Csáó!
Igen ezek Rotax 122es alkatrészek.
A hajtókar illetve a betétek garantáltan tökéletes állapotban vannak
A hajtókar az én ex motoromból lett kiszedve,azért mer egy komolyabb tuningon esett át és egy titán hajtókar került a helyére A fékbetétek is gyönyörű állapotúak, alig használt,elég vastag még rajta a ferrodol réteg, ezis az én rs embe volt,csak eladás elött kivettem belőle,és a gyáriakkal adtam el a motort.
Köszi szépen :)
Mikor megvettük mondták hogy van a hátsó farok idom alatta a kis csomagtartóba 2 doboz egyikkel 15le a másik pedig a fullos lesz a motor, akkor ez lesz az vajon? (gondolom)
most látom hogy a link az rossz =/ a google-ba írd be hogy "aprilia power működése" és keress egy olyan linket hogy "Hogyan üssük ki a szabályzást?" nekem bevált, csak mire megtaláltam késő volt és legégett a kuplungom
Szia nincsen sehol dugulás a motorban nekem is ilyen volt de a neten találtam egy linket ami leírja hogy hogyan lehet megoldani ezt a problámát www.uni-miskolc.hu%2F~qgepicar..." title="http://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=aprilia%20power%20m%C5%B1k%C3%B6d%C3%A9se&source=web&cd=5&ved=0CEgQFjAE&url=http%3A%2F%2Fwww.uni-miskolc.hu%2F~qgepicar..." target="_blank">http://www.google.hu/url?sa=t&... nekem bevált ;)
FoRDULATszÁMMÉRŐ KIHAJTÁS érdekelne engem 123-asba.
Az AF1-é nem jó, RS EXTREMÁBA kellene, egyszerűen nekem hiányzik belőle. A blokk elején található kis méretű tengely fogaskerékkel ami a dekniből kilóg. A kétoldalt menetes csavar a dekniben bennevan, csak nincs semmi, amihez a spirál kapcsolódna!
hello: nekem van rotax 122-es 2db fő tengöm is gyári jó állapotuak.
egyik=16000ft másik=18000ft(ebbe kevesebb km van)
mind2-re vissza vásárlási garit válalok!
érd:spmito@freemail.hu
Keresnék Rs-125/250 motort bontottan blokk elektronika nélkül pályamotor építéshez.
Ha tudtok azt megköszönöm!