Nalam kicsit mas a helyzet, mert a futomu es a karbon idomoj megvoltak. Factory tuono amit rsvre alakitottak olaszban. Nekem "csak" az idomokat kellett alakatani es a kormanyt.
Igy kb 120- 130khuf volt.
Forszirozottabb temponal lehet eszrevenni az ohlins elonyeit. Feszesebb, de megis jobban elnyeli a hibakat.
Vannak paran akik erre specializalodtak. Altalaban sokat kell varni, de szezon fuggo.
En is lassan megnyitom a muhelyt itt Tabon, europai motorokra (ohne robogo) fokuszalva.
Sziasztok egy rsv vételen töröm a fejem már nagyon rég óta kérlek segítsetek kicsit egy 2010 es nézegettem.. tényleg olyan nehéz szerelőt találni ??jó rossz minden jöhet
Szerintem meg vegyél egy sima tuonot aztán kész. Ha átalakítasz, az ocsmány lesz, mit a szar, úgy értem nevetséges, viszont örök darab lesz, mert nagyon megvenni senki se fogja. Ahogy írtad, a futő.űvet nagyon nem veszed észre, kivéve, ha profi vagy, külön belövöd pályára, külön zötyögős mellékutakra, szerpentinre, külön gyors nagyívű kanyargászásra...ugyan, teljesen életszerűtlen, meg tök fölösleges. Mennyi ölincs májer futkozik ócska gumikkal, amivel el is dobta a futómű adta előnyöket. Én 192 vagyok, teljesen kényelmes egyéb iránt, csak javasolni tudom.
Van egy csomo apro idom amit pluszban kell ra tenni. Illetve a fejidom es a tartoja is mas, valamint a legbeomlo. 100kra szamolhatsz egy rsv tuono atalakitashoz hasznalt motyobol.
Ha hagyod az elso telot es hatra ohlinset tennel, inkabb hozza se nyulj. Ertelmetlen
Nem, csak egy hátsót. Nincs "kedvem" fél misiért venni első villát egy hatsóval az már nem rossz kombo. Tuonositani eleg lenne kormány, felső villahíd,fékcső,bowdenek? Vagy idomokhoz is hozzá kéne nyúlni?
Akarod mondani elejet es hatuljat is ohlinsre cserelni. Ugy van ertelme. Horror ar!
Vegyel rsv factoryt es alakitsd at. Sokkal olcsobb, mint a tuonot "factorysitani"
Ez bíztatóan hangzik, tényleg ki kell próbálnom egyet és akkor tudok dönteni. Ha más nem marad akkor tuono r bele egy öhlins hátsó rugostag. Viszont akkor le kell mondjak az első villáról a felniről es a gyönyörű rsv fejidomról. ( a tuono is nagyon tetszik de az rsv-t megis csak szebbnek találom) viszont biztos elég az R villája utcára pályára egyaránt ( számomra ) talán Valentino Rossi ha észre veszi a kettő közötti különbséget. Csak ez a elb*szott emberi természet, hogy mindig a jobb kell
Persze beleér, mókásan is néz ki, de számomra nem lehetetlen. Most kap majd egy állítható lábtartót, hogy a térdem betudjam akasztani a tank pereme alá, pályán sokat segít remélhetőleg.
Nekem eddig 300km körül volt a napi legnagyobb táv, de ezalatt semmim se fáj. Szerencsére a térdem (még) nem kényes, de persze ez egyénfüggő.
Ahogy elnézem a könyököd veri a térded Nekem ez volt a gondom amikor felültem egy K6 gsx-r 750-re. Kipróbálok majd egy rsv-t azért Attól tartok, hogy mire átérek pl egy osztrák szerpentinre lerohadok es le kell róla emeltetni magam úgy lezsibbadok köszi a segítséget fiúk
Az uzenet felet kuldte csak el -.- szóval 3-4 pályanapra járok ki bőven elég a sima is csak mégis az az öhlins... álom. Még gondolkodom mi tévő legyek legjobb lesz ha eladod nekem a tiéd viccelek. Merre laksz ?
Siman.
Mas a felso villahid, fejidom, meg jopar idom.
Fekcso nem eleg hosszu a tuono kormanyhoz.
Nekem egyebkent factory 08as tuonom van, de ritka valoban.
Jo valasztas ha igy dontesz, mert a futomuve lenyegesen jobb
Sziasztok, nagyon tetszenek a tuonok es az rsv-k. Egy z750-et szeretnék lecserélni rá. 197cm magas vagyok így az rsv kilőve viszont mi lenne ha tennék rá egy tuono kormányt? ( a z750-emen is egy lsl egyenes kormány van) Hiszen ugyanaz a két motor, vagyis ezt olvastam róluk. Tengelytáv ülésmagasság pár miliméterben különbözik. Butaság az ötletem? És hogy miért nem tuonot vennék egyből? Mert factoryt szeretnék és tuonobol M.o.-n nem is láttam még. Az lemaradt, hogy 2008 09 10 es rsv-ket nézegettem.
Igy kb 120- 130khuf volt.
Forszirozottabb temponal lehet eszrevenni az ohlins elonyeit. Feszesebb, de megis jobban elnyeli a hibakat.