Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

talán még a membrán is okozhat ilyet ha nem zár rendesen,de magasabb fordulatnál már elenyésző a fordulat miatt, de nem olyan biztos csak ez jutott még eszembe.
pont ez van, hogy kis fordulatról nehezen pörög fel, fullad, de nagy fordulaton meg már jól megy.
Nem tudom hogy pontosan hogy működik az automata szivatós mert nekem manuális van de ha melegen lehúzod a szívatókábelt akkor lehet hogy visszaenged.Mikor mész vele nem olyan mint ha túl dús lenne a keverék,nem akarja kis fordulaton venni a lapot csak nagyobb fordulatnál mert szerintem akkor a szívató lesz a ludas.Jó lenne ha valaki olyan írna neked akinek ilyen van vagy aki tudja hogy működik a szívató rész.
a tűn állítottam, és nem lett jobb. az alapjáratot felvettem és így is melegen lefullad. magas fordulaton viszont melegen is megy, ezért már én is arra gondoltam hogy a szivató nem enged vissza és azért van. A karbit meg kipucoltam
A súberttűn a segert kéne egy vagy két rovátkával lejjebb tenni.Esetleg ha kapsz egy 5% al nagyobb alapjárati fúvókát bele.
Szerintem is tekerd feljebb az alapjáratot,menjél vele és írd le hogy mit csinál.Nem lehet hogy a szívató nem megy vissza ezért ha melegszik akkor befullad?Nézd meg a fogyasztását ha sok akkor lehet ez a baja,vagy még talán az alapjárati fúvókád el lehet tömődve.
automata szivatós
ezt utálom a legjobban --mikor beirogatnak ilyen bunkó emberek ide hogy a robogó nem is motor
Ne köszönj semmit, mindig volt és mindig is lesz robogóm, igaz csak egy vespa pk50 meg egy malaguti f12, és szarom le ,aki köbcentivel méri le a motorosságot.
Duracell!Köszönjük a hozzászólásodat és örülünk hogy tudod villogtatni az angol tudásod de ne tedd légyszi,mert csak magadat járatod le itt ebben a témában.Menj vissza és rángasd a gixered szarvát ahhoz úgy láttam jobban értesz/vagy csak inkább ahhoz?/.Köszönöm Zridernek a helyreigazítást,pedig nem is robogós viszont szép a traktora amely nagyon tetszik/Aprilia/.
kézi vagy automata szivatós?
megpróbálom holnap és ha nincs változás akkor írok megint. kössz a választ
ilyenkor télen át kellne karburálni a gépeket, hogy megfelelő keveréket kapjanak, ha ez nincs akkor nagyságremndekkel visszaesik a fordulatszám, pl nekem a kawán nyáron 1200 az alapjárat, most olyan 500-700 körül szokott lenni. Szerintem nálad is a hideg miatt lehet gond, és valószínű alacsonyra van tekerve az alapjáratod és ezért fulladozik, inditáskor még azért röföghet el, mert az autómata szívató miatt kap egy kis plussz tüzelőanyagot , de miután ez kikapcsol viszaesik a fordulatszámod. Én így látatlanban erre tippelek
Pedig hidd el , h motor és angolul scooternek nevezik, nem villanyos biciklinek
Emberek
Mi akkor a baja a robesznak, hogy hidegen beindul szépen megy is, de melegen lefullad? én nem értek hozzá, ezért kérdezlek titeket.
szerintem a robogo nem motor!de ugy is van a angol neve hogy elektric roller tehát elektomos roller
hát igen...később én is gondolkozom majd hogy belerakok pár dolgot, mert nekem is mindenapi használatra kellene(kivéve télen ) mert iskolába fogok vele járni meg azért nyáron túrázgatni..
Szerintem is.Egész jó cuccok vannak benne és mindennapi használatra alkalmas,ami nagyon fontos a számomra.
azt úgy gondolom, hogy egészen jó ár...
Üdv mindenkinek ! Mivel az Arrow kipufogóról szinte semmit nem találtam, itt is szeretném megkérdezni, melyik a jobb 70-es hengerre?Gianelli reverse vs. Arrow titanium? Köszi előre is!
kb 240-250 ezer forintnyi tuning van a mociban.
am Tibuska neked mennyibe került a "tuning" a robidra?(a festés meg díszitőelemek nem érdekelnének):D
helló! gyári a főtengely és 70-es vashenger van rajta. kibírja ezt a terhelést a főtengely? meg a hengerfej-csavarokon meg a hátsó sárvédő alatt vannak rozsdafoltok, szerintem nem probléma, de származhat belőle baj? nagyjából értek a motorokhoz de supermotom nem volt, és ez ahhoz képest olcsó is, megvenném. motorikusan és szerkezetileg is jó a motor, főtengely kérdése dönti el hogy megveszem-e.
Igyvan malossi kevlar egy fos nekemis sok szakadt el és ajánloták a gatest az sokáig jo volt és azzal adta mel a motort is!
egyet értek conair véleményével de én inkább robogókban vagyok otthon de általában egy vashengert elbírnak a gyári főtengelyek.