sziasztok van egy eladó rxv 450 em 2006 os évjárat 330km rel tavaly szeptemberben hoztuk ki szalonból ujjonan papirjai meg vannak de nem müszakis közben külföldre kerültem és sajna nincs időm rá robogót beszámolnék (125-200 aprilia gilera honda) érték egyeztetéssel.
A levegőszűrőnél, csepeg némi olajos cucc mikor megállok, a hűtő túlfolyón pedig víz+gőz jön (nincs tágulás tartály rajta). A hűtőben a víz tiszta, nem olajos.
A moci 2006-os
A levegőszűrőnél, csepeg némi olajos cucc mikor megállok, a hűtő túlfolyón pedig víz+gőz jön (nincs tágulás tartály rajta). A hűtőben a víz tiszta, nem olajos.
A moci 2006-os
email: paulovics82@gmail.com
Szia!
Melyik túlfolyón, ami a légszűrőházon van? Ha igen, akkor üdv a "2006-2007-es" évjárat klubban mert nagy valószínűséggel összefolyt a hűtővíz az olajjal!
Jobban jársz, ha nem gyötröd így tovább , mert akkor még lehet, hogy megúszod egy szimpla tömítés cserével! Amihez persze szét kell húzni a blokkot...
Ha gondolod neked is tudok szerelőt ajánlani...
Szeretném a segítségeteket kérni, nemrég vásároltam egy rxv 450-est. Az a problémám, hogy miután megyek a mocival és felmelegszik, majd megállok vele a túlfolyón spricceli a hűtővíz+gőz és forr a víz. Néhány kör után már alig van hűtővíz a rendszerben....
Előre is köszönöm a segítséget.
szevasztok!
most vásárolok meg egy sxv 450-est és kellene néhány infó...
elsőként hova érdemes szervízbe vinnem? budapesti vagyok, nem feltétlenül szakszervízre van szükségem, de szeretnék egy megbízható, jó szerelőt, aki valóban ért ehhez a modelhez... egyelőre csak egy kötelező szervíz kellene a gépre.
kissé magas nekem, lehetséges-e úgy lejjebb tenni, hogy a geometriát ne szúrjam el? alkatrészeket honnan érdemes rendelni?
egyelőre ennyi... köszi előre is!
Végülis a lényeg, hogy nem kell aggódni, hogy döglődika masina, hanem ezek a szervíz jelzések KM-re, vagy üzemórára vannak állítva és nem ilyen-olyan érzékelők éreznek valami rendellenességet.
Mégegyszer köszi.
gyújtás le, scroll gombot folyamatosan nyomni és közben gyújtás fel. Addig nyomod a scroll-t amíg a kijelző jobb alsó sarkában nem jelenik a ws felirat. Gombot elenged, ezzel beléptél a service menübe. Továbbiakban is a scroll gombot kell használni. Ha nyomod akkor lépked a menüben, ha hosszan nyomod állítod az értéket. Először end felirat látható, scroll- km és mérföld választó, scroll-olajcsereperiódus beállító(olajoskanna),olajcserénél ezt kell nullázni. Scroll-service periódus beállítás(villáskulcs). Ha csak utcán használod akkor km-be add meg a periódust, ha egy kicsit keményebben akkor üórában. A beállítást úgy fixálod, hogy ellépkedsz az end feliratig és ott hosszan nyomod a scroll-t. Ha nem vagy biztos a beállított értékben, gyújtás le és kezd előről. Jó játékot. Csak jelzem a villáskulcs nem azért világít , hogy el tudod-e tüntetni, hanem hogy eljött az ideje az átvizsgálásnak .
Kössz szépen az infót, de gőzöm sincs hol kell nullázni az olajoskannát, megmondom őszintén inkább motorozni szoktam vele, mint nyomkodni a kijelzőjét, de ha pár szóban elmondanád, hogyan kell, azt megköszönném.
Be van állítva, hogy mennyi üóránként jelezze az olaj cserét és a szervízt. Asszem gyárilag 60 üóránként villan fel . Ha olajat cserélsz nem szoktad nullázni a kis olajos kannát? Ott kell a szervízt is.
Megjelent a kijelzőn a csavarkulcs embléma (SERVICE).
Ez a szerkezet kilométerenként számolja az olajcserét, tehát szervízbe cserénél beállítják, hogy mikor jelentkezzen legközelebb a szervíz, vagy valami más baja lehet? Ugyanis az olajcseréket magam végzem, de számítógéppel, nem tudok belenyúlni...
Én is állandóan szerelőhöz akarom vinni a Busát miután visszaülök az Rxv-ről! De viszont a hosszabb egyenesekben és nagyobb távolságokra csak a Busa! Arról nem is beszélve, hogy fele annyit eszik mint az Rxv és 2x gyorsabb és 2,5x erősebb...!
Sajnos nem sikerült az étvágyát elvenni, sőt még tettek is a fogyasztáshoz+ba mikor felhuzták rá az arrow-hoz a térképet 55-75km tudtam átlag elmenni azzal a 6-7 liter benzinnel attól függ, h b@sztam neki
ja igen az önindító is erősebb rajta, annak se volt soha baja
az biztos, h nagy élmény nem lehet elmondani menni kell vele
Hayabusás haver kérdezte miután ment vele mi van ezzel a motorral ki akart ugrani alólam
Örülök, hogy sikerült kiküszöbölni ezeket a "nevetséges" hibákat, bár ez engem sajnos nem vigasztal, de legalább másnak már nem kell bosszankodni és rend szerint a zsebében kotorászni...(amúgy ha működik a legélvezetesebb motor amihez valaha is volt szerencsém)! Az étvágya a 2009-esnek is megmaradt, vagy esetleg azt is tudták mérsékelni? Amúgy köszi az infót!
Szia!
Nem volt vele semmi baj. 450km-el vettem tavaly tavasszal szinte új volt csak 2009-es évben ment vele az előző gazdája aki városi munkábajárósnak vette de miután kivették neki a fojtást megijedhetett tőle
Ha jól tudom átdolgozták az olaj-víz összefojós problémát a blokkban, levették a kormányról azt a majdnem szivatót és tettek rá egy mechanikus vagy kézi dúsítót amit a légyszűrőháznál tudsz kihúzni indítás előtt, kapott előre csini fekete telókat húzó, nyomó állítással, kormányról állítható injektortérkép (soft-hard), új lámpa műanyag idomok matrica stb.
3000 ezer km-el adtam el nemrég mert nem tudtam vinni az asszonyt vele még néha se és ijesztő volt a használt-piaci semmire nemmenésük a 2006-08 asoknak.
Szia!
Neked, hogy vált be a 2009-es évjárat, vannak típushibái mint a 2006-2007-2008-as évjáratnak vagy ez már teljesen megbízható? Mik lettek módosítva az előző verzióhoz képest?
Szia.
Minden ajánlatot meghallgatok. És péntekig megálmodom mert jön a srác aki +vette az sxv-m az eredeti kipufogóért elvileg. Polgár felé viszi akár még össze is futhatsz vele mert akkor a kezébe nyomom legfeljebb...
Önindítóm jelenleg van, 3 darab, ebből 2 rossz :)
06306051630