Köszi szépen a válaszodat.A gyertya a gyári benne mert amikor megvettem nem az volt benne de katalogusban megnéztem és vettem egy belevalót.Kösz,hogy felajánlottad az alkatrészeket ha kell valami akkor kereslek.Merre laksz egyébként ha megkérdezhetem csak hogy tudjuk hogy lehet kapcsolatba lépni egy esetleges üzletelésnél.Én Bugyi-n lakom Pest megye Dabas környéke.Kösz mégegyszer a megnyugtatást.Hali.
üdv,Elcserélném Dellorto PHSB 35 Ms karbimat más alkatrészre
pl: láncszett, powernyelv, himbarendszer ilyesmik érdekelnek!
Egyébként ez a karbi szinte ugyanaz mint a dellortó 34-es nem tapasztaltam külömbséget, aprilia rx 125-ön próbáltam..
Van :D 5000ft 1991-es Rotax 123-ashoz. Minden gyujtás alkatrészem van! érdeklődj e-mailban, ott küldök telefonszámot is, és megbeszéljük. koz(pont)ricsi(kukac)freemail(pont)hu ;):D
Háááj.
Ne aggódj, az én pegám is ugyanezt csinálja 3000 alatt csőgázra vissza hörög. Az alapjáratra meg annyit hogy fontos a gyertya! a gyár által előírt a fontos, nekem nem az volt benne és a vége 130 volt 6-osba max 8000, de most hatosba 10500 és 145km/h (SuperMoto szettes) .... És amenyiben kell valami váz alkatrész írj e-mailt koz.ricsi(kukac)freemail(pont)hu ;)
Sziasztok!Üdv mindenkit,új vagyok itt és érdeklődni szeretnék ha tudtok légyszi segítsetek.Most vettem egy pega 125-öst rotax 123-as blokkal,és olyan gondom van hogy szerintem beállítás de véleményt kérnék hogy mit kezdjek vele ki tapasztalt ilyent?ha huzom neki akkor megy ahogy kellde ha csak 40-50 el megyek akkor menet közben elkezd dadogni megy de dadog.rendszámos a kicsike ezért kell ám néhol a 40-50-es tempo is.Én szétszedtem a karbit megnéztem a subertüt az le volt az utolsó fokozatba rakva én meg feltettem a másodikba,akkor meg nem maradt meg semmi alapjárat akárhova állítgattam a csavarokat,aztán visszahelyeztem eggyel lejebb a harmadik fokozatba igy van alapjárat de még egy kicsit igy is ledadog jobb mint volt demég nem az igazi.sokat kisérleteztem de nem jövök rá mi lehet.ha huzom akkor jó ha vissza enedem és némi lassulás után huzom megint akkor dadog és ahogy veszi a fordulatot ugy tisztul a hangja is.alapjáraton mi a helyes fordulat?ha 3000-töl kezdem huzni akkor könnyen felpörög ha 2000 akkor kicsit de tényleg kicsit megtorpan aztán pörög komolyan.légyszi adjatok tanácsot.
köszi előre is.
19-es enduro gumit szerezzetek nekem mert már kukucskál a kifelé a belső egy 4 centi hosszan vagy legalább tanácsot adhatnátok hogy hol lehetne venni olcsón
Előre is kössz
pl: láncszett, powernyelv, himbarendszer ilyesmik érdekelnek!
Egyébként ez a karbi szinte ugyanaz mint a dellortó 34-es nem tapasztaltam külömbséget, aprilia rx 125-ön próbáltam..
Ne aggódj, az én pegám is ugyanezt csinálja 3000 alatt csőgázra vissza hörög. Az alapjáratra meg annyit hogy fontos a gyertya! a gyár által előírt a fontos, nekem nem az volt benne és a vége 130 volt 6-osba max 8000, de most hatosba 10500 és 145km/h (SuperMoto szettes) .... És amenyiben kell valami váz alkatrész írj e-mailt koz.ricsi(kukac)freemail(pont)hu ;)
köszi előre is.
lendkerék+alaplap
Keresek 123 rotaxba powernyelvet
Engem érdekelne az a tuareg haspáncél,ha még nem kelt el!
Előre is kössz
Hol találok pegasohoz gyári teleszkópszimeringet?
nem nagyon okoz gondot, de jobb sztem ha nincs rajta. Én az enyémröl lecsiszoltam .
tel:06209103659
tel:06209103659
Akkor mennyit engecc a feléből ?
Szerintem az km spirál
És elég sürgős lenne !