Nem tudja valaki hogy a szelephézag állításhoz használt hézagoló lapka (pasztilla) átmérője mekkora? Csak hogy milyen készletet kéne vennem? 2003 évjáratig!Köszi,
sziasztok.lenne egy kérdésem.ma kiéget az egyik első égőm,kiforditottam a foglalatból lehúztam a csatlakozót,de nem tudom kivenni az adapterből az égőt vagy lehet,hogy egyben van az égővel.írjatok már légyszi ha valaki cserélt már.köszi.egyébként egy 2004-es rsv
ez olyan dolog(szerintem),hogy japánból,olaszból,német,koreaiból is lehet kifogni problémásat. pont a napokban töltött fel valaki egy galériát,hogy a 3000 km-es cbrnek szétrepült a váltója...
Valami mégsem kerek, akkor az összeszerelés, a revízók nem jók. Ez elótt volt egy 04es z750em szintén szalonból, azt pl 37 ezret hajtottam 4év alatt. 1et nem tüsszentett, bármikor egy gombnyomásra életre kelt, hibátlanul tette a dolgát, cserébe puha himbilimbi futóműve és szar taknyos érzetű fékjei voltak.
Haverjaimnak is mondom, h mondjanak már egy motort , ami tényleg tuti, hát mind másra esküdött, jól össze is vesztek rajta ,
egyébként engem is mindenki le akart beszélni az olasz motorokról/autókról és én hittem is nekik. de a sors most úgy hozta,hogy jelenleg olasz az autóm és a motorom is nem mondom,hogy soha nem vennék innentől fogva mást,csak olaszt de meg vagyok velük elégedve.
mondjuk szerintem az olaszoknak pont nincs közük ahhoz ahogyan a motor indul.(német siemens motorvezérlő,osztrák rotax blokk) szerintem a szondák,befecskendezők se olasz gyártmányúak benne.
Gyertya volt már cserélve benne, nem az a baja. Inkább sztem vmi szonda, érzékelő v injektor baja lehet már eredetileg, de én már nem költök rá, ha jó idő lesz felrakom és rámelegítem vkire. Nem hallgattam azokra akit óvtak a trehány olasz vackoktól, inkább szoptam vele 7évet, most már belátom, hiba volt. De ugye mindig a saját tapasztalat a biztos , mert az nem amolyan szóbeszéd
www.kepesmotor.hu/olaj_legszur...
Csak berakod a papír betét helyére és kész, nem igényel külön szerelést.