Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok
Az lenne a következő problémám,hogy az akksinak nincs töltése vezetékeket átnéztem szerintem sehol nincs szakadás a biztosíték jó.Szerintetek ez jó helyre van kötve,légyszíves valaki nézze meg a sajátját!
sziasztok
Új Pegaso tulajdonos vagyok.Az lenne a problémám,hogy kis fordulaton gyenge a motor.6000-től viszont amikor a power nyit nagyon megindul.ha kis fordulaton 4000-5000 környékén pl 3 . 4. be megyek elkezd rángatni és semmi ereje nincs.Utána néztem és rave 2 pneumatikus power szelep van benne.Esetleg ha tudnátok tanácsot adni hogy,hogy lehetne beállítani vagy valami akkor légyszíves írjatok.
Helló!

Én tudok neked, nikacilos henger gyári B-s Asso dugóval!
Hívj fel 70/274-40-85
http://www.kepesmotor.hu/motor...
telszám ha valaki esetleg felhívna a hengerszett ügyben: 06304528064
valaki nem tud rotax123-om blokkba (aprilia pegasoba) gyári nicasilos hengerszettet? Mert nagyon ügyi voltam és megsütöttem!
És lenne egy ilyen kérdésem hogy a perselyes és a nicasilos között mi a különbség?
álaszt előre is köszönöm!

Szia!
3500ft a két db.
2db indexet megvennék ha még van, nomeg ha nem túl húzós az ár!
Nincsmit. postán elküldik.
Koszonom! Ha nincs mashol (messze van), Ok maradnak.
Hívd fel az Italmondo Kft-t. olasz motorok alkatrész forgalmazásával foglalkoznak, ők biztos tudnak adni neked. Tel: 66/437-919 Mobil: 30/9535729.
Sziasztok!

Aprilia Pegaso 655 (650 cc, 5 szelepes, rotaxblokkos valtozat), en ennyit tudok rola. Dugattyut szeretnek venni hozza, de nem talalok. Tudnatok mondani valamit, ahol erdemes megprobalni?

(Budakeszit dobja a google, ott nem tudnak beszerezni ilyet. )
OK. Köszi a gyors választ.
normális ne vegyél másikat
Na, csak egy kérdés, az normális, ha a Pegaso 125 első villájának állóhelyben van felfelé is holtjátéka!? Ha valaki ebből nem érti, leírom hosszabban. Állóhelyben behúzom az első féket, és ha nem lefelé nyomom, hanem felfelé húzom, akkor felfelé is mozog picit. Ez normális, vagy csere? Csak azért kérdezem, mert a Derbi Senda-n ilyen nem volt. De kérdeztem egy ismerőst, neki Tuareg Rally 125 volt, aztmondta, hogy neki is mozgott ugyanígy. Előre is köszönöm a válaszokat.
Hát srácok...pisiskaki,most száltam le a paripáról,még meleg,itt kattognekem...
olyat lép hogy beis pisiltem kb...nagyonjó lett...én sztem a főfúvóka lendített rajta kurva nagyot,mert skkal jobb lett alacsonyfordulattartományba, ha apower kinyit arról szótsem elytek:D ja és szebben is indul, szal énnemtudom ezek az osztrákok hogy matekozták ki a dűzni belsőátmérőket,de most kapott egy vmivel kissebbet és lényegesenjobb lett a motor...
nincs dűzni kaliberem,de ajállom mindenkinek hogy a delortóba aleeresztős csavarba a fúvókát cseréljétek kissebbre...5x-jobb lett a gép:)
Várom ezügybe a hozzászólásokat
Ja és nekem akármilyen idővolt akármenjit járattam egyhelybe nemment fel avize normálisan csak ilyen 50fokig,most álóhelybe majdnem 90-ig felment,hagytammég direkt pöfögni hátha nem hűti magát rendesen,kb félórát turbékolt,és 90 alatt vmivel megált,motorozás közbe(50-100 km/h) akkormeg70 fokon volt,eddig egyszerk kihuzattam és lehasalt a mutató...
Szerelőbácsi azt mondta hogy azért esznek kurva sokat mert az üzem anyaggal is hűtjük a cuccokat,hát van benne vmi de sztem tulzásba este a srákok:D
javitsatok ki bátrna, de sztem ez igyfullos....
nekem most van a hengerem szervizbe...:S:) 160as polini... főtengőő felujitás szóval minden :S 75ért szereztem a motort és kb 100lesz a felujitása a blokknak de akkor lesz egy biztosan felujitott motorom kb 200ba.....(mert munkaköltség stb....) szóval ja:S:D de nem hiszem hogy 200ba találnék egy teljesen 0kmes felujitott blokkos pegasot:D:D amiről tudom hogy nem zsákba macska na mind1 jo motorozást remélem nem sokára én is elkészülök aztán mehetne egy kis tura srácok...:) én nyitott vagyok rá..
Na-kéremtisztelettel!
Ma nehéz napon vagyok túl...tegnap (mikor má bent volt a blokk) kiderült hogy szorul a váltó kar,de cudarul...megszopattam magam egy hézagoló alátéttel,és szétkellet huzni megint, azthittem agyvérzéslessz...ezt tegnap lefociztam,de még asztalon volt a rotax...Ma kb 7órán át tákoltam a kincsem,(fenenagy másnaposság mellet),most ugyálunk hogy be indult a drága,de még a végdob nincs fent a burkolatok,csak a lényeget raktam fel rá, ugynézki renbe leszünk...holnap derülki hogy teljesít az ujj csapágyakkal,hajtókarral és a főfúvkával...remélem lejjeb esik a fogyaztás mert eztnem birom lóvéval
jó vasárnapi napsütötte túrázást kivánok mindenkinek:)
hello pegazosok van egy idomszettem 6000ft és egy műszerfal 2500ft-ért ha valakinek kell.
végre van egy kis élet a fórumon elvileg 5literrel beéri ha nyugodt vagy és nem remeg a csuklód
igen! énis azt akarok endurósat,mert az jó aszfaltonis de a sárba is kerékreál:)
emlitettükmár itt a fogyasztást, nekem 8-9 körül eszik,egyébként már bent van a blok az uj hajtókarral, márcsak a hengert kell helyére tenni meg mindent bekötni a kis roboton:D
aztán mehet a vandálkodás!
most fogok cserélni főfúvókát a karbiba,remélem lejjeb esik a fogyi...majd kommentálom:P
Nem tudom, hogy milyet vegyek rá. Mennék néha terepre, de főként aszfalton nyúzom :D de szerintem marad az enduro gumi (mint pl. mitas e08)
Ok.
Oks. Köszi a választ, majd még nemsokára írok, reményeim szerint május elején legkésőbb, mert még lehet, hogy érdekelne más is a motorról...
ok.