Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

elvezetném én azt , szokott ott lenni valami hegyalja buli nem pont akkor van a mocis találkozó is?
vaterék lenne...kissé elírtam
ahm simán ...vetrék vittek magukkal...én meg elvoltam...már akkor megfertőztek ...voltam v 4éves
ha egyszer eljutsz a tokaji motoros talira akkor viszlekegy kört vele. Azért nem mondom hogy odaadom egy körre, mert nem egyszerű vezetni és láttam már csúnya perecet belőlle.
Elissa igazi motoros Még aludni is a motorban szokott
aluttál?
Nekünk oldalkocsi trophy volt, nagyfateré, el is vitt néha vele, de nem túl gyakran... fater ment főleg a géppel, de akkor már nem amikor megszülettem , pedig biztos vitt volna két keréken én meg nagyon élveztem volna, mert ugye nagyfater csak lassan ment, rosz volt neki a lába, de hugommal azt is nagyon élveztük
mikor kicsi voltam nekünk is volt oldalkocsis jawa ...sokat aludtam benne
Sajna még egyikkel se találkoztam, pedig szívesen kipróbálnám
thx
A nyepr meg az ural csak nagyon kicsit térnek el egymástól.
nagyfaternek volt uralja, azt mondta simán felmászott a falra is...
850 nincs belőle. Ez a motor ugye az orosz ukran stb. hadseregben volt használatos. A közkatonák kapták a 650 est eggyel feljebb a 750est és a nagyok pedig 1000est. Ez egy Dnypr MT 10 32, 650 es boxteres, mint a BMW mert ugye ez annak a másolta, 350 kg, 30 LE, 4 szelep, 4 sebesség, oldalkocsival olyan 80 as végsebesség, nélküle olyan 110-120 körüli, de akkora piszok nagy élményt ad, hogy nah. De komoly erő kell a vezetéséhez, vagy a mozgatásához.
haver nagyfatterjának 650es van,az is ien oldalkocsis gépszörny
650? 750? vagy 850? mekkora henger van rajta? asszem ilyen méretek vannak legalábbis régebben tesóm akart venni ilyet ki is nézték de végül nem vette meg... Amúgy elég csinos gépezet..
Elissa neked meg GRAT !
szegény veterán motort ölitek a hóba
grat gute arbeit
minden nap van 1 kicsi itt az uccákba
ezt eggyüt csináltuk a sráccal. De képzeljétek el hogy az erdeti alkatrészt vettük meg hozzá, oroszországból,de az erdeti hengerben volt valamennyi ovalitás, úgy meg nem akart rámenni a hengerfej. Rengeteg szopás volt vele. Meg az első 800km en ette a gyertyákat. Rettentően melegedett. 4 évvel ezelőtt karácsonykor -20 fokban mentünk motorozni, hogy mire eljön a nyár legyen benne valamennyi km, hogy akkorra már ne melegedjen nagyon. Aztán mindenki arról beszélt hogy ki az a két idióta. De az első nyár így is nagyon küszködés volt. Aztán mikor elhagytuk a 800 km akkor volt egy szelephézagállítás, meg egy karbiszinkron, nah azóta minden király. Aztán ilyenkor mikor eljón a tél mi a lada helyett ezt forgatjuk, aminek az a következménye, hogy kitöredeznek a küllők, meg nagyon hamar csapágyas lesz a hátsó kerék. Csupa finomság. Meg vezetni sem egyszerű. Jah és van benne hátramenet...
Hűű, ez nagyon ott van! Szép!
nagyon szépppen rendben van...zsír a sok üveg meg kori a polcon
ilyen, de nem mostani, sajna nincs friss kép rólla, de majd egyszer ha odaérek akkor felveszek egy ilyen keményebb baromkodást.
vidi?képek?nya...kivi vok
igen? a lényeg h most happy
Amúgy most voltunk kint motorozni egy oldalkocsis dnyepr- el. Huuuh hát nagyon megforgattuk a havon, nagyon jooo volt.