Igen letudom.A gyari onindito kuka,egy Linhai Quad oninditojat alakitottam at.Nem tudom, hogy milyen tipus, bemnetem egy szervizbe es a leg hasonlobbat a gyarihoz elhoztam.10000 ft volt.Marogeppel leszedtem az onindito oldalabol 1,85mm-t a blokkbol ahol nem fert el ugyancsak kimartam 2 mm -t.A gyari oninditonak 50 mm az etmeroje,ennek 60.Joval erosebb es igy kettot forgat a motron es maris begyul.Rakok fel kepeket penteken :)
Na megoldodott az oninditos dolog. Kerult ra egy ma onindito 60 as aterovel, a blokkbol kilett biaxolva,az oninditobol is, epp hogy hozza nyulok a gomboz es maris burrog a motor:D majd felrakok par kepet hetvegen, most ertem vissza egyetemre:)
Hidd el rajta vagyok. De sztem majd a fiam nem akar velünk jönni. Túl lassúak leszünk neki, ahogy látom .
Feldobok egy témát és eltűnök legózni:
Aki bármit is tud vagy sejt ne tartsa magában.
A kipufogóberhelésnél pár oldalallal ezelőtt azt látom, hogy a dobban közösítik a csöveket, gondolom, hogy a csőhosszban a gázlengéseket összehozzák. Ennyi nem kell más? Vagy mi lenne az ideális? Vagy mér, mi, vagy hogy? Perforálni kell a dobban ? Vagy mi van a silmotoban, vagy arrowban ki tudja?
Pá
"terepen 60km után kezd el világítani, az kb 5-6l"?! Ha számításaim nem csalnak akkor az közelebb van a 10l-hez mint az 5-6-hoz...! 5-6 literrel a nem egészen 60le japán egyhengeresek mennek el talán terepen! Pl. a haver volt wr450f-je...
Márkaszervíz agip olaj, az azért túlzás, hogy habosodik, inkább nagyon enyhén bubisodik!
Csak azt nem értem, hogy ebben a gyönyörű időben miért a net előtt ülünk!?
Ez az impotencia első tünete lenne?!
Tapasztalat:
Az R1 ha csak lődörgök vele pl túráztunk régen autópálya 170-200 akkor 6lityivel elment. Egy pályanapon amikor kijönnek a lovak megmutatják magukat egy kicsit 10/100 liter. Hungaroringen a versenyen 12/100 simánszki. Az RXV nekem kakucson 120 pályakilóméter alatt 2 tank azaz 15 16 lityi. Terepen 60 km után világít. Az kb 5-6 lityi. Még fájdalomküszöb alatt sztem.
Majd akkor mondjál véleményt élményre amikor lesz sm szetted és kijöttél kakucsra. Ott megérzed milyen jó a futóműve. A busa egy nagyon jó moci, volt hogy én is nézegettem egyet, de vezetési élményben jobb az olasz.
Habosodik az olaj, mi van benne? A hab az nem ken, képzeld mi lehet a csapágynál.
...de a 10-14l fogyasztása nem 130km/h-nál volt neki gondolom!
Nekem még 12.5l-nél nem sikerült többet megetetnem vele és ott volt rajta 3db telerakott túradoboz + én talpig bőrben ami megint csak 130kg körül van és 200km/h alatt nem volt a mutató! De az tény, hogy terepen nagyobb flash az Rxv!
7.8l volt az Rxv fogyasztása. A Busával ugyanez a kiruccanás hasonló tempóban 5-6l között jön ki, csak 2.5x annyi paci dübörög az ember lába között!
Kíváncsi leszek, hogy a Supermoto szett mennyit dob majd rajta... De nem vitás, imádom mind a kettőt!
Nek a haver Hayaja 10-14 evett azért ez nem eszik ennyit!
Akkor ott valami nem kerek persze én fogyasztást nem cross kerékkel,nézek!
Én biztos nem indultam volna fel azzal Dköre.
Ha meg lesz a supermoto szetted majd rá jössz hogy miért!
És azza kevesebbet is eszik!
Az olaj meg ilyen nem gond.
Sziasztok!
Az olajnívó csőben egy nagyon picit habos az olaj teteje (pár mm) használat után és járó motornál nagyon apró kis buborékok szállnak fel lassan a nívócsőben lévő olajban (csak közelről látni olyan aprók)! Ez normális szerintetek? Az olajszint stagnál, se nem csökken se nem nő! A hűtővízben sem látok semmi változást...!
Szia!
Voltunk ma gurulni egy lájtosat, csak aszfalt Dobogókőre! Hát ég és föld a Busához képest aszfalton. A kis csiki-csuki részek ahol rövid kigyorsítók vannak nagyon élvezetes vele, de a hosszabb kigyorsítók-nál 100 fölött már nagyon kevés, ráadásul majdnem 2x annyit evett mint a Busa szokott itt! Bőr ruha persze, hogy van, igaz kék-fehér!
Mikor csapatunk egy jót?
http://www.kepesmotor.hu/felni...
Ezt kérdezd meg mekkora a felni mérete és milyen széles az agy.
Ha tényleg új gumák vannak rajta meg láckerék, meg tárcsa akkor érdemes megnézni sztem. Leviszed az enyémet és összehasonlítod. Ennyi.
Az enyémre VDB programot tettek nem tudom a számát. Gyári dobbal durrog, égeti a dobot. De láttad melegen simán indul. Hidegen nem mondom szenvedős, de hát ehhez már légszűrő, meg kipuff kell. Amíg új volt a gyári proggal fél fordulat alatt indult, hidegen melegen.
Meg ne vedd a sxv szettet nem jó bele. Az agy szélesebb, mivel a lengővilla is szélesebb. A natixosok azt csinálják hogy: rxv hátsó agyra fűzetnek egy 17es ráfot. Volt is nekik egy szett. Ülje le vagy kapaszkodj. Megvan? 240000,- Nekem legalább is ezt mondták. Ebből hova alkudsz? sok mindenképp. Ezt kifogni használtan lehetetlen. Egy volt azt én vettem meg .
1. Általában az eleje 3,5 széles (felni) azzal nem kell foglalkozz
2. A hátulja necces. Mondom nekem 4,25 széles, az sxv felni asszem 5 vagy 5,5. Esélyed nincs berakni . Sztem mindegy milyen mociról szedték le, ha az agy befér a villába, csak a csapágyat kell cserélni a tengelyhez valót. Amit kovi mond srác az megcsinálja. Talon agy, meg egy olasz ráf oszt uccu, ne variálj. Nekem múltkor 130at mondott. Megnézhetjük hogy ami nálam van drz sm szett befér-e, azt kapsz egy szépet 100-150 között. Látom be vagy zsongva aszfaltra. Bőrruha?
Nem csak a cserére kell figyelni hanem mindig ellenörizni!
Ha már kopottabb a motorja akkor hajlamos enni az olajat.
Én nem motorba való olajat használok benne hanem Autó!
Selénia Racing 10w60. ez egy verseny olaj Ferrari, Aston, Lambo, Masarati olaj.
Nem tudom melyik a jó én csináltattam az enyémbe az Enduro kereket!
Hajduszoboszlon van egy sráv ő profi telefonon küldtem az adatokat ő meg csinálta távtartokkal 1üt és nem vol 100e.
sziasztok, újdonsült SXV 550 tulja volnék :)
szerdán érkezik a házhoz a kicsike.
elmondanátok addig pár alap dolgot mire figyeljek majd meg hasonlók.
oké olaj csere 10 óránként ezt tudom
7100 10w60 vagy esetleg valaki használt már 300v 15w60 offroad ot?
olaj a lelke mindennek :)
Elsőre indul hidegen is?
Feldobok egy témát és eltűnök legózni:
Aki bármit is tud vagy sejt ne tartsa magában.
A kipufogóberhelésnél pár oldalallal ezelőtt azt látom, hogy a dobban közösítik a csöveket, gondolom, hogy a csőhosszban a gázlengéseket összehozzák. Ennyi nem kell más? Vagy mi lenne az ideális? Vagy mér, mi, vagy hogy? Perforálni kell a dobban ? Vagy mi van a silmotoban, vagy arrowban ki tudja?
Pá
A gyerek nem tanult meg még motorozni?!t
...amatőr hiba!
Kutyát a kocsmába, gyereket a krosszpályjára! Ezek alap bölcseletek!
Csak azt nem értem, hogy ebben a gyönyörű időben miért a net előtt ülünk!?
Ez az impotencia első tünete lenne?!
Az R1 ha csak lődörgök vele pl túráztunk régen autópálya 170-200 akkor 6lityivel elment. Egy pályanapon amikor kijönnek a lovak megmutatják magukat egy kicsit 10/100 liter. Hungaroringen a versenyen 12/100 simánszki. Az RXV nekem kakucson 120 pályakilóméter alatt 2 tank azaz 15 16 lityi. Terepen 60 km után világít. Az kb 5-6 lityi. Még fájdalomküszöb alatt sztem.
Majd akkor mondjál véleményt élményre amikor lesz sm szetted és kijöttél kakucsra. Ott megérzed milyen jó a futóműve. A busa egy nagyon jó moci, volt hogy én is nézegettem egyet, de vezetési élményben jobb az olasz.
Habosodik az olaj, mi van benne? A hab az nem ken, képzeld mi lehet a csapágynál.
Nekem még 12.5l-nél nem sikerült többet megetetnem vele és ott volt rajta 3db telerakott túradoboz + én talpig bőrben ami megint csak 130kg körül van és 200km/h alatt nem volt a mutató! De az tény, hogy terepen nagyobb flash az Rxv!
Kíváncsi leszek, hogy a Supermoto szett mennyit dob majd rajta... De nem vitás, imádom mind a kettőt!
Akkor ott valami nem kerek persze én fogyasztást nem cross kerékkel,nézek!
Én biztos nem indultam volna fel azzal Dköre.
Ha meg lesz a supermoto szetted majd rá jössz hogy miért!
És azza kevesebbet is eszik!
Az olaj meg ilyen nem gond.
Az olajnívó csőben egy nagyon picit habos az olaj teteje (pár mm) használat után és járó motornál nagyon apró kis buborékok szállnak fel lassan a nívócsőben lévő olajban (csak közelről látni olyan aprók)! Ez normális szerintetek? Az olajszint stagnál, se nem csökken se nem nő! A hűtővízben sem látok semmi változást...!
Voltunk ma gurulni egy lájtosat, csak aszfalt Dobogókőre! Hát ég és föld a Busához képest aszfalton. A kis csiki-csuki részek ahol rövid kigyorsítók vannak nagyon élvezetes vele, de a hosszabb kigyorsítók-nál 100 fölött már nagyon kevés, ráadásul majdnem 2x annyit evett mint a Busa szokott itt! Bőr ruha persze, hogy van, igaz kék-fehér!
Mikor csapatunk egy jót?
Ezt kérdezd meg mekkora a felni mérete és milyen széles az agy.
Ha tényleg új gumák vannak rajta meg láckerék, meg tárcsa akkor érdemes megnézni sztem. Leviszed az enyémet és összehasonlítod. Ennyi.
Az enyémre VDB programot tettek nem tudom a számát. Gyári dobbal durrog, égeti a dobot. De láttad melegen simán indul. Hidegen nem mondom szenvedős, de hát ehhez már légszűrő, meg kipuff kell. Amíg új volt a gyári proggal fél fordulat alatt indult, hidegen melegen.
1. Általában az eleje 3,5 széles (felni) azzal nem kell foglalkozz
2. A hátulja necces. Mondom nekem 4,25 széles, az sxv felni asszem 5 vagy 5,5. Esélyed nincs berakni . Sztem mindegy milyen mociról szedték le, ha az agy befér a villába, csak a csapágyat kell cserélni a tengelyhez valót. Amit kovi mond srác az megcsinálja. Talon agy, meg egy olasz ráf oszt uccu, ne variálj. Nekem múltkor 130at mondott. Megnézhetjük hogy ami nálam van drz sm szett befér-e, azt kapsz egy szépet 100-150 között. Látom be vagy zsongva aszfaltra. Bőrruha?
köszi :)
Ha már kopottabb a motorja akkor hajlamos enni az olajat.
Én nem motorba való olajat használok benne hanem Autó!
Selénia Racing 10w60. ez egy verseny olaj Ferrari, Aston, Lambo, Masarati olaj.
Hajduszoboszlon van egy sráv ő profi telefonon küldtem az adatokat ő meg csinálta távtartokkal 1üt és nem vol 100e.
szerdán érkezik a házhoz a kicsike.
elmondanátok addig pár alap dolgot mire figyeljek majd meg hasonlók.
oké olaj csere 10 óránként ezt tudom
7100 10w60 vagy esetleg valaki használt már 300v 15w60 offroad ot?
olaj a lelke mindennek :)
Az Rxv-sek közül kinek melyik szoftver jött be a legjobban?