Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!!
Egy olyan kérdésem lenne,hogy esetleg nem tudja-e valaki
a kipufogó illesztésnél a grafit tömítés méreteit?
'99 650 Cube
#MotorosVandor
2017-ben negyedszer rendezték meg idehaza a Touratech Travel Event-et. Ez a videó a kalandos, és esésekkel teli haladó csoport kalandjait hivatott visszaadni! Remek móka volt! :D
A délutáni etap is rövidesen érkezik!

http://youtu.be/LXGP7uybbjs
Sziasztok! A napokban hozzám került egy 1995-ös Pegaso, a kérdésem az volna, hogy leakarom cserélni az olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, és idáig nem igazán találtam hasznos leírást az olajcsere műveletére, az olajmennyiségére minőségére stb.., illetve az első teleszkóp szimering is taknyol esetleg, ha valaki tud róla valamit szükségesek e speciális szerszámok a szimeringcseréhez, vagy van tapasztalata, leírása.. annak a segítségét nagyon szívesen fogadnám! Köszönöm előre is a segítséget!
Köszönöm!
Kilágyult a rugó.
Estenként kinálnak progresszív rugót a hátsó központi rugóstagra is.
Összenyomod a rugót, kiveszed a biztosítót, kienged, levesz, másik felhelyez, összenyom, biztosító vissza, kienged. (vagyis kell hozzá egy szerszám...MZ-n még kézzel össze lehetett nyomni, hogy kivedd a pogácsákat és lehúzd a rugót...)
Azért is írtam hogy semmi más baja nincs, mivel ha olaj nem lenne benne akkor hintázna, nem csillapítana rendesen, felütne.
De semmi ilyen jelenséget nem produkál, rendesen csillapít csak két személynél túl puha,
Attol hogy az olaj nem folyik, még nembiztos hogy van benne.
Sziasztok!

1999 Pegaso Cube hátsó rugója eléggé lágy, két személynél könnyen lekoppan, állítani már nem lehet rajta, maximumon van.
A rúgós tagnak semmi baja, nem folyik belőle az olaj, nem üt fel.
Van olyan aki már cserélte, esetleg milyen más motor rugóját lehetne beletenni amitől feszesebb lenne?
Segítségeteket előre is köszönöm!
szia,nem még,de már a szikra is elszállt :/
Szia, nekem is hasonló problémám van az enyémmel. Fordulaton semmi gond, de alapjáraton néha le akar állni, aztán mégiscsak jár, de gyakran egyszerűen csak leáll, mintha elszállna a gyújtás. Találtál már rá megoldást esetleg?
Sziasztok!!!
Aprilia Pegaso Strada 660-asra keresek dupla sport dobokat, ésszerű árban!
Érdeklődnék még azzal kapcsolatban hogy ha pl találnék mondjuk SV1000-ről levett dobokat aminek tudniillik 4 csavaros a felfogatása, ahoz tudnék csináltatni külön összekötőcsövet és azzal felműteni a peggy-re? :)
Másrészt felől is érdeklőnék, hogy mennyire érdemes az "akrapovic/yoshimura matricas" utangyartott kipufogokkal törődni, mik a tapasztalataitok vele. Azonkívül hogy nyilván nem E jelzésesek. Köszi szépen előre is !
Mivel csak a főfék munkahenger tud nyomást visszaejteni, ezért az a baj.
2017-ben negyedszer rendezték meg idehaza a Touratech Travel Event-et, de most először csináltak előtte egy felkészítő tréninget! Teljesen az alapoktól indul a kifejezetten nagy túraendúróknak készült oktatás! Természetesen a Pegaso Trail hibátlanul szerepelt!
http://youtu.be/sLy0QcFueks
köszi,megtekintem majd
Hello!

Csináltam egyszer egy ilyet...ott is cserélgettünk mindet...végül a jeladó volt a hibás. A tekercsnek meg volt az ellenállása, de mágnes lemágnesezödött. Tettünk mögé egy neodymium mágnest, aztán adott szép kövér jelet.

Üdv
István
Üdv
Pegaso 650 1999 es olyan tüneteket produkál,hogy jár alapjáraton és egyszer csak mint akit elvágtak.
Gyertya új,akksi új,karbik most tisztítva,jön megy fordulaton semmi gond ,gázt torpanás nélkül veszi.
Valaki tapasztalt már ilyet??
Mindenféleképpen elektromos hibára gyanakszom
Sziasztok!
Adott egy Aprilia pegaso 650es 2003as . Hatso fekkel lennek gondban. Az a helyzet,hogy mikor ralepek a fekpedalra a dugattyu ahogy kell kijon, raszorit s fekbetetre de szinte semmit nem fog majd ido elott visszaall alaphelyzetbe. Mi lehet a gond? Fofekmunkahengert is szetszedtem. Ott sem latok semmi bajt. Legtelenitve is van a rendszer. Esetleg munkahengerben a tomitest meg a gumikarmantyut csereljek ? Tippek?
Szia.
..megfelelő alapjárata van a mocidak? ..nem vagyok "nagy" szaki,-de úgy gondolom ,-hogy ha szabadon futóval lenne probléma,- akkor hidegen sem indulna.,-vagy legalább is nehen szintén..(és hangja is lenne..) Úgy hogy én az injektor környékén keresném a hibát..
Üdv: Z.
Sziasztok! 650 ie melegen nehezen indul, vagy van, hogy be sem indul :D Hidegen gond nélkül. Az injektor visszajelző lámpám természetesen folymatosan világít, amióta megvan a gép. Na, amikor nem indul, az a lámpa sem világít. Haldoklik a szabadonfutóm, vagy esetleg valami kisebb gond lehet? Köszi!
Sziasztok! Van egy pegasom 125-ös kb mennyi lehet neki a generál? Előre is köszönöm!
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy van-e a műszerfal alatt valami takaró ami a tyúkbeleket hivatott eltakarni, már egy ideje megvan a pegazus, de hogy őszinte legyek most tűnt fel nekem igazán, hogy ott egy lyuk tátong. És ha igen, valaki megtudná mondani a rendes nevét/cikkszámát? :)
.. CSak ennyi lenne.. ??
Köszi a tippet,- erre nem is gondoltam..meg nézem azt a "szivacsot"..
Bármelyik boltba találsz légszűrő szivacsot 8-900forint egy tábla 2cm vastag, csak bele kell vágni a keretbe.
A bele való forma, kb 4500ft...
Szia Szotyi!

Nekem is ilyen Pegasom van, -de nem rég vettem én is, - így sok infót nem tudok átadni. Most fizettem 8.700 Ft. "tanulópénzt" azért,- mert gyenge minőségű némelyik blokk alkatrész (szxr öntvény), és sikerült elrepesztenem csavar meghúzásakor. Erre nagyon figyelj hogy ha "bütykölöd".. Az alkatrészek amik eltörtek: kuplung kiemelő k"karocska"- amibe akasztod a bóvden végét,-és a termosztát fedél.
Olajszűrőt ,-tömítéseket könnyen kapni hozzá. Levegőszűrőt még nem találtam... Ha valaki tudja hól lehetne beszerezni - szóljon :)
SZia,- az előző levél is átjött.. biztos várni kellett rá.. elektromos problémával -én felkeresnék egy szakembert.. MIndenesetre én ilyenkor sűrübben csekkolnám az aksi töltötségét,- és ha tényleg gáz van szólnék egy villamossági szakinak...