...és rájöttem, hoyg több eleme egyezik az RX50 nek és a Pegaso 50-nek, mint gondoltam. Szóval, ha valaki RX50-et bont, szóljon, viszonylag sokminden érdekelne róla...Köszi!
Helló,
Nézegettem a blokkot meg a technikát és úgy tűnik nincs más hátra, mint előre...20mm-rel arrébb kell pakolni a jobb oldalt és a motortartó konzolokat. Remélem nem változtatja meg radikálisan a motor súlypontját...Kár érte, de a 20mm az soknak tűnik a két lánckerék között.
Elő a CO-hegesztővel :))
szia
én egy RX várba próbáltam beletenni amibe am3-as való és a láncnak muszáj egy vonalba futnia de ezt csak úgy lehetett volna megoldani hogy jobbra kilóg és a lábtartóra nem tudtam volna feltenni a lábam vagy még azt lehette volna csinálni bár nem tudom hogy ennek milyen villája van, hogy esztergáltatni egy távtartót amire feltud ülni a lánckerék meg egy távtartót a felfogatásához hogy kintebb legyen és akkor pár centivel beljebb lehet tenni a blokkot
Szereztem egy Pegaso50 vázat blokkon kívül mindennel aztán egy AM6-os blokkot (egyelőre karbi nélkül-ha valakinek akad olyan karbija, ami nincs rommá kopva, ne féljen szólni). A terv a házasítás és a tartós használat lenne, de egyelőre megakadt a mutatvány ott, hogy az AM6 blokk miatt a lánc nem fér el a váztól. Kérdés, hogy tapasztalata van-e ilyesmivel valakinek. A váz alakítása nem kérdés, meg is tudnám csinálni, viszont nem tudom, mennyire okoz gondot az, hogy a motor fogaskereke és a kerék fogaskereke nem futna egy vonalban. Mert azt sem szeretném, hogy szétfaragom a vázat aztán 300m-enként ledobálja a láncot a kicsike...
Illetve nem tudom, van-e bármilyen leírásotok a típusról. Sokat segítene az összerakásban, ha tudnám, mit kell még szerezni a blokk és a váz közé, és mit mivel kössek össze, hogy működjön :) ( a mechanika nem akadály, de a villannyal küzdenem kell úgy érzem)
Illetve néhány dolog azért hiányzik a gépről, pl légszűrőház fedél, ülés, karbi, váltókar a blokkról és a lábfék és a fékmunkahenger közötti nyomórúd...szóval, ha tudtok ilyesmikről, vagy valaki bont épp ilyen típust, légyszi szóljon.
Köszi mindenkinek előre is!
Hello! Került javitásra hozzám egy aprilia rx 50, de 70-es henger van rajta és valami robogó kipufogó. A tulaj szeretné cserélni rendes enduró kipufra /rezó+végdob/. Honnan és milyet lenne érdemes szerezni rá. Am6 blokkal szerelt a gép.
Sziasztok!Nem rég vettem egy aprilia rx 50-est érdeklődnék nem tud valaki kuplung bovdent és kuplung kart mert letört az enyém használt!köszönöm!Ilyenre gondoltam!
Üdv mindenkinek!
Tudom, hogy nem RX, de hasonló a motor.
Szóval adott egy rieju mrx 2007-es, aksi nélküli változat.
A proplémám az, hogy ha jobbra kiteszem az indexet, akkor elől csak folyamatosan világít, hátul semmi. Balra se elől, se hátul semmi. Izzók jók, a vezetékek nincsnnek megszakadva, relét újjat vettem bele, de semmi. Illetve ha bevannak kötve azbindexek, akkor a távolsági visszajelzője folyamatosan világít. Ha lekötöm az indexeket akkor rendesen működik. Valami nagyon el van benne kötve.
Valakineknincs valami ötlete, esetleg kapcsolási rajza?
Nézegettem a blokkot meg a technikát és úgy tűnik nincs más hátra, mint előre...20mm-rel arrébb kell pakolni a jobb oldalt és a motortartó konzolokat. Remélem nem változtatja meg radikálisan a motor súlypontját...Kár érte, de a 20mm az soknak tűnik a két lánckerék között.
Elő a CO-hegesztővel :))
én egy RX várba próbáltam beletenni amibe am3-as való és a láncnak muszáj egy vonalba futnia de ezt csak úgy lehetett volna megoldani hogy jobbra kilóg és a lábtartóra nem tudtam volna feltenni a lábam vagy még azt lehette volna csinálni bár nem tudom hogy ennek milyen villája van, hogy esztergáltatni egy távtartót amire feltud ülni a lánckerék meg egy távtartót a felfogatásához hogy kintebb legyen és akkor pár centivel beljebb lehet tenni a blokkot
Szereztem egy Pegaso50 vázat blokkon kívül mindennel aztán egy AM6-os blokkot (egyelőre karbi nélkül-ha valakinek akad olyan karbija, ami nincs rommá kopva, ne féljen szólni). A terv a házasítás és a tartós használat lenne, de egyelőre megakadt a mutatvány ott, hogy az AM6 blokk miatt a lánc nem fér el a váztól. Kérdés, hogy tapasztalata van-e ilyesmivel valakinek. A váz alakítása nem kérdés, meg is tudnám csinálni, viszont nem tudom, mennyire okoz gondot az, hogy a motor fogaskereke és a kerék fogaskereke nem futna egy vonalban. Mert azt sem szeretném, hogy szétfaragom a vázat aztán 300m-enként ledobálja a láncot a kicsike...
Illetve nem tudom, van-e bármilyen leírásotok a típusról. Sokat segítene az összerakásban, ha tudnám, mit kell még szerezni a blokk és a váz közé, és mit mivel kössek össze, hogy működjön :) ( a mechanika nem akadály, de a villannyal küzdenem kell úgy érzem)
Illetve néhány dolog azért hiányzik a gépről, pl légszűrőház fedél, ülés, karbi, váltókar a blokkról és a lábfék és a fékmunkahenger közötti nyomórúd...szóval, ha tudtok ilyesmikről, vagy valaki bont épp ilyen típust, légyszi szóljon.
Köszi mindenkinek előre is!
Üdv!
http://italmondo.hu/shop/21-ko...
Tudom, hogy nem RX, de hasonló a motor.
Szóval adott egy rieju mrx 2007-es, aksi nélküli változat.
A proplémám az, hogy ha jobbra kiteszem az indexet, akkor elől csak folyamatosan világít, hátul semmi. Balra se elől, se hátul semmi. Izzók jók, a vezetékek nincsnnek megszakadva, relét újjat vettem bele, de semmi. Illetve ha bevannak kötve azbindexek, akkor a távolsági visszajelzője folyamatosan világít. Ha lekötöm az indexeket akkor rendesen működik. Valami nagyon el van benne kötve.
Valakineknincs valami ötlete, esetleg kapcsolási rajza?