Szia!
1, Az olajos topikban épp tegnap vitáztunk erről.
Alapvetően valóban igaz, hogyaz eltömődött (gyári helyre épített) direktszűrő valóban rossz a motornak, hiszen átenged(het)i a koszt is.
Azonban a sűrű olajcsere miatt ez nem feltétlenül okoz gyakorlati gondot: az autók eredeti 15ezres légszűrő cseréjét, 10-12 ezerre csökkenti a direktszűrő használata.
Tehát a motorok eredeti 12-18ezres periódusát bőven elég 6000-re csökkenteni.
Kipufogó cserével (főleg a leömlő cseréje által) valóban okoz teljesítmény növekedést. Alapvetően inkább a hanghatás miatt, és a hosszú élettartam okán szokták választani: gyakorlatilag nem kell soha többet cserélned.
És a frissen olajozott/tisztított direktszűrő még alaposabb szűrést is biztosít, mint a hagyományos, gyári szivagy vagy papír szűrő.
2, Lánckerekem van a motorodhoz: 16-os gyári, és 15-ös módosított áttétellel is. 4.000.- Ft.
Helló!Nekem is volt anno ilyen gépem az S-t csinálták 81-ig az R-t 83-ig.A kettő között csak a futómű és a 6-12 voltos elektronika a különbség.Ha jól emlékszem 120 szemes a vez.lánc és már 6 éve is szar volt az alkatrészellátása(Magyarország).Bármilyen japán lánc jó hozzá és fele az ára,mint a gyárinak!
Sziasztok!
Hol tudnék szert tenni első lánckerékre amely 15-ös fogszámú?2003-mas R1-be kellene.illetve mi a tapasztalatotok a sport legszűrök terén?valaki dicséri, valaki szidja, hogy jobban átengedte a port-szennyeződést mint a gyári.persze olvastam már a légszűrő reklámot, hogy nincs akkor a fojtása a motornak, eddig oks. de a szűrő képessége kérdéses számomra.
infókat előre is köszi.
üdv
Aprilia AF-1 125 maradványaimat készpénzre cserélném. illetve van még itt másfajta motyó is!
Nagyrésze nekem már csak aggat de vanakinek jóljöhet.
Hétközben csak du 5-től vagyok elérhető
0630/6963423
szia
van msn cimed?
8ba van egy fasza főtengelyem, hengereket joárba rendelésre tudok, teleszkópom van (olajos)
mondd mi kell és utána nézek a garázsba.
Keresnék hátsóteleszkópot aminek a szemtávolsága 300-320mm illetve a felső felfogatási pont szélessége 25-26mm. Állíthatósat földközeli áron! Akinek van ne tartsa magában!
Honda xl 500r 1982es motorba szeretnék vezérműláncot venni, és a boltban úgy van a katalógusba, hogy 81ig gyártották, ami persze nem igaz. Viszont így nem tudom h meg merjem-e rendelni. Azt mondták h 120 szemes viszont nem találtam semmilyen adatot arról h az ebben milyen van. Ha valaki tudja h hány szemes, esetleg azt h egyezik e a különböző évjáratokban, vagy akár típusokban(gondolok itt az S változatra) az kérem írjon!
szeva
az jó ha van és mit kértek érte, mert engem érdekelne
milyen állapotba van, milyen évjárat
nekem egy suzuki 750 es srad ba kéne év 1996
és helyileg hol vagytok?
előre is kösz
mondj árat ,te viszont van egy rendes főtengelyem mondhatni újnak is 2000km-es dobozában nyugta van róla (új hajtókarról) 8ezer forintért c4es csapágyakkal
üdv
1, Az olajos topikban épp tegnap vitáztunk erről.
Alapvetően valóban igaz, hogyaz eltömődött (gyári helyre épített) direktszűrő valóban rossz a motornak, hiszen átenged(het)i a koszt is.
Azonban a sűrű olajcsere miatt ez nem feltétlenül okoz gyakorlati gondot: az autók eredeti 15ezres légszűrő cseréjét, 10-12 ezerre csökkenti a direktszűrő használata.
Tehát a motorok eredeti 12-18ezres periódusát bőven elég 6000-re csökkenteni.
Kipufogó cserével (főleg a leömlő cseréje által) valóban okoz teljesítmény növekedést. Alapvetően inkább a hanghatás miatt, és a hosszú élettartam okán szokták választani: gyakorlatilag nem kell soha többet cserélned.
És a frissen olajozott/tisztított direktszűrő még alaposabb szűrést is biztosít, mint a hagyományos, gyári szivagy vagy papír szűrő.
2, Lánckerekem van a motorodhoz: 16-os gyári, és 15-ös módosított áttétellel is. 4.000.- Ft.