Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pont most néztem magamba,már megint a tél,letargia,ingerhiány,stb-,megyek és alszok.
Mivel én még nem szedtem szét,és nem raktam össze ilyen technikát,nem vagyok sok mindennel tisztába.Viszont az első kötelező szervizen az olajcserét végző személy váltig bizonygatta egy sxv széthúzott blokkon,hogy a motorolaj összedolgozik a váltóolajjal.Szerintem akkor még ő sem volt vele tisztában,de én azóta a köztes megoldást választottam,így lett mindenütt 10w60.Tökéletes így is,1500km után a motul 10w60 úgy folyik ki a váltóból mintha új lenne.Sokat olvasok az olajokról,sok jó van,persze mindenkinek eladó.A legjobbat szeretném,nem pedig az ami eladó.
Mi ebben a dilemma? Ha azt írja elő a gyár, akkor az kell bele nem?
De a nagy dilemma a fejemben az,hogy 10w60-ast tegyem-e a váltóba,vagy oda 75w90-es legyen.
Jó a Motul!
Sziasztok,segítséget szeretnék kérni.Olajcsere előtt állok,eddig Motul 7100 10w60-at használtam motorba,váltóba egyaránt.Az itteni szakik azt mondják ez így megfelel.Felhívtam az Apriliát ők viszont azt mondják,a váltóba 75w90 kell.Gyárilag Agip racing4t 10w60-a motorba,a váltóba pedig agip gear synth sae 75w90 van megadva.Ti mit használtok?Van-e olyan jó az agip mint a motul?
Hú ez nem egyszerű ügyes a kiscsaj
Ha elesel ki fojik az olaj de nem vészes persze ha 10szer esel akkor már az, ha úgy van minnél elöbb talpra kell állitani.
Nekem sxv böl van rxv és én is jártam már így!
Vársz vele úgy kb 2-3 percet talpra állitva és vissza jön az olaj.
Persze ha esel 2-3 at akkor mikor hazamész kötelező az olaj ellenörzés nekem mindig van ithon tarcsi oil! :-)
Sajna nincs rá megoldás minnél elöbb talpra!
Jó nagy szopás 6000km ként gyakorlatilag évente.
Na majd meg kérdem az Aprilia gurut mit szól ehez. :-)
Vissza olvasol és sok mindent találsz ezzel kapcsolatban!
Egy kis segédlet a szelepállításhoz!

http://youtu.be/S07ZfY2gs1U
Gyárilag 6000-km után szelepállítás.
sziasztok, kéne egy kis segitség rxv 450 van mikor kellene szelepet álitani 5000-kilométer van bene
Valaki bontotta már meg, vagy alakította már át belül a gyári dobot? Némi átalakítással nem lehetne mélyebb hangot elővarázsolni belőle?
Nagyon tetszik az Rxv hangja Akrapovic rendszerrel, csak sajnos horror ára van, használtan meg eddig sehol nem találtam! A gyári rendszer szerintem eléggé esztétikusra sikerült az Apriliának, csak a hangja nem annyira tetszik!
Valami hasonló hangot jó lenne elérni némi átalakítással költséghatékony módon!
Sziasztok!
Tud valaki Rxv-hez eladó sport kipuff rendszert?
Első sorban Akrapovic érdekelne!
Az olajra minden gondos gazda odafigyel, de ilyen extra sensitivitásra nem számítottam, főleg egy endúrónál! De szóljon mentségére, hogy erőben és menetteljesítményben kompenzálja eme hiányosságát, a külsőről nem is beszélve! Elképesztő, hogy 4.-5.-ben sima gázra emeli az elejét még a 110kg-om alatt is, ha állok!
Nektek milyen Map van írva és milyen gyertyát használtok?
Ma beindítottam az enyémet 3 hónap után,hát mit ne mondjak a v2 nyers járása minden problemámat kiütött.
Az olajszint kényes téma,külön hozzá kell szokni.Állandó ellenőrzést és figyelmet igényel,különben káó.Elmennek ezek olaj nélkül is,"szinte"de nem mindegy milyen áron.
Nem túlzás a 2dl, mert elindulás előtt ellenőriztem a szintet és a max jelen volt. Ráadásul mindannyian meglepődtünk mikor kihúztam a dugót, hogy alig akart elállni és egy jó nagy tócsát hagyott maga alatt. Szerencsére az Aprilia szervíztől pár km-re történt ahová bevittem az esetet követően rögtön és ennyit töltöttek rá! lehet, hogy az nem tetszett neki, hogy lejtőnek orral lefelé dőlt a jobb oldalára és még járt a motor úgy fekve kb 1/2percet mire fel állítottam?!
"ne add fel!"
Kész túlélőtábor ez az RXV!
Szerintem a 2 dcl olajat idegből írtad,de bármi elképzelhető,jó lesz az ne add fel.
Szerintem semmi köze az esésekhez, időnként összegyűlik ott egy kis olaj a légszűrőházból. Ami persze szerintem egyáltalán nem normális, de ez egy SXV.
Szigorúan be kell tartani a szervizintervallum szerinti olajszint-ellenőrzést/cserét. Ez egy ilyen bringa!
Sziasztok!
Múltkor eldőltem a motorral 3x egy homokos visszafordító kanyarban és szerencsére észrevettem utána, hogy a levegőszűrőből kivezető cső tele van motorolajjal , kihúztam a gumidugót a cső végéből és bő 2dl olaj kifolyt rajta keresztül a légszűrőházból amitől persze teljesen eltűnt az olajszint, 45 fokban meg kellett dönteni a motort jobbra, hogy elérje az olaj a minimum szintet! Ez szerintem nem normális egy terepre tervezett motornál, ami arra van kitalálva, hogy bírja az esést-kelést! Van valami ötletetek erre, hogy lehetne ezt kiküszöbölni, hogy ne kelljen legalább 1/2liter tartalék olajjal járni motorozni?
...tudom ne essek el..! ...De azon kívül...?
Még kájne fotó, majd lesz!
az mekkora kérünk képet,,egyébként egyszer valaki kérdezte az MXV tankot hűtőpanelt fel megy -e sxv re hát láttam austriába sxv-n