Hali! van egy sxv550-em és önindító problémái vannak! érdekelne hogy milyen önindító ez amit ráfaragtál és hogy azóta működik-e vele a masina? Előre is köszi a segítséget!
Ma lecseréltem az olajat és érdekes szaga volt,megszagoltam és mintha benzin szaga lett volna. Remélem tévedek, hogy az olajlehúzó gyűrűk már nem végzik jól a dolgukat vagy már nagyon kopott lenne a henger.Máshonnan nem tudom hogyan kerülhetne üzemanyag az olajba.Vkinek hasonló tapasztalata volt esetleg?
Köszi
Csak úgy,450-550 nem mindegy,vagy az a pár deci?Az meg tök természetes,hogy akárki aki nem tehetné meg,"lízingel pl egy skoda oktáviát 3.6 milláért,mire kifizeti 6 év múlva azt a 6 millát,és eladható lett 1.5 milláért,mi ez ha nem luxus?Ki van mosva az emberek agya de rendesen.Okosan is lehet.Bocs kicsit ittam.
Akkor nekem luxus cikkem van én ezzel járok melózni majd minden nap kb. oda vissza 30km!
Persze egy hónapban 2-3szor megyek vele gallyazni is az erdőbe akkor kb. 100-200km.
Nekem fent van a dupla.
Számtek boltban vettem egy ventit és be kötöttem mellé semmi trükk!
Csak a biztit jó ha kicseréled 7,5-röl 10 amperesre mertnekem már egyszer kiverte és fel is forrt a víz egy pillanatra!
Hali, nálam sincs benne még 25e, csak 3.5e, amiből ~2e az pályázás.
Ez egy 2007-es modell, én 750km-el vettem. Egyszer volt gyári szervizen az 1000-en, amikor a fojtást is kivették belőle, plusz kapott egy szoftver frissítést is. Cserélték az első telókon a szimmeringet is (aranyért) bár utólag végiggondolva, csak meg kellett volna húzni a teló alját. Thx Mile!
Mivel közúton alig használom (hobbi motor, csak az időm kevés a hobbimhoz), így az olajcserét is sokkal sűrűbben végzem (durván 1000 km-ként). Éves szinten így ez elhanyagolható költség.
Most volt fékbetét csere (talán az intenzív használat? ) és légszűrő tisztítás. Olajfogyasztás nem jellemző, és eddig még semmi problémám nem volt vele.
Ha nem használom akkor is indul max 3.-ra (de csak nagyon rövideket indítózok).
Távolsági ingázásra nem alkalmas, max városon belül. Aki nem így gondolja annak terminátor segge van, vagy nem ült még más motoron, vagy csak szeret szenvedni.
Ami -szerintem- a legnagyobb baja, az a hirtelen gázreakció, de ezt meg lehet szokni.
Bármikor megvenném újra, én nagyon szeretem, de ha nem pályáznék, akkor nem kéne. Csak városi használatra egy ilyen luxus.
Van vkinek 2ventillátor felrakva? Otthon is meg lehet csinálni a kábelezést vagy szaki kell? Egyszerűen csak párhuzamosan rá kell kötni a másikra? Lesz elég áram a kettő 1üttes működéséhez?
Köszi
Egy tapasztalatot szeretnék megosztani veletek. RXV-m van és tavaly sikerült venni egy sm szettet hozzá. Már Kakucson bizonyított a gép, megyek visontára is, de most lementem az euroringre és a yamahával együtt levittem az olaszt is. Szinte biztos voltam benne, hogy arra a pályára nem lesz alkalmas, csak ki akartam próbálni. Tévedtem. Kb 40-50 kört mentem egy tankkal és igyekeztem tartani a tempót. Semelyik egyenesben nem forgott le az 5., pedig mindig nyeleztem, csak közel volt hozzá. Persze elmaradtam a sportmotoroktól, de stabil 1,27-es köröket lehetett tartani, a legjobbam 1,26,8 volt. Nem gondolom, hogy ez a pálya a legjobb hely ennek a motornak, de bírta. 3-4 kanyar előtt tudtam csúsztatni is. Bírta a gyors tempójú kanyarokat, és addig lehet dönteni, hogy leért a térdem is. A futómű hiába endurós, sehol sem okozott meglepetést. Persze egyenesbe meg lassúbb. Azt hozzá kell tenni, hogy a 46-os lánckerékkel és a gyári féktárcsákkal mentem, de a fékek bírták nem melegedtek el. Sztem áttétel változtatással és futóműhangolással, meg egy új szett gumival még 3-4 mp-el jobb lenne. De ezek nélkül is nagy élmény volt .
Jó akkor nem neked írom, 8000 párszáz km van benne. Hülye kérdésre hülye válasz jár, erre harapnak a ... Én okostojás akkor te nem is mondom mi vagy, ilyen fantasztikus Celeb felhasználónévvel, és üres adatlappal.
tudok, te nem tudod értelmezni a kérdést... Mennyire birja a strapát? nem azt kérdeztem hány km óta van nálad..ha leírnád te okostojás mennyi van benne akkor más a helyzet... de nem lényeg...
te miről beszélsz? elvileg az egy utcai, utcára szánt motor.. és te jampizol hogy 1000km után semmi baja sincs... majd ha lesz benne 21ezer akkor szólj és felteszem a kérdésem újra...
1000km... csúnya is lenne ha lenne már akkor baja.. még 10-15k km.es motor is szinte új...
persze sxv-ben csak a tipushibára gondolok.. amugy meg ha széthullik nem gond ugymond, versenymotor tudom...szoval erre lettem vna kiváncsi h a dorsoduronak vannak e azok a problémái mint az sxv-nek meg úgy általában vmi tapasztalat, de 1000km után bmit is levonni.. még olajcseréhez sem közeledsz.. bár az elsőt ilyen tájban szokás...
2006 os SXV 550 be milyen strapabíró aksit ajánlotok és hol érdemes venni és mennyi forint?
DÁNKE előre is !
Köszi
ezt most kinek, mire, miért?
Köszi
Persze egy hónapban 2-3szor megyek vele gallyazni is az erdőbe akkor kb. 100-200km.
Nekem fent van a dupla.
Számtek boltban vettem egy ventit és be kötöttem mellé semmi trükk!
Csak a biztit jó ha kicseréled 7,5-röl 10 amperesre mertnekem már egyszer kiverte és fel is forrt a víz egy pillanatra!
Ez egy 2007-es modell, én 750km-el vettem. Egyszer volt gyári szervizen az 1000-en, amikor a fojtást is kivették belőle, plusz kapott egy szoftver frissítést is. Cserélték az első telókon a szimmeringet is (aranyért) bár utólag végiggondolva, csak meg kellett volna húzni a teló alját. Thx Mile!
Mivel közúton alig használom (hobbi motor, csak az időm kevés a hobbimhoz), így az olajcserét is sokkal sűrűbben végzem (durván 1000 km-ként). Éves szinten így ez elhanyagolható költség.
Most volt fékbetét csere (talán az intenzív használat? ) és légszűrő tisztítás. Olajfogyasztás nem jellemző, és eddig még semmi problémám nem volt vele.
Ha nem használom akkor is indul max 3.-ra (de csak nagyon rövideket indítózok).
Távolsági ingázásra nem alkalmas, max városon belül. Aki nem így gondolja annak terminátor segge van, vagy nem ült még más motoron, vagy csak szeret szenvedni.
Ami -szerintem- a legnagyobb baja, az a hirtelen gázreakció, de ezt meg lehet szokni.
Bármikor megvenném újra, én nagyon szeretem, de ha nem pályáznék, akkor nem kéne. Csak városi használatra egy ilyen luxus.
Van vkinek 2ventillátor felrakva? Otthon is meg lehet csinálni a kábelezést vagy szaki kell? Egyszerűen csak párhuzamosan rá kell kötni a másikra? Lesz elég áram a kettő 1üttes működéséhez?
Köszi
Egy tapasztalatot szeretnék megosztani veletek. RXV-m van és tavaly sikerült venni egy sm szettet hozzá. Már Kakucson bizonyított a gép, megyek visontára is, de most lementem az euroringre és a yamahával együtt levittem az olaszt is. Szinte biztos voltam benne, hogy arra a pályára nem lesz alkalmas, csak ki akartam próbálni. Tévedtem. Kb 40-50 kört mentem egy tankkal és igyekeztem tartani a tempót. Semelyik egyenesben nem forgott le az 5., pedig mindig nyeleztem, csak közel volt hozzá. Persze elmaradtam a sportmotoroktól, de stabil 1,27-es köröket lehetett tartani, a legjobbam 1,26,8 volt. Nem gondolom, hogy ez a pálya a legjobb hely ennek a motornak, de bírta. 3-4 kanyar előtt tudtam csúsztatni is. Bírta a gyors tempójú kanyarokat, és addig lehet dönteni, hogy leért a térdem is. A futómű hiába endurós, sehol sem okozott meglepetést. Persze egyenesbe meg lassúbb. Azt hozzá kell tenni, hogy a 46-os lánckerékkel és a gyári féktárcsákkal mentem, de a fékek bírták nem melegedtek el. Sztem áttétel változtatással és futóműhangolással, meg egy új szett gumival még 3-4 mp-el jobb lenne. De ezek nélkül is nagy élmény volt .
1000km... csúnya is lenne ha lenne már akkor baja.. még 10-15k km.es motor is szinte új...
persze sxv-ben csak a tipushibára gondolok.. amugy meg ha széthullik nem gond ugymond, versenymotor tudom...szoval erre lettem vna kiváncsi h a dorsoduronak vannak e azok a problémái mint az sxv-nek meg úgy általában vmi tapasztalat, de 1000km után bmit is levonni.. még olajcseréhez sem közeledsz.. bár az elsőt ilyen tájban szokás...