent elkövetni a testi épségem védelme érdekében! Segítsetek ebben!
Alternatívaként felmerült a boblbee hátizsák is igaz méreg drága de szerintem a gerincem többet ér! A kérdés hogy ennyi pénzért valóban ez a legjobb megoldás?
Majd kikukázom és megvizsgálom újból.
Pár hete felvetettem egy barna csatis problémát.
Megoldottam a dolgot. Leírom hátha valaki ugyan így jár.
Csatit kiiktatva gyári kábellel is elég jól melegedett a vezeték.
Megjegyzem, hogy a fesz. szabályzó kábele réz ami a generátortól jön a csatihoz az meg alumínium.
Erre a gyári kombóra a zsugorcsövet nem kellett rámelegíteni elég volt ha elindítottam a motort.
Megoldás, hogy vettem 2,5ös csavart rézvezetéket.
elbicskáztam a generátornál és a fesz.szabnál a kábelt. Beraktam az újat. Toldóval rögzítettem majd zsugorcső és jó napot kívánok.
Melegedésnek nyoma sincs.
[ LINK ]
"Pilisvörösvári konzolgyártó szaki:
Schláth Péter
+36 30 9610 855"
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Gondolkodom egy Tuono vásárlásán, de nem ismerem a márka szervizhátterét. Budapesten tudnátok ajánlani megbízható szerelőt, vagy szervizt ahol értenek hozzá? Milyen az alkatrész ellátottság?
Aznap amikor feltettem a fórumra le is csaptak rá.
A motorral minden rendben? Remélem vigyázol rá!
Véletlenül nem az én motoromon volt?
Milyen állapotban van? Dobjál róla egy fotót, hogy meg tudjam nézni! (izoli76@gmail.com)
Az 8ezer/pár? vagy a 2 pár annyi?
És nekem mennyi?