üdv!tehát, ezt az alkatrészt kérdezted, így hát ezt az alkatrészt bolháztam elő a dobozból.minimum 5 éve pihegnek egy papírdobozban, amit szemmel ki tudtam venni ebből a kupacból:
-komplett hengerfej, még benne a gyertya is
-kuplung kosár a lamellákkal amik szemrevételezéssel jók
-komplett váltó
-komplett generátor
-vezérműlánc
-sérült alsó. jó felső motorház
-kis gyújtás jeladó dekni
-kuplung dekni
-csavarok
-karter dekni
megnézem neked hogy van-e első hátsó feszítő, de ha jól látom le van szerelve a feszítőről ami nem jó jel mert az eredeti rajzod szerint rajta kell lennie egy csappal együtt, de lehet meg van. a feszítő így magában 10 000ft a kis dekni 5 000ft.a dekniért ennyi nem pénz, nekem mind a két cbx-emen javítva volt mert oldalra dőléskor az offolódik először. hely de jó lett volna-annó- akkor egy ilyen állapotú ennyiért.
láttam még zl 600 kardános eliminátort 150 000-ért és csont eredeti z500-at ugyan ennyiért amihez kellene egy magyar papíros váz, fj 1100 motorblokkot és xv 1000 blokkot a körülötte vélő sallangokkal. zxr 400 váltót főtengelyt kuplungot fejidomot oldalidomot farokidomot gsf 400 bandika blokkot.
ha van képed az alkatrészekről, akkor tedd fel ide.
Igaz, használom! Bocs. Előre is? Igaz megállíthatnak...... Csak az járt a fejemben szemből lőnek a lézerrel, de elöl nincs rendszám. Akkor mi van, ha az én sávomban csak szemből lézereznek, de a szembe jövőket is mérik, szintén csak szemből. Tehát hátulról be tudnak mérni a túloldalról is, annak ellenére, hogy azok az ottani szembe jövőket figyelik? Remélem nem lett túl bonyolult.
Nem, előre is, hiszen megállíthatnak, ha szemből bemérnek .
Háromfejes a szerkezet - egy előre és kettő hátra (ahogy a fotókon is láthattad).
(tipp: ha válaszolsz, akkor használd a hozzászólás alatti "válasz erre" gombot!)
SZia.Ez volna az.Ha csak 15 ezret futott a motor,akkor meg biztos jo.Mennyi lenne az ara?Erdekel meg,vezermulanc vezeto,elso, hatso.Az elso erre a feszitore van rakapcsolva.Kellene meg jelado is[pick-up].Udv,Bela
Tudtommal radarral nem mérnek hátulról, csak szemből, viszont működő radaros kütyüből alig van már csak pár darab az országban. Lézerrel bárhonnan, bármikor!
általában mindig szemből mérnek lézerrel ugye, az nem igaz, hogy vesz azaz fényképeznek hátulról is a lézer által bemértet persze ha túllépem (véletlenül!) a sebkorlátozást?
Igen, volt balhé belőle: de nem a használatából, hanem abból, ahogyan használták - a TV persze rögtön rárepült a hülyeségre...
Íme a hivatalos jogi háttér a jogásztól és az ORFK-tól: a lézerblokkoló használata teljesen legális Magyarországon
Autón és motoron is használjuk, már több éve, minden gond nélkül - sok csekktől megvédett már Én ezt javaslom, ha védelmet szeretnél a motorra: ötvenezer alatt megáll beszereléssel együtt, vagyis az első gyorshajtásnál már megtérül.
aha már vágom! Ezt a fóliás megfejtést nem is ismertem. Még kopasz vagyok.... A lézeres "trükköt" igen, de nem ebből volt most valami balhé, mintha a tv-ben láttam volna, tán autónál és meg akarták vagy meg is büntették a csókát a lézerért!? Ahogy nézem még a lézer a legolcsóbb, mármint kinek mi az olcsó.
Néztem az új vasadat........ Kawasakiból ez az egyik, ami tetszik, szép.
Ez a rendszám fólia, mi pedig ilyen lézerblokkolót használunk.
Továbbra is mondom, hogy az utóbbit javasolnám: a fóliát nehezebben veszik észre, mint a felcsapódót, de ugyanúgy bűncselekmény - szóval geci sokat kockáztatsz vele...
Háromszázezerre büntethetik, ha megtalálják, vagyis többre, mint amennyire a gyorshajtásért bírságolhatnának... hidd el, rá fognak nézni.
Két megoldás létezik - Lézerblokkoló, vagy a rendszámot "eltüntető" fólia. Előbbi drágább, de utóbbiért ugyanúgy megvághatnak, mint a felcsapódóért, ha kiderül...
Gondoltam, hogy meleg a pite és csak érdeklődtem egyenlőre, de valami megoldás csak van és van! Ami a lebukást illeti megvan a kockázat, de szerintem nehéz tán felismerniük a szerveknek, hogy úmond mozog a rendszám, vagy tévedek!?
A győri kapitányságon részletes felvilágosítást tudnak adni, hogy milyen szerkezet ez, és hogyan működik... pihen ott egy GSXR mint lefoglalt bizonyíték... azon is ilyen volt szerintem ne erőltesd...
Először is BUÉK mindenkinek!
Nem tudom jó helyen járok e, de engem egy rendszámtábla megoldás érdekelne, ami a "menetszél" miatt néha felhajlik(felhajlana)!? Tudtok erre valamit-valakit esetleg? Érdekelne valami lehetőség mindenképp, mert szállítok és fontos, hogy mindig időben odaérjek. Köszönöm a segítségeteket előre is,
-komplett hengerfej, még benne a gyertya is
-kuplung kosár a lamellákkal amik szemrevételezéssel jók
-komplett váltó
-komplett generátor
-vezérműlánc
-sérült alsó. jó felső motorház
-kis gyújtás jeladó dekni
-kuplung dekni
-csavarok
-karter dekni
megnézem neked hogy van-e első hátsó feszítő, de ha jól látom le van szerelve a feszítőről ami nem jó jel mert az eredeti rajzod szerint rajta kell lennie egy csappal együtt, de lehet meg van. a feszítő így magában 10 000ft a kis dekni 5 000ft.a dekniért ennyi nem pénz, nekem mind a két cbx-emen javítva volt mert oldalra dőléskor az offolódik először. hely de jó lett volna-annó- akkor egy ilyen állapotú ennyiért.
láttam még zl 600 kardános eliminátort 150 000-ért és csont eredeti z500-at ugyan ennyiért amihez kellene egy magyar papíros váz, fj 1100 motorblokkot és xv 1000 blokkot a körülötte vélő sallangokkal. zxr 400 váltót főtengelyt kuplungot fejidomot oldalidomot farokidomot gsf 400 bandika blokkot.
ha van képed az alkatrészekről, akkor tedd fel ide.