Én ősszel adtam el, de ha adhatok egy tippet, ne sajnáld a pénzt rá. A kínálat alja és teteje között nincs olyan hatalmas különbség(500e?), néhány extra, illetve pár elmaradt/elhanyagolt karbantartás pillanatok alatt elviszi. Emellett a kínálat teteje valószínűleg a karcok/sérülések szempontjából is jobb lesz. Én amondó vagyok, hogy adott típusból/szériából érdemes inkább mindig a tetejéből választani. ;) Ha itthon nem találsz, akkor nézz szét willhaben.at és mobile.de oldalakon is, nyugatra lehet találni nagyon jó állapotban tartott vasakat is.
Sziasztok. Keresek 2004 - 2006 vagy újabb Aprilia RSV 1000 R-t. Már kettőt megnéztem személyesen de eléggé leharcoltak és túlárazottak voltak. Köszönöm a segítségeteket.
Nem állítottam, hogy rosszul tudja. Te nem álltál elő konkrétumokkal, hogy honnan van az infód, csak tettél egy kijelentést. Én is megkérdeztem, te is, más választ kaptunk. De ha úgy van ahogy mondja, akkor az aprilianak kötelessége lenne erről kiadni valamit, ugyanis rengeteg tulaj megszívhatja. Ahogy szívnak is, és sajnos a tapasztalatok szerint a ZD4RR tulajok is Lehet, hogy mégsem sikerült olyan jól az a változtatás, ahogy ő állítja...ami nem az első lenne, lásd generátor leégések sora.
Kérd el a gyártótól a hivatalos állásfoglalást. Én megtettem (megkértem a hivatalos Aprilia-Piaggio-Vespa importőr ismerősöm, hogy kérdezze meg - megtette). A lényeg az, hogy nem adtak ki semmi olyan táblázatot, összefoglalót, bármit, amiben leírták volna, hogy melyik típus kompatibilis vagy nem. Annyit közöltek, hogy csak az 50-es robogókba nem ajánlott az E10, minden másba mehet. Szóval a neten itt-ott talált, szedett-vedett táblázatok és adatbázisok nem mindig megbízhatóak.
Tapasztalat (ZD4RR az enyém) , és tele van vele a net, ha utánaolvasol a külföldi fórumokban, ahol azért egy csöppet nagyobb a jelenlét, mint itt - és az rsv-k és Tuonok száma is jóval nagyobb.
A ZD4RR esetében is megszívja magát a tank anyaga az etanolos benzintől és kitágul, lehet a réginél még rosszabb a helyzet...köztudott probléma. Az Aprilia Performance azt ajánlja, hogy télire üres tankkal tedd el és legyen nyitva szellőzni...sajnos én sem így tettem el, de 100-as van benne. Majd jövőre...
Pedig van. Keress tovabb. Amit irtam ugy van. A tank anyaga, bevonata valtozott. Ezert mindegy hasznalod vagy tarolod. Btw.2 honap utan mar nem ugy mukodnek a gepek ahogy kellene. Tok mindegy a Mol mit mond.
En leirtam a lenyegi reszt, felolem tiszta ethanollal is lehet hasznalni a gepeket. Legalabb sok kerul a muhelyembe
Tudtommal a tárolhatóság 3 hónap, amit a MOL kiadott.
A használat és a tárolás között szerintem sok a különbség. Ha használod (egy éven keresztül nem lehet ugyanazt), akkor ugye nem jár le a szavatosság és "mozgásban" van az anyag. A pár napos állás nem lényeges.
Ha tárolod hónapokig, akkor igen és akkor jobb eséllyel kezdi ki azt, ami nem bírja.
Nem erről van szó, hogy ki miben mennyire biztos és főleg nem arról van szó, hogy valaki ellentmondjon a másiknak. Nem értem a reakciód.....
Nyugodtan leírhatja bárki, hogy mit tud....mi a véleménye...stb. Nem kell ezen megsértődni.
Én mondjuk nem találtam olyan leírást, ahol alvázszám alapján lenne eldöntve a használhatóság.
Szted miert kerdezem?
Ettol as alvazszamtol hasznalhato. Zd4RP meg nem.
Mi a kulonbseg ha egy even keresztul hasznalod ugyanazt az anyagot ugyanabban a rendszerben vagy tarolod?
Az eltarolhatosag ugyanugy korlatozott (kb 1.5 honap) az E5nel is......
De ha ennyire biztos vagy a dolgodban ahogy ebbol a kommentbol lejon akkor inkabb csendbe maradok
Sziasztok, eladó rsv/tuono állítható pp lábtartó szett és egy pár teljesen új SBS hátsó fékbetét és egy fekete talán lábkonzol és nem tudom mi az valójában. Plusz pp tuning fékpedál és kuplungpedál amik nincsenek a képen. Ha érdekel valakit írjon rám priviben.
Abból mi derül ki? (ZD4RR......)
Szerintem simán használható az E10.
Nem a használattal van a gond, hanem a tárolással. Ahogy az E5-öt sem, úgy az E10 főleg nem érdemes sokáig tárolni....semmiben. Főleg a motorban.
Ha kihasználja az ember semmi probléma.
Attól tartok, h nem használ az semminek, az rsvnek sem. Maradok az omv100-nál továbbra is, pedig abban is növelik a kukoricalé tartalmat, de hátha még úgy is jobb a többitől.
Nem tudom,ezt is olyan "olaszosan" kezelik az olaszok
En leirtam a lenyegi reszt, felolem tiszta ethanollal is lehet hasznalni a gepeket. Legalabb sok kerul a muhelyembe
A használat és a tárolás között szerintem sok a különbség. Ha használod (egy éven keresztül nem lehet ugyanazt), akkor ugye nem jár le a szavatosság és "mozgásban" van az anyag. A pár napos állás nem lényeges.
Ha tárolod hónapokig, akkor igen és akkor jobb eséllyel kezdi ki azt, ami nem bírja.
Nem erről van szó, hogy ki miben mennyire biztos és főleg nem arról van szó, hogy valaki ellentmondjon a másiknak. Nem értem a reakciód.....
Nyugodtan leírhatja bárki, hogy mit tud....mi a véleménye...stb. Nem kell ezen megsértődni.
Én mondjuk nem találtam olyan leírást, ahol alvázszám alapján lenne eldöntve a használhatóság.
Ettol as alvazszamtol hasznalhato. Zd4RP meg nem.
Mi a kulonbseg ha egy even keresztul hasznalod ugyanazt az anyagot ugyanabban a rendszerben vagy tarolod?
Az eltarolhatosag ugyanugy korlatozott (kb 1.5 honap) az E5nel is......
De ha ennyire biztos vagy a dolgodban ahogy ebbol a kommentbol lejon akkor inkabb csendbe maradok
Szerintem simán használható az E10.
Nem a használattal van a gond, hanem a tárolással. Ahogy az E5-öt sem, úgy az E10 főleg nem érdemes sokáig tárolni....semmiben. Főleg a motorban.
Ha kihasználja az ember semmi probléma.
Összekötő csöveket keresek 2005-ös géphez...Kissé sérült,csúszott is érdekelne...
Köszönettel:Tamás