Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Biztos lehet 6 literrel is járni...... de akkor nem adja azt, amiért imádom! 😊
Nekem az átlagom 8-8.5.....de evett már 10 litert is, bár akkor kap rendesen! 🙄
A v2 nekem jól fogyasztott (6l), a v4 az már tényleg zabál (7-9) de legalább jól megy.
Nem pici az a tank, ez élmény motor.... na meg az étvágy a nagy! De nem baj! 😄
Hali.
Igen kuka,ma elvileg vettem fèk kart/honosîtáshoz kell/,a hűtőm az vègülis jó,csak sikàlt az oldala,nyomàspróbáztuk ma.
Sikerült venni egy kuriozum tuncit 10e km,nèmet csajsziè volt,szinte új a szaga is,picit csúszott vele,szokásos,semmi dràma.Kerestem 1 -ève cc mocit,a capo utàn,de horror àrak vannak kint is,jött a Tunci...ismerem szeretem,csak az a frànya pici tank...de majd ki 5-lök valamit.
Szia Lacosz!

De rég láttalak... itt is. :)
Hátsó fékpedál haszontalan a Tuono-n, tudod te is. :D
Az egész kuka vagy csak az excenteres vége?
Hűtőre nincs ötletem.... :(
Hali vagànyok😜
2008-as tuonohoz keresek hàtsó-làbfèk kart.
-Fekete első sàrvèdőt.
-Ès vagy vîzhűtőt...vagy èrtelmes hűtőst Pest megyèben/nem lukas csak sikàlt az egyik oldal/
lacosz75@gmail.com
Vagy Floszmann làszló fb-insta
306552337
Köszönöm.àrat kèrek.
Nagyon szepen koszonom,az egyik bontoban sikerult talalni egyet:)
készítek neked ha hozol mintát vagy méreteket
Sziasztok! 2008-as RSV-hez keresek az első keréktengelyhez távtartót. A menetirány szerinti jobb oldalon van,ami a csapágy és a teleszkóp közé megy fel a tengelyre!
Sziasztok! Van egy rsv 1000 r factory-m 2005-ös, elment a gyújtás az első hengerről, a trafót kiméregettük az elvileg jó. Úgy néz ki az ECU-val lesz a gond, van valakinek esetleg elfekvőben egy eladó? Köszönöm
Andy9 Köszönöm a válaszodat!
Szia! Ez így sok minden lehet,érdemes az egész üzemanyagrendszert ellenőrizni,dugulás,elkoszolodás miatt. Vákuumcsövek is csinálnak ehhez hasonló tüneteket,maga az üzemanyagpumpa szintén.Légszűrő házat is ellenőrizd,illetve hogy valahol nem kap-e fals levegőt. Esetleg még a map szenzort is megnézheted,ha a többivel nem értél el javulást.
Sziasztok kedves csoporttagok! Lenne egy kis problemam... Vannegy Gen 1 Rsv Mille motorom, és az elmúlt pár száz km óta 3000-5000-es fordulatszámnál elkezdett menet közben rangatni, tüsszögni és a felsőbb tartományokban sem forog ki úgy csinál mintha letiltana, csattog durrog. Majd egyszer csak elkapja akkor meg megindul. Motor féken durrog, amit idáig nem csinált.Terheletlenül szépen veszi a lapot és forog.
Esetleg ötlet valakinek?
A gyertyákat holnap reggel megnézem.
Nem a nyomásról írtam, az lehet ugyanannyi. Az áramlási mennyiség a kevesebb.
De ha volt "felesleg" a szükségeshez képest, akkor nem érezhető a különbség és jó! 👍️
Az a baj hogy nincs más. Gyárit sem tudtam rendelni. Szerintem a fojtószelepházban ugyan annyi marad az üzemi nyomás,mivel addig nem engedi vissza a felesleget a nyomásszabályzó. Eddig tökéletesen teszi a dolgát.
Úgy látszik, hogy a kis bizniszek már érdeklik őket.
Viszont üzemanyag csőnél nem szerencsés a gyáritól eltérő és főleg vékonyabb cső használata.
Változik a szállított mennyiség.
Köszönöm szépen,amúgy helyből elhajtottak a fenébe:D X-Bike-nál csináltak nekem egy gyárinál jobb csövet,vékonyabb mint a gyári de egyenlőre tökéletesen működik. 15 ezer volt,ha esetleg legközelebb más is így járna.
Dunakeszi,
Héfal Kft.
Sziasztok! Keresnék Aprilia RSV 1000 R,2008-as évjárathoz fémhálós üzemanyag csövet. Vagy esetleg,ha tud valaki egy helyet ahol gyártanak vagy javítanak ilyet,azt is megköszönném!
Köszönöm az infòkat!
Mondjuk nem lenne rossz egy szinkront nézni szkóppal hidegen és melegen, mikor nem indul.
Valami elmászik melegen és az látható lenne a jelekből.
Én ezzel kezdenék.
Hidegen mérni, majd amikor meleg és nem indul, akkor is megmérni. Első körben az ellenállását, jelalak majd akkor, ha más rendben van.
A enyém akkor szarozott így, mielőtt elköszönt a benzinszivattyú. A vége felé már hidegen is éppen hogy beindult , de nem vette a fordulatot és durrogott közben néhányat.
ELsö olvasatra azt mondanám, hogy elmegy a gyújtás a melegtöl. Ezért van benzin szag, mert elégetlenül távozik a kipufogó rendszerbe. "Jó esetben" gyertyacserével orvosolható dolog, rosszabb esetben gyújtásjeladó, vagy a elektronika hibája okozza. Nem kell mindjárt új gyertyát venni, ha esetleg van egy régebbi szett, azzal is tesztelhetö, mert ritka, hogy mind egyszerre megy tönkre. A jeladót kell kimérni melegen elsöre, hogy mit mutat, lehet elmegy mágnesessége, zárlatos lesz, kontaktos lesz.
Ezek általános dolgok, mert nincs típusismeretem...ha lenne lehet kiderülni, hogy erre teljesen jellemzö hiba...és "csak" ....kell cserélni/megnézni...