Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet csemegézni kb 150 oldalon át, van 1-2 szép SXV...
http://www.apriliaforum.com/fo...
Sziasztok!
Arra van valamilyen bevált trükkötök, hogy lehet hidegen beindítani a motort, mert nekem nem igazán akaródzik! Múltkor is úgy kellett negyed órás küszködés után betólni, ami szintén a második utca hosszra sikeredett csak!
Iridiumos gyerty van benne és a 6 másodperces indítás szoftver.
Köszönöm nektek a törődést!
Na itt van kérem egy komplett fénykép album!
A T-vel lazítok,a flexibilissel tekerek.A gumicső is jó,nekem eddig eszembe se jutott.Türelem kell hozzá az biztos.
Egy sima csuklós t száras autós gyertyakulcs.
Azt is meg tudnád mondani, hogy hol tudok ilyen gyertyakulcsot venni?
Képet raknál fel róla, hogy tudjam mit is keressek!
Köszönöm
Nekem van egy autós gyertya kulcsom az pont be fér a hűtő felől!
Csak meg lazítom vele!
Majd egy gumicső ami rászorul a gyertyára és azzal tekerem ki!
Befelé vigyázni kell mert eltörheted a gyertyát amikor meg húzod.
Minden képen legyen benne a gyertyakulcsban a gumi!
És szerintem legalább is én ezt használom NGK CR8EKB NEM KELL IRÍDIUM FELESLEGES!
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy mi a trükkje a gyertyák kiszerelésének?
A bal oldalit még úgy ahogy sikerült kioperálni, de a jobb oldali felejtős a hűtő miatt!
üdv. cserélné e valaki RXV jét golf 3 masra. ha valakit érdekel irjon bátran.
Nekem szerintem elég lesz a 2x1,5 liter ásványvíz ha veletek megyek, mert 12 literes a tank!
Lehet, hogy akkor holnap meg csörgetlek!
Szevasz

Csak nem vettél egy apriliát ?
RXV-hez szerszámos készlet? Övtáskába oldalcsipő, vezeték, egy adag biztosíték, drót, dugókulcskészlet, szig szalag, vezeték kötegelő, rongy azt jónapot. A tapasztalatom, hogy hátizsák, benne 2x1,5liter ásványvíz+1x1,5liter benzin. Elfogy mind a kettő. Mi általában kistarcsa, nagytarcsa, gödöllő, pécel és vidéke környéken vagyunk és miért ne férnél be. Van hogy mi is csapódunk. Mi inkább egy adott helyen szórakozunk, ritkán megyünk nagyobb kirándulásokra. Tudod így negyven körül. De van egy nagy problémám. Én sajnos kihagyom az idei szezont . Vérhigítóval kell szúrnom magam, így ha elesek a határba komolyabban, akár el is vérezhetek. De kb. márciustól tiszta vagyok úgyhogy én már akkorra gyúrok. Ez van. Ha tudok segíteni, akkor keress meg, gyere el nyugodtan. Adatlapomon eladó holmiknál kontakt.
Olajszűrőt 500-2400 Dunakeszi, millemotor
Olaj Agip benzinkút vagy internet 2 liter 2500/liter körül
Hajtómű szintén 1 liter 3500körül
Légszűrő ha papír, akkor sokszor ki lehet fújni kompresszorral, de én már kicseréltem szivacsra. Egyből jobban megy. Ezt mind jutányosan be lehet szerezni.
Sziasztok!
Van valakinek egy felesleges Rxv gyári szerszámos készlete?
Szia lacigazda!
Ha mennétek mostanság motorral sarat túrni és elférne a csapatban még egy tag, akkor szívesen csatlakoznék és egy kis eszmecserét is szívesen vennék!
Te hol szoktál a motorhoz vásárolni (hajtómű olaj, motorolaj, olajszűrő, levegőszűrő,.....)?
Hát tényleg nem a leglátogatottabb oldal, de kitudja hányan olvassák . Engem megkért, ez van.
Egybe van. Szép a fekete felni.
Szerintem azért itt nagy nyilvánosság azért nincsen legalább is ezen a fórumon!
Ez saját bringa!
Nekem nem eszik olyan sokat de nem is pályázok vele nálam 5,5-6l/100km. De ezt irtam már és 450!
És valoban sok a 180 as gumi 165/55 simánjó az 5,5 ös felnin!
Megkért a szaki, hogy nagy nyilvánosság elé ne tegyem ki őt ,(mondjuk érthető) de azt megigérhetem, hogy ha veszel egy vasat egyszer elvisszük együtt hozzá, oszt utána a többit intézed. Ha jó jó, ha meg nem, viszed máshova.

Én véletlenül vettem csak RXV-t de úgy gondolom szerencsém volt, hogy így lett. Elsődlegesen terepre akartam vasat, az hogy át lehet alakítani sm-re az csak +. Az én igényeimnek megfelel. Nem mentem még SXV-vel, de megvan a service manual-ja mindegyiknek és ott egyértelműen kiderül az adatokból, mik a különbségek. De ezt pár kommentel ezelőtt leírtam. Úgy veszem észre, hogy amatőr viszonyok között teljesen helyt áll sm ként is. Persze nem véletlenül van az SXV-ben olyan teló amilyen, de annyira meg nem tudok menni, hogy észrevegyem a különbséget. Rövid pályán (kakucs) leforog az 5. is, nagyobb pályán meg nem megyek. A váltó áttételek miatt meg nyomatékosabb is. A blokkra meg olyan szoftvert irsz amilyet akarsz. Szerintem szűk pályán előnyösebb a keskeny lengővilla nem kell oda a 180-as gumi. Legalább is így nekem jól kanyarodik. Hozzáteszem ezt mindig, nehogy valamelyik szaktárs megszóljon. Abba nem megyek bele, hogy lemarad-e az RXV az SXV től, mert kikérem magamnak és nem tudom. Kell csináltatni 2,3 hátsó lánckereket oszt csókolom. Vegyél egy SXV-t és kipróbáljuk . Páran már leírták a receptet egyébként: sport légszűrő, nyitott rendszer, verseny szoftver. Ja hogy mennyit fogyaszt? Sokat. Valahonnan jönnek azok a lovak, nem? Egy délután 2 tank elfogy. kb10-12lityi/100km.
Az Aprilia szerelő számát és címét megkaphatom? Remélem jövőre én is csatlakozom, szívesen próbára teszem magam! Addig eldöntöm, hogy Sxv vagy Rxv legyen! A Busa mellé mondjuk jobban logikusnak tűnik az Rxv, felesleges két aszfaltbetyár! Neked, hogy muzsikál az Rxv az aszfalton, nagyon lemarad az Sxv-től?
Tudod egy barátom azt mondta, hogy az nem bánat, hogy az asszony nem szeret motorozni. Finoman akartam fogalmazni. Az én feleségem egyszer ült fel mögém 2003-ban úgy 7 km-re. Sajnos ő nem szeret motorozni. Mi így 40 körül kijárunk Kakucsra, Eringre, ritkábban a Hringre és ott kimotorozzuk magunkat. Na például oda el szoktt jönni a család is. Én inkább kifizetem a napidíjat, de legalább úgy megyek, ahogy utcán nem lehet. Télen meg a határ. Idén már volt magánszervezésű verseny az eringen is. Senki nem esett, de minden jól szórakozott. Kulturált volt nagyon, pedig voltunk vagy hatvanan. Összeszokott verődni egy jó kis csapat általában. Volt már hogy csak a hangulat végett mentem ki. Ha ilyen habitusú emberke vagy és van indíttatásod erre, gyere ki jövőre velünk. Addigra úgyis veszel egy supermotot. Nézzél videókat kakucsról, darage, whiteboy,rém,zomby ők mind ott szoktak lenni. Akkora meccsek mennek, hogy na. Jövőre megnézem magamnak Visontát is. Ott meg sok az sm aszongyák .
A vasakat én is magam szoktam szervizelni egy bizonyos határig. Akkora a garázsom, hogy a haverok is itt szoktak tárolni, meg hirdetek téli tárolást is. Na van hogy az övékét is leszervizelem. De az RXV-vel szerencsém van. Az a szaki aki csinálta a "update"-et elég olcsón dolgozik (gyári alkatrészekből), még az olajcserét sem érdemes otthon csinálni, inkább elviszem neki és belevalót rak bele. Olcsóbbra jön ki, mintha legálba megveszed az olajat és a szűrőt. Szoftvert is rak. Nekem most rátette a VDB-t át is alakult a fejszerkezetem első menésre. Még a puffot ki kell preparálni a télen, de zsír lesz nagyon . Most gázra ott is keresztbe áll ahol nem akarom. Kétszer voltam vele Kakucson, és már volt pár mért köröm 45 eleje . Ezért mondom, nekem ezzel a vassal nincs bajom. Én megkapom tőle ami kell nekem, én meg viszont. Jelzem, és még szép is ez az olasz. Nemrég elakartam adni az összeset egy betegségem miatt, de örülök, hogy nem vitték, most már nem is eladóak. Júniusban egy hétköznap haverokkal kivonultunk reggel Kakucsra. Mindenki kivitte azt amije van. Na cserélgettük agyra főre. Még honda dioval is mentem. Mondjuk el is estem vele . Filing volt nagyon.
Te hol szerelteted a motorokat, főleg az Apriliát? Én sajnos nem nagyon bízok a szerelőkben, vannak személyes rossz tapasztalataim. Én meg már annyit szereltem a busa előtti endurómat, hogy egy életre elment tőle a kedvem! Jó, az olajcserét még magam csinálom, de már mélyebben nem szívesen merülök bele. Viszont a motorral való lerobbanástól meg nem nagyon utálok mást jobban!
Pályázni én is kijárnék szívesen, de a busa nem igazán oda való és nem is szívesen dobnám el egy óvatlan kanyarban, pedig biztos nagyon élvezném! Ráadásul már társaságom sincsen hozzá. Vagy babáznak a haverok, vagy eladták a motorjukat, a maradékot meg körbe motorozom még a Busával is a hegyi szerpentineken. Nyaralni meg a párom nem akar menni motorral, jobban mondva nem is ül már fel mögém, pedig az endurót nagyon szerette, de az egyetlen közös motorozásunk a Busával egy életre elvette a kedvét! Addig élvezte míg hatodikban előzgettem, de azt meg én nem bírtam sokáig, a 2-3 meg már nem jött be neki! Mire haza értünk a Dorogi tóról megrándúlt a háta meg a nyaka és csak órákig jajjgatva mozdulatlanúl feküdt, a fogszabályzójáról már nem is beszélve...!
Az utolsó utcában hazafelé még egy rövid egykerék is sikeredett véletlen, na akkor már rá..szott a combomra egyett...! Alig mertem hazamenni, de hát ott ült mögöttem...!
...van ez így...!
Persze minden fajta vasnak megvan az erőssége, gyengéje. Volt idő mikor én is túrázgattam, nyomtuk egész nyáron. Voltunk még egy 10 napos normandiai túrán is. Az első nap lenyomtunk 1250 Km-t. Hát akkor nem kívántam a motorozást. Már nem adta meg az érzést én ezért váltottam. Bejött. R1 pályára, RXV terepre. És még hozzájutottam egy sm szetthez is. Így mondhatni 3 vasam van a hobbymra és egész évre elfoglal. Szerintem ez jó irány és már többeknél ezeket a változtatásokat látom. Az egész megvan egy busa árából . Olvastam sok hozzászólást az apriliával kapcsolatban, de most így gyakorlatból tudom, hogy nem kell annyira félni tőle. Megszerettem és már ragaszkodom hozzá. Illetve a technikai tartalom is nagyon magas szintű. Fútómű, fékek hihetetlenek. Ez a szervízigényesség pedig túlzó, nekem legalábbis. Egyszer megcsináltattam, ezt be kell tudni az árába, oszt azóta jó. Olajcserére, bemelegítésre figyelni kell, de engem istenigazából csak egyszer hagyott ott, de akkor befordult a patakba fejjel lefele és beázott a műszefal is. De ezt nem csodálom. 1 hét múlva kiszáradt és azota teszi a dolgát . Úgyhogy csak keresgélj. Egyébbként szép az a fejjel lefele tolató ojjektum. Busa? Nagyon karaj
Csak nem tudtam úgy látszik feltölteni!
Már találtam is...!