Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

125-öson mi a hátsó gyári méret gumiból?
Köszi, de ezeken is túl vagyok. A karbi működésével tisztában vagyok, javítottam már egy "párat", autót és motort egyaránt.
Mindegy, nekifutok még egyszer, aztán meglátjuk.
ha szét van kopva a karburátor sok falslevegöt kap amit a pilotcsavarralnem tudsz korigálni meg kell filcezni hahátha segít a dolgon ha nem akkor csere vagy alapjárati rendszer fokozott átvizsgálása az úszók ellenörzése esetleg magasabb benzinszinttel való tesztelés de csak hozzáértőknek!!!!!azért a karburátor üzemi állapotával tisztába kéne lenni
alapjárati rendszer,
hidegindító,
gyorsító rendszer,
teljesítmény rendszer,
átmeneti rendszer,
kiegyenlítő rendszer.
a dús és szegény keverékfogalma a motor müködésében be állt változások ezek hatására
a) Benzinszegény keverék E hiba esetén a gyújtógyertya mészfehérre színeződik, a motor túlzottan melegszik, teljesítménye csökken, esetleg rángat és visszadurrog a karburátorba. A benzinben szegény keverék okai: - a benzinfúvókák elszennyeződtek; - tömítetlenség miatt hamis levegő jut a szívócsőbe; - alacsony a benzinszint az úszóházban
Köszönöm, de ezeken már túl vagyok. Inkább az érdekelne, hogy a CO csavar kinek hova van állítva, mert a mienk gyárin tuti nem megy. Kimondottan a Pegaso MIKUNI karbiaira lennék kíváncsi. Egyébként a Pegaso szervizkönyvéből dolgoztunk.
itt minden megvan a beállításhoz leírtak alapján alapjárati rendszer vizsgálata tisztítás
https://www.sportmotor.hu/albu...
http://members.ziggo.nl/minara...
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni azoktól, akiknek 650-es Pegasojuk van, 1995 környéki.
A probléma a karburátor beállításával van. Nincs alapjárat a gyári beállításokkal. Szívatóval egyből indul, jár is szépen, de ha visszanyomom, egyből leáll. és utána is csak szívatóval indul.
Amit tapasztaltunk, hogy a CO csavar gyári beállításával ( 2 fordulat ki) nem müxik. Egyszer sikerült alapjáratot generálni, de akkor a CO csavarok 3,75 fordulatra lettek kitekerve. MIKUNI karbis. minden ki lett cserélve benne.
Ha esetleg valaki tudna segíteni abban, hogy milyen beállítási paraméterekkel lehet jó, vagy esetleg van valami trükk, amit tudni kéne, azt nagyon megköszönném.
Akrapovic első próba!
https://www.facebook.com/motor...
DB killer még bent van, plusz amúgy is sok melóm lesz még vele holnap!
Sziasztok!
Nincs valakinek elfekvőbe 2,45 ös vagy 2,50 es szelephézagoló korong eladó?
Sziasztok! 2003-as Pegaso 650 i.e.-hez keresek hibátlan motorvezérlőt és a hátsó villa végén/alján található láncburkolatot (2 csavar fogja fel). (gyenisattila@gmail.com) Köszönettel: Attila
Megjött a posta! :D
Power szelep működik ahogy kell?
Kellemes karácsonyt, sok szép időt, széles utat, és gumifákat kívánok mindenkinek! :)
Sziasztok

Keresek pegaso 600 hoz (rotax 560) henger és dugattyút. köszi
Sziasztok!

Segítséget kérnék...keresek 94-es pegaso 650-hez kipufogót, vagy dobot vagy akár egész rendszert. Gyári előnyben, de bármit meghallgatok. Híjatok: 20/241-9494

Köszönöm
Ahogy év elején, úgy év végén is készítettem egy rövid helyzetjelentést a terveimről.

Kifejezetten elégedett vagyok az eredménnyel: jó lett a hang, a zene, a képanyag, a bevágott jelenetek és képek is! Érdemes végignézni szerintem. :)

http://youtu.be/MbtQD7ZIFTI
Sziasztok!

Segítségeteket kérném, tudja valaki, hogy Rotax 123-ban a kipufogón kívül hol lehet még fojtás? Onnan kivettük már a szűkítést, de 7-8000 környékén így is "megtorpan", azaz pörög, de nem húz igazán... 5-7000-ig viszont nagyon bika. Előre is köszi!
elnézést a telefon számom elmaradt 06304053450
sziasztok aprilia pegaso 125,,szinte minden ...és pegaso 650 csak blok alkatrészek. erdeklődni csak is telefonon
Ismét remek alkalom nyílt lezárni a főszezont egy közös gurulással, amin kb. 500 motor vett részt!
Ezúttal nem beszélek (feleslegesen), élvezzétek a képeket, igyekeztem minél több motort szerepeltetni, és végighaladni az útvonalon.
Miután elhagytuk Pécset, a tempó (és a videó) is dinamikusabb lett, és kifejezetten jól sikerült a vágásokat a zenével összehozni szerintem! :)

Sajnos ez a rendezvény sem maradhatott baleset nélkül: egy motoros rendőrt elütött egy figyelmetlen autós! Remélem jól megdicsérték érte... (4:35)
Ha már rendőrök! Maximális tiszteletem a motoros rendőröknek, mindig jó érzés, amikor szembe jönnek, és a motorost látják benned, nem a "polgárt"! :) (5:45)

S01E09 Pécs-Villány - Szezonzáró gurulás (és a motoros rendőr balesete)
http://youtu.be/0O-obdc0XFs

Ha érdekel mi a célom a videóimmal, itt megtalálod: http://www.MotorosVandor.hu/celok/
Sziasztok! Elado lenne egy Aprilia Pegaso 650 i.e. 2004es evjarat, 49loero, 25.000kilometerrel 3.000km futasu metzeler gumikkal, 2000es futasu lanc es lanckerekkel, 4000kmrel ezelott olaj,olajszuro csere, muszaki vizsga 2018.08ig ervenyes. Kepeket keresre tudok meg kuldeni.
Iranyar:560.000 forint.
Erdeklodni privatban, vagy telefonon lehet:06301968911
Egy jó kis kecskeméti gokartozás felé menet közben beszélgettünk egy picit, hogy érdemes-e motorra Cascot kötni? Érveket sorakoztattunk fel ellene, és mellette is, de a végén úgy is mindenkinek magának kell eldöntenie, hogy szerinte megéri, vagy sem!
Szerinted megéri a casco? Vagy inkább más módon érdemes vigyázni szeretett motorunkra? Írj egy kommentet, oszd meg velünk a Te véleményed!

S01E08 Casco motorra? DualVlog!
http://youtu.be/Oum5QLeI_ws

Ha tetszett, ne felejtsd el megosztani, vagy csak nyomj egy lájkot! ;)
A kezdő csoport után ebédkor átmentem a HALADÓ CSOPORTBA. Itt is ugyan az volt az elv: együtt indultunk, együtt is érünk célba (majdnem)! A leglényegesebb különbség, hogy itt rendesen kapaszkodnom kellett, hogy tudjam tartani a lépést! :)
Nem is csoda! A haladó csoportba olyan emberek, és olyan gépek jelentkeztek, akik már most annyi terepen töltött kilométerrel rendelkeznek, mint amennyiről én még álmodni sem merek!
Ettől függetlenül hamar rákaptam az ízére! A tempó magasabb volt, mint amit egyedül motorozva terepen vállaltam volna, de mégsem éreztem veszélyesnek! Persze amikor nem lehetett látni, az azért őrölte az idegeim, és megfordult többször a fejemben, hogy visszaveszek a tempóból, vagy megfutamodok, de valami mindig tovább vitt!
A nap végére rendesen elfáradtam, és csak a mérhetetlenül finom vacsorának köszönhettem, hogy volt energiám még Balatonboglárról hazavezetni. Az élmény azonban minden fáradtságért, és minden kellemetlenségért kárpótolt!
Természetesen a mai napnak is meglett a tanulsága: ha alacsonyan van az első sárvédőd, akkor oda bizony beragad a sár, és előbb-utóbb fékezni fogja az első kereket, aminek a következménye terepen deklarálható! ;)
Amíg kikapartam a sarat, a csapat első fele elhúzott, az előttem haladó ember nem nézett hátra, és mi eltévedtünk (miattam). Később egy másik motorral volt némi műszaki gond, és amíg várakoztunk, a csoport első fele megint eltűnt.
Sajnos a lemerülő akkum miatt az eltévedések, és a hátralévő szakaszok már lemaradtak, de így is akad azért látnivaló! Tekintsétek meg a HALADÓ CSOPORT ebéd utáni szakaszát, remélem az élményeknek legalább egy részét visszaadja az alábbi videó!

S01E07/2 Touratech Travel Event 2016 Haladó csoport
http://youtu.be/SPX6vVYOPKg

Az előző rész tartalmából:
A balatonboglári Full Gas 2016-ban is megrendezte a Touratech Travel Event-et, amin volt szerencsénk részt venni.
A korábbi évekhez képest több jelentős változás is történt:
1. Külön indítottak KEZDŐ és HALADÓ csoportot;
2. Csak 1 NAPOS lett a rendezvény (ha csak a motorozást nézzük);
3. Nem volt lehetőség tesztelni a Full Gas által forgalmazott motorokat.
Mivel kezdőnek tartom magam a terepezés világában, ezért természetesen a kezdő csoportba jelentkeztem, ám ebéd után átmentem a haladó csoportba.

A túrán készült természetesen pár fotó is, fókuszban a motorokkal! A galériáért kattintsatok ide:
https://www.facebook.com/motor...
Helló. Keresek Dellorto VHSB 34-es karburátort. fontos!
aprilia pegaso 125 -- és pegaso 650 alkatrészek eladók,erdeklődni telafonon 06304053450