Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ÜDV mindenkinek ! !


A segitségeteket kérném , elfogultság nélkül ;)

Egy nagy dilemmába vagyok , hogy kb fél-1 év mulva milyen motort vegyek, robogót, vagy endurót...
A robogó nagyon nem tetszik, de viszont van hely a lábamnál egy táskának, vödör festéknek stb.
A endurón meg váltani kell, ismerjük be, mégis csak jobban néz ki, viszont tönkremehet a váltó, a kuplung , és még táskát se vihetek rajta , és a sisaknak is egy külön doboz kell : /
és nem tudom hogy most robogót vagy endurót vegyek...
Endurónál ilyenre gondoltam:
http://www.sokmotor.hu/hirdete...

Első motorom lessz, és kb 100.000 ft van rá...
Na most azt is figyelembe kell vennem hogy endurot ennyiért kapot egy 90-96os évjáratu, robogóból, meg akár 2003mast is ....

Nos nektek mi a véleméynetek ? előre is köszönök mindent, és ha esetleg tudnátok mind2 fajtánál előnyt/hátrányt sorolni
Még 1y nagyon köszönöm !;)
Sziasztok!
A segítségetekre van szükségem.

Vettem használtan 3 hónapja egy 98-as Yamaha Jog Fine Selection-t. (Japán import)
Eddig szuperül működött, megtettem vele vagy 1200 km-t, és nagyon szép halkan duruzsolt a motorja. Viszont tegnaptól furcsa jelenséget produkál:

Ha megyek vele párszáz métert, nyélgázon egyre lejjebb esik a fordulat, a motor hangereje pedig a 2-szeresére nő (talán valami kerregés-szerűt is lehet hallani).
Ha visszaengedem a gázt kb felére akkor elhalkul és megy tovább, mint ha mi sem történt volna kb 30-cal.
Ha nem engedem vissza az erős hang megmarad, és szépen addig leesik a fordulat, amíg le nem áll a moci.
Lejtőn fölfelé még nyélgáz sem kell hozzá, már 3/4-félgázon is ezt játssza.

A hengerfejjel lehet gond, vagy egyszerűen eltömődhetett a fúvóka a karbiban, vagy a benzinszűrő, netán a benzincső?

Van valamiféle szerelési útmutató hozzá?

Köszi, üdv.
Nah skacok egy kis robogós vandálkodás Egykerééék
hoppsz az elérhetőségek

MT Bukósisak eladó, plexi karcos.
Átvehető Budapesten
Ára: 5000.-
+3670605-86-35
vftsforever@gmail.com
MT Bukósisak eladó, plexi karcos.
Átvehető Budapesten
Ára: 5000.-
Szívesen.
Csibewer! Kolyok nagyon szépen köszöni az infót!
SZIASZTOK!
YAMAHA DT 80as endúrómat cserélném AEROX 50-re
Én az enyémet 125ezerbe tartom!
Hello ! Azon töröm a fejem hogy veszek még 1 robeszt. A yamaha bws ről mit tudtok ? Megírnátok megköszönném ! Lehet pozitív negatívat is nyugodtan !
nem kommentáltam direkt, de te is észrevetted
Nah megint zavarnék:) Indítok egy szavazás... Most akarom festeni a moccom (Yamaha Mint) és nemtom milyen színű legyen Királykékre gondoltam de ez ártól függ... légszűrő szivacs bele most anélkül használom bizti rá az jólesz futkosni suliba stb... jah és még az h fogyasztással mit lehet kezdeni? elég magas... 3L 80 km alatt pedig nem egy erőgép Illetve még annyi h a Mala zabálja az olajat de nagyon dúrván(fater jár melózni 6 km oda-vissza és 7végére 1literes flaska kifogy) szal az mért lehet? Multkori kérdésre csak gyertyát cseréltem mást nemnéztem meg fater aszonta h neszedjem szét... mind1 megáll őbaja... szal ennyi lenne emberek jah és ha még lenne v.kinek dizájn ötlete a minthez szivesen várom(persze csak olcsó mer perpill 90 ftom van... festést is fater állja) jah és még annyi hogy hogyan csiszoljam? papírbol milyennel? nah tényleg leállok:) várom a válaszokat!
vuki879
Sziasztok Simson sr 50-eshez keresek km órát spirállal. Köszönöm
gmarocsek@freemail.hu
Szevasztok! Ha valaki tud segitsen nekem a következö ügyben: van egy 95-ös honda sh 50-es kismocim.Szeretnék hozzá egy müszaki leirást. Elöre is köszönöm
huuuuuuuu
szétszedés előtt nem szoktad lemosni?
2-3 homokszem a tűgörgőben kb annyi mint 5000km használat
Azt még elfelejtettem, hogy mind2 gumit cseréltem vétel után, egyik szőrös még a másikról ott a számla a csomagtartóban.
Szia,

90 kilós vagyok, általába +5 kilóval járok, a hátsó gumi 1.8-2 bar között mozog, szóval kicsit laposabb, mint az átlag, hogy 65-ről megtudjak állni, ha kell . Teljesen üzembiztossá tettem, mióta helyre lett rakva, azóta ment majdnem 1000 km-t és még olyan nem volt, hogy otthagy, nem indul, vagy bármi. Hátsó fékpofák újjak, csak valamiért nyikorog ha finoman húzom meg, amúgy satuzik ha kell. A kaszni hiányos, ez 4-5 csavar hiányát jelenti és a bal hátsó idomot leszedtem vételnél, a sok szerelés miatt..egyenlőren ne mtudom hova került, de ha kell megkeresem.

Na de itt egy kép:
Kép? mennyit megy alattad, hány kg vagy?
Hellotok!Gond van a Suzuki Sepia robogómmal.Most akartam vele menni,de alig indul.Felpörög,aztán,ha hozzáérek a gázhoz,akkor leáll.Szikra van.A gyertya benzines úgyhogy anyag is van.Szerintetek mi a gondja?
Sziasztok, eladó egy felújjított Yamaha Jog 3kj. Malossi görgők, szénszálas ékszíj, új vario, új hátsó teló, 500 km-es gumik, új faridom, 1500 km-t ment fúrás óta. 65e az ára, Törökbálint.
benkutya@citromail.hu 06204348568
Üdv!
Egy ilyen hirdetésben a 47mm a henger belső átmérőjét jelenti?
Köszi
kicsit megszorult az NRG MC2-m dugója, és ha már cserélem miért ne lehetne nagyobb?
Esetleg más tippek? Az ár a lényeg!
Ez nálam is így szokott lenni, egy kis melóból az lesz a vége, hogy darabokra szoktuk szedni a motort.
amúgy egy ilyen 15 perces melóból simán lett 2 félnap......
lehet sűrűbben kell szétszedni...
hi!
most már késő.....
épp most raktam össze
nem volt rendes szíj csak valami 1800ft-os kacat, aztán olyant nem vettem
majd tavaszra szerzek hozzá, valami kevlárosat emlegetett a boltos, hogy az a tuti (6ezer felé)
azért új görgőkkel is viszi az 50et az én 135kilómmal, annyi meg elég
meg sokkal egyenletesebb, nem rángat, szóval megérte a csere (1500ft nem nagy pénz)
picit nehezebb görgőket tettem bele 5g helyett5.5g
30kilós gyermekem alatt majd egykerékre áll
Üdv ini !
Utána néztem az ékszíj kopás sebességre gyakorolt hatásának, már 0,5 mm kopás is jelentős sebességvesztéshez vezethet, hát még az 1 mm !