A burkolatbontást meg el sem kezdem, mert nem egy egyszerű dolog. Kellene hozzá leírás , hogy hol vannak az illesztések, nem akarom darabokra törni. Egyszer kiszedtem rengeteg csavart, de meg sem moccant a kaszni rajta, akárhogy feszegettem, na ott, akkor feladtam
időm van sok......
azért hátha ír még valaki okosságot, de szerintem szedd ki meg kell nézni nem sok idő
nekem a jogban torkot cserélni kb 1,5 óra volt abból 1 óra a burkolat le-fel bontogatása
szerintem nem sok teljesen egyforma van.....
sőt ha egy egész másé van belefabrikálva akkor többnyire csak ront a helyzeten
az hogy milyenek vannak nem tudom
általában a lapocskákat lehet hozzá kapni nem túl nagy ősszegért
ki kell venni, megnézni, lehet letört egy része
utánna futni a boltba másikért
Hát azért kérdezem esetleg milyent kellene bele venni, ha cserélni kell. Elég-e a gyári alap vagy lehet-e venni hozzá spéci cuccot? Ezek motortípustól függően más- más kialakításúak?
Bocsi a sok kérdésért, de szeretnék kicsit tisztán látni.
hááát a kymco nem tudom gyárt-e professzionális alkatrészeket..........
ha szerencséd van egy lekoppintott blokk, és lehet hozzá kapni más gyártmányú cuccot
Első szám: Hőérték, ahogy a szám nő a hőérték magasabb
6: 175-200-as hőérték
8: 240-260-as hőérték
Szám után álló betűk:
Első karakter Menetes rész hossza:
E: 19mm
További karakterek:
K: Kettős testelektróda
C: Rövid testelektróda
P: Prémium minőségű platinabevonatú elektróda
A: Speciál kivitel
Z: Vastag 2.9mm átmérőjű középelektróda
VX: High minőségű platinabevonatú elektróda
Segítséget kérnék Tőletek.
Az a helyzet, hogy időről-időre jelentős mennyiségű motorolaj gyűlik fel a kétütemű robogóm légszűrőjében, mi okozhatja ezt? Külön olajozási rendszerrel üzemel a motor, egyenlőre nincs szándékom kikötni a szivattyút. A porlasztó felöl hogyan kerülhet ennyi olaj a légszűrőbe, hiszen ott elméletileg vákumnak kellene lenni. Nagy fordulaton a porlasztó irányából finom olajpára permetezik a légszűrő irányába, ezt valami meghibásodás okozza vagy természetes?
Kérlek segítsetek, köszönöm.
Hali mindenkinek!Keresek Malaguti F10 komplett elejét!Ha valaki tud szóljon(andor1988@citromail.hu)De ha valaki tud jó állapotú első telót,amihez van főfékhenger fékmuinkahenger,fékcső ,féktárcsa és 10colos kerék van benne akkor az is jöhet csak a teleszkópszárak azért vastagok legyenek ne olyan kis cingárak mint a kisujjam!Árban megegyezünk!Ja ée érdekelne még 17-es vagy 19-es karbi lehetőleg mechanikus szivatós!Köszi előre is!
Ahogy nézem ez nem nagy ügy.Attól függ hova szeretnéd a szvatót rakni.De mindenképp kell egy ilyen: szivatóátalakító a karbiba
Meg ha mondjuk fel az idomba szeretnéd egy kar+bowden. mozgató mechanika
De sok más eszköz is van ezen az oldalon amikkel meg lehet oldani.Karbi és elhelyezésfüggő.
Ez egy Kymco grand dink 50-es, amiről szó van.
Hát konkrétan a típusát nem tudom, de még gyári állapotú a robesz.
Tehát alapvetően átalakító szett kell hozzá?
Ó, hát, ha nem csalódtam volna a robogó szervizekbe itt Pécsett, már elvittem volna, és nem irogatnék itt a fórumba.
Egyébkén azért annyira konyítok hozzá, hogy tudjam a gyertyát, nem köpi be.
Megnézek egy másik fajta gyertyát, megnézem azokat a dolgokat, amit itt leírtok, és a legvégső esetbe viszem szervizbe, had húzzák le a gatyát is rólam.
Köszi a segítséget.
Holnapra leírom, hogy milyen gyertya van most benne.
azért hátha ír még valaki okosságot, de szerintem szedd ki meg kell nézni nem sok idő
nekem a jogban torkot cserélni kb 1,5 óra volt abból 1 óra a burkolat le-fel bontogatása
sőt ha egy egész másé van belefabrikálva akkor többnyire csak ront a helyzeten
az hogy milyenek vannak nem tudom
általában a lapocskákat lehet hozzá kapni nem túl nagy ősszegért
ki kell venni, megnézni, lehet letört egy része
utánna futni a boltba másikért
Bocsi a sok kérdésért, de szeretnék kicsit tisztán látni.
ha szerencséd van egy lekoppintott blokk, és lehet hozzá kapni más gyártmányú cuccot
ha szar a membrán (vagy nincs) akkor még jobban
Egy kis NGK kód analízis:
Első betű: menetátmérő
B=14mm, D=12mm
2.3.4.betű: kialakítás
C= 5/8 collos kulcs
K= 5/8 collos kulcs ISO heggyel
P=Túlnyúló középelektróda
R=Zavarszűrő ellenállás
Első szám: Hőérték, ahogy a szám nő a hőérték magasabb
6: 175-200-as hőérték
8: 240-260-as hőérték
Szám után álló betűk:
Első karakter Menetes rész hossza:
E: 19mm
További karakterek:
K: Kettős testelektróda
C: Rövid testelektróda
P: Prémium minőségű platinabevonatú elektróda
A: Speciál kivitel
Z: Vastag 2.9mm átmérőjű középelektróda
VX: High minőségű platinabevonatú elektróda
Az a helyzet, hogy időről-időre jelentős mennyiségű motorolaj gyűlik fel a kétütemű robogóm légszűrőjében, mi okozhatja ezt? Külön olajozási rendszerrel üzemel a motor, egyenlőre nincs szándékom kikötni a szivattyút. A porlasztó felöl hogyan kerülhet ennyi olaj a légszűrőbe, hiszen ott elméletileg vákumnak kellene lenni. Nagy fordulaton a porlasztó irányából finom olajpára permetezik a légszűrő irányába, ezt valami meghibásodás okozza vagy természetes?
Kérlek segítsetek, köszönöm.
(NGK C7HSA), utána, ami most benne van, (ESSO SC6H6). Remélem mondanak neked valamit a számok, mert nekem nem.
3yk jog cdi tiltását hogy lehet kiszedni ,esetleg van valakinek eladó tuning nyitott cdi e?
szivatóátalakító a karbiba
Meg ha mondjuk fel az idomba szeretnéd egy kar+bowden.
mozgató mechanika
De sok más eszköz is van ezen az oldalon amikkel meg lehet oldani.Karbi és elhelyezésfüggő.
Hát konkrétan a típusát nem tudom, de még gyári állapotú a robesz.
Tehát alapvetően átalakító szett kell hozzá?
Egyébkén azért annyira konyítok hozzá, hogy tudjam a gyertyát, nem köpi be.
Megnézek egy másik fajta gyertyát, megnézem azokat a dolgokat, amit itt leírtok, és a legvégső esetbe viszem szervizbe, had húzzák le a gatyát is rólam.
Köszi a segítséget.
Holnapra leírom, hogy milyen gyertya van most benne.