Mellette van egy krosszmotorom, szóval az olajzassal nincs problémám :)
De a nagyobb felület miért lenne nagyobb kockázat? A gyári légszűrőben én ott látom a hibát, hogy folytja a motort, mert kicsik a beömlő nyilasok. Nem ezért éri meg lecserélni?
Már h ne lenne értelme. Konkrétan a gyári szivacs helyére illő is kap6ó, jobb légáteresztéssel és vannak amire te gondolsz a csokna kúp alakú légszűrők is.Viszont azt nem szabad elfelejteni, h bármi amivel jobban lélegzik a motor nagyobb esélyt ad a porszemcsék motorba kerülésére.
Ha alul nem m1 lehet a rezó sajátossága is vagy szimplán nincs jól karburálva. Milyen rezó került rá?? Zár a powered rendesen?? Kezd gyanús lenni, h ki van k5ve és vmi fix nyitott +oldás van helyette...
Mivel kettőté, igy a keverésre érzékeny.. nyilván nyáron vagy jó időben lett beállítva a levegő benzin keverék, igy az azon a hőmérsékleten lesz optimális... annál eltérő esetében ez állhat fent. Ha állítgatsz rajta lehet nyáron lesz gond az indítással.
Szevasztok!
Miért van az hogy az aprilliám hidegen nagyon nehezen indul van amikor 1-2 percig is tart... de ha begyúl és 15-20 foknál meg csak benyomom az önindítót és egyből röffen... de hidegen nem... a válaszokat előre is köszönöm.... További szép napot...
Fogyasztásból így sem túl takarékos, viszont, így, hogy csak a cső lett kicserélve, valahogy nem az igazi. Felül megyeget, de alul nagyon szar... Tehát amiket látok videókon RS125 full versenygépeket, azok is szebben mennek alul, mint az enyém. Tehát nem jó a konfig, és akkor inkább még alakítani akarok rajta :) Köszönöm a választ! :)
Jó alkatrészekből raktad össze! Magam is a ProX és Wössner pártján vagyok, illetve csapágyban Koyo.
Ha nem számít a fogyasztás basszál rá 1 VHSB 34-et minimum és pl. Pipercross légszűrőt (kap6ó olyan, ami belefér a gyári légszűrő házba is).
A gyári végdob szerintem marad6, mert ugyanúgy perforált cső a közepe.
Felömlőket utcára talán nem reszelgetném, de te tudod, mert lehetne még variálni a membánnal is akár. Komplett Vforce membrán VAGY a gyári 0,6mm-es lapokat 0,4mm-re cserélni.
Hozzá kell tenni, h ezekkel a módosításokkal az alacsonyfordulati teljesítményből veszíteni fogsz. Vmit vmiért.
Ha nagyon vadra akarod még a lánckerék méretekkel is variál6sz a végsebesség rovására.
Szevasztok!
Miért van az hogy az aprilliám hidegen nagyon nehezen indul van amikor 1-2 percig is tart... de ha begyúl és 15-20 foknál meg csak benyomom az önindítót és egyből röffen... de hidegen nem... a válaszokat előre is köszönöm.... További szép napot...
Sziasztok!
Egy kis tanáccsal fordulok hozzátok :)
Van egy 2002-es rs125-öm, és most, hogy közeledik a tavasz, kezdek remegni.... :D Ki akarom hozni belőle, ami benne van. A motor egyébként fel lett ujitva, új főtengely, prox hajtokar, Wössner dugó.
A motor kapott egy új, egyedi rezót, és elég jól hozzá lett fuvokázva(erősen függ a levegő hőmérsékletétől..), ehhez lett igazítva a gyújtótrafó is.
Kérdéseim a következők lennének:
-28-as karibi van rajta, érdemes lenne-e nagyobbat rakni rá?
-gyári légszűrő ház van, érdemes-e valami jó minőségű sport légszűrőre cserélni?
-gyári dob van, számítana-e egy másik dob?
-és végül a legnagyobb módosítás, érdemes-e a felömlőket részelgetni?
Fontos, hogy közúti motor, de ha azon múlik, inkább valtogatok sokat, csak legyen benne power.. :)
Kipufogóban: katalizátor, szűkítés, vakcső. Hengeren hiányzik a power széles furata, ahol a nyelv mozog. Power-rendszer hiánya. Légszűrőház 2 beszívó csöve szűkítve lehet belül. BR8as NGK gyertya van BR10EG helyett. CDI gyújtásvezérlőben át van hidalva az áramkör. Karburátor hozzáállítása a módosításokhoz. Karbi minimum 28as PHBH l1en.
De a nagyobb felület miért lenne nagyobb kockázat? A gyári légszűrőben én ott látom a hibát, hogy folytja a motort, mert kicsik a beömlő nyilasok. Nem ezért éri meg lecserélni?