Tűn kell àllitani nekem alurol a 3doba van kis zéger.azt probàgasad nem tudom neked mekora fuvokàd atol is függ a tű àllàsa
Meg adj neki egy alapjàratot azt löd be levegő benzin arányt.
Én nem tudom belőni a karbit, a fúvókát... power alatt tartom (folytom) akkor sokat kap benzines a gyertya és fekete, ha meg pergetem, végfordulatnál olyan a hangja mint ha ki akarna fogyni az úszóház, kevesel. megoldás? esetleg ha a súber tűt lejjebb eresztem? Mert akkor alacsony fordulaton nem kajálna, tő gáznál úgy is kijön a tű teljesen. és akkor még nagyobb fúvóka hogy végfordulaton ne lihegjen vagy marad így a picsába
Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne,hogy 34karbi van gépemen rotax 123 henger van rajt de sokat kap hogy kellene fel fuvokàzni? 160fuvoka van benne most apapjàratit nem nézztem.Az a baj sokat is kajàl.
Meg hol lehet kapni olyat?tud valaki ebben segiteni meg köszöném.
Hey!
A 2004 es tank idom rámegy a 98 utáni tankra?
ezt a videót néztem link és azt vettem észre, hogy a tank(és szinte az egész motor) 100%-ban ugyan olyan. Van ilyesmiben tapasztalatotok?
Sziasztok! Van egy 1993-as Aprila Tuareg Rally 125-öm és az lenne a kérdésem hogy van-e ennek fojtott verziója? Vissza lehet valahogyan minősíteni ezt papíron 11-12 kw-ra?
4,6 dl, 20W, így kicsit keményebb mint a gyári 10W-vel.
Gyári méretű szimeringekkel az a baj, hogy az 15-20 évvel ezelőtti teleszkóphoz való, azóta jópár km lehet a szárakban. Gyárija 40×52×10, én 39×52×11-est tettem bele, 2 éve, most kezdett el az egyik szár kicsit gyöngyözni. Mivel 1mm-el szélesebb a szimering, ki kell hagyni a 2 alátétet a szimering alól. Mérd meg a szárakat több helyen, figyeld meg, hogy nem éri el a 40es átmérőt sehol.
22x28x16 kellett a himbába, 4 db. Nehogy koyo, fag, skf stb tőkés csapágyat vegyél bele, elég bele az olcsó kínai. Ha jól rémlik egy ilyen koyo csapágy ezer forint lett volna, így meg 630 Ft volt a 4 db. Talán valami ZKU a neve. Ha nem találsz sehol, akkor tudok küldeni egy csapágyboltot a X. kerben, én is ott vettem. A kutyacsontba nem tudom milyen kell, azt nem szedtem szét (ahol csatlakozik a vázhoz).
Valószínű tengely is kell majd neked, tuti be van rágódva, azt pedig egy esztergályossal esztergáltass, de figyeljetek az illesztésre, szorulnia kell a csavarnak a tengelyben.
Másik hogy ha tutira akarsz menni, teszel rá 2 zsírzószemet, én ezt kihagytam, cserébe 1-2 havonta szétszedem és újra bezsírozom.
Galériámban megtalálod a képeket, ha van még kérdésed szivesen válaszolok.
Nagyon köszi , ezt valahogy nem találtam meg. Úgy rémlik te felújítottad a himbát, a tűgörgők méretére nem emlékszel véletlenül, és, hogy melyikből hány db kell, előre is köszi
Am6-hoz például megadják, pedig jó lett volna, így a téli karbantartáshoz előre be tudtam volna szerezni a cuccokat, hogy kevesebb legyen a "holt idő", nem gond, majd végignyálazom a fórumot is, hátha meg lesz pár fontosabb adat
Meg adj neki egy alapjàratot azt löd be levegő benzin arányt.