ha egyszer eljutsz a tokaji motoros talira akkor viszlekegy kört vele. Azért nem mondom hogy odaadom egy körre, mert nem egyszerű vezetni és láttam már csúnya perecet belőlle.
Nekünk oldalkocsi trophy volt, nagyfateré, el is vitt néha vele, de nem túl gyakran... fater ment főleg a géppel, de akkor már nem amikor megszülettem , pedig biztos vitt volna két keréken én meg nagyon élveztem volna, mert ugye nagyfater csak lassan ment, rosz volt neki a lába, de hugommal azt is nagyon élveztük
850 nincs belőle. Ez a motor ugye az orosz ukran stb. hadseregben volt használatos. A közkatonák kapták a 650 est eggyel feljebb a 750est és a nagyok pedig 1000est. Ez egy Dnypr MT 10 32, 650 es boxteres, mint a BMW mert ugye ez annak a másolta, 350 kg, 30 LE, 4 szelep, 4 sebesség, oldalkocsival olyan 80 as végsebesség, nélküle olyan 110-120 körüli, de akkora piszok nagy élményt ad, hogy nah. De komoly erő kell a vezetéséhez, vagy a mozgatásához.
650? 750? vagy 850? mekkora henger van rajta? asszem ilyen méretek vannak legalábbis régebben tesóm akart venni ilyet ki is nézték de végül nem vette meg... Amúgy elég csinos gépezet..
Elissa neked meg GRAT !
ezt eggyüt csináltuk a sráccal. De képzeljétek el hogy az erdeti alkatrészt vettük meg hozzá, oroszországból,de az erdeti hengerben volt valamennyi ovalitás, úgy meg nem akart rámenni a hengerfej. Rengeteg szopás volt vele. Meg az első 800km en ette a gyertyákat. Rettentően melegedett. 4 évvel ezelőtt karácsonykor -20 fokban mentünk motorozni, hogy mire eljön a nyár legyen benne valamennyi km, hogy akkorra már ne melegedjen nagyon. Aztán mindenki arról beszélt hogy ki az a két idióta. De az első nyár így is nagyon küszködés volt. Aztán mikor elhagytuk a 800 km akkor volt egy szelephézagállítás, meg egy karbiszinkron, nah azóta minden király. Aztán ilyenkor mikor eljón a tél mi a lada helyett ezt forgatjuk, aminek az a következménye, hogy kitöredeznek a küllők, meg nagyon hamar csapágyas lesz a hátsó kerék. Csupa finomság. Meg vezetni sem egyszerű. Jah és van benne hátramenet...
Elissa neked meg GRAT !