Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

helló! a lábtartó meg van mindkettő? engem bal érdekelne igazából, mennyiért adnád? ha egyben eladó csak, akkor úgy mennyi lenne?
Üdv.
Nincs valakinek eladó bal oldali lábtartója? (ha mindkettő eladó csak, az se baj..) Esetleg plexije?
Olcsón érdekelne
Eladó egy km/h meghajtás. Ha érdekel írj egy e-mailt: szabobence16@gmail.com
dadii02@citromail.hu
Küld már el mégegyszer légyszives az emailt mert véletlenül telefonrol kitöröltem.
Köszi.

Üdv
Komplett RS 125 bontásából alkatrészek:

Bitubo gázos rugós tag: 25.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Hátsó kerék tárcsával: 15.000
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 17.000
Első villa: 10.000
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 3.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Karbon membrán: 10.000

Ha valami olyan dologra van szükséged ami nincs kiírva akkor írj e-mailt légyszíves vagy érdeklődj telefonon!
Tel.:
06/30-40-33-613
06/20-49-18-679
Mennyi pénzbe állna meg egy dugattyúcsere,munkadíjjal együtt?(2007-es modellnél)
Szia!
Ha érdekel nálam megtalálsz hozzá mindent!
Adatlapomon lévő elérhetőségeken elérsz!

Üdv
hali. már elkelt a rendszer.
hali mennyi a rendszer/dob?
hello
Tanács kellene nekem tőletek, Ezekre lenen szükségem és hogy hol tudom beszerezni/hol érdemes.
Aprilia rs 125ccm 2004 évjárat.
Kuplungkar
Kuplungbovden
Gázbovden
BAl oldali: első,hátsó lábtartó és egy első index előre is köszönöm.
Facebook:Fejti györgy aki tud segíteni és használ facebookot kérem vegyen fel és ott jobban lehet tárgyalni elrőe is köszi
köszi-köszi..ezer hála.... de volna itt nekem valamim.... van egy db szép állapotban lévő barna gyujtásdeknim.... egy barna blokkfél... nemakarod elhasználni valamire őket? eladni v valami? nekem már nemkellenek...
barátom a cuccos folyamatban, küldök neked bele még konzolt amibe a tanksapi ül, azt is kiszedtem belőle ;)
hát hidd el hogy sajna annyi lett a végén.....a 22 000 ftos alaplapból kellett hozzá 3... akkor blokkösszerakás 15 000 az út a szervizbe de hozzászámolom a postaköltségeket meg benzin pénzt csetényig stb ideoda messzire....az is kijön egy 20 asra simán..---blokkfelek..csapágyak.. trafó fesszab....és akkor nem 5 000 volt darabja a gyujtásnak hanem 20 000 ft plusz posta.... csak a gyujtáscuccok voltak alapban 100 000ft-- vittem ide vitttem oda.... 39 000 javíttás plusz alkatrészek és így tovább és így tovább... hidd el összejön az... mindig csak 10 000 ft de senkisem jött rá még szalonban sem h mi baja van.... mondták hivatalos kereskedésben apriliában hogy nemtudják megcsinálni bontsam el...
...és valóban sokat ingadozik az érték.
(és azért a termosztátot is számításbn hagyom : )
Az a baj, hogy itt az a főbb kérdés, hogy perselyes vagy nem többit megoldom egyébként mit költöttél rá 400ezret? Én annyiból majdnem teljesen újjáépítettem az RS250-emet
köszönöm a tippeket
Valószínűleg szerintem is levegős a rendszer, mert
a teteje a hűtőnek ténylegesen meleg alul pedig langyos csak többnyire
...légtelenítettem, de nem tökéletsen ezek szerint.
(termosztát rendben van szerintem, mert 2 hete még jól működött)
köszi a válaszokat.
Akkor is a legjobb ha átfogdosod a rendszer miután kinyitott a termosztát, ami 70-75 fok körül nyit. Ilyen hidegben sem ez alá sem e fölé nem mehetne. tehát vagy nem nyit, vagy szorul a dugó (szegény keverék, kevés olaj), illetve eltömődés... továbbra is ajánlom, hogy fogdosd át a rendszer mikor üzemmeleg :)
ha levegős akkor erősen ingadozik a hőfok, mivel néha hűti néha nem, szóval ha ilyen probléma van az menet közben könnyen kiszúrható
szia..... sajnos én nemtudok róla semmit......a debrecenbe csak beletrafáltam.... amugy... azt ajánlom neked hogy mindenképpen hozzáértővel menj ha motort veszel..... én anno még ifjú titán koromban úgy jártam h vettem pestről kosárban egy apriliát azzal a címszóval h csak 2 csapágyat kell cserélni benne...... aztán jöttek az 50 000 es kiadásaim és a 165 000 ftos vételárból a végén majdnem 600 000 ftos aprilia lett.... csak 550 000ftg számoltam utánna már nem:(
vagy szimplán levegős a rendszer! Nézd át újra, az előző hszben jól írták! Fogdos körbe mikor már üzemmeleg, addig NE KÖZLEKEDJ vele, véletlenül megragad és akkor sutty a nikasil. Csak ketyegjen és úgy is simán meg lehet nézni :)
tudtommal 60-70 fok között kéne mozognia, szerintem ellenőrizd a termosztátod jól üzemel e, meg a hűtőt hogy mennyire meleg a hengerhez képest. elképzelhető az is hogy a keringetőd szorul
sziasztok fórumlakó Szakik!
Érdeklődnék, h a frissen hónolt nicozilos hengerben új dugattyúval a motor 80-85 'C melegszik
(power alatt finoman 'erőltetve' 6-7ezerig ) az így rendben van szerintetek? (préstáv 1,75mm) rotax122 segédkipufogó ablak nélkuli henger, meteor dugattyúval
motorosboltban relatív lazább illesztést kértem, benzinben gazdag még nem bekarburál állapotban
...96os chesterfield Rs
válaszolóknak előre is köszönöm.
Üdv!
Debrecen melletti a moci, es azert kerdezem mert az elado sem tud rola semmit... ez az egy kepem van rola. Jatekra szeretnem, nem utcai kozlekedesre. Csak mivel 300 kmre van tolem igy nehezkes a megtekintese, ezert erdeklodom naltaok hatha van vmi info :) koszi megegyszer