Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na most okosat szóltál.
A biciklinek is 2 kereke van mégsem motor...
Én ezzel csak részben értenék eggyet, szóval szerintem a robogó motor is meg nem is. Valamilyen szintem motor , mert mégis csak 2 kerekű , formailag is hasonlít az ugymond hagyományos értelemben vett motorokra, de teljesen más mint nagyobb, váltós testvéreik. A váltó szerkezet, a váz, ebből adódóan az irányítása , a vezetése teljesen más mindkettőnél. A motoroknak és a robogóknak is megvannak a maguk elönyei és hátrányai pl: a robogón ugy ülsz mint egy puha bőr széken ami szerintem nagyon kényelmes, ellenben az egynsúlyozásban, kanyarodásban hátrányos ez a laza üléshelyzet; a motorokon viszont \"bele\" ülsz a motorba és nem ráülsz , ami kényelmetlenebb mint a robogón ülés, viszont jobb irányithatóságot tesz lehetővé. A robogó az automata váltójával, kis tömegével, fordulékony kis kerekeivel szerintem a városi közlekedés legkényelmesebb, legfürgébb eszköze, de városon kívül már a nagyobb váltós motoroké a terep. Nem okoskodni akarok, nincs nagy motoros multam, ez csak az én személyes véleményem miután mindkettő vezetésében volt már részem. Egy szó mint száz, mindkettőnek megvan a maga feelingje :)
Amugy osztom az elöttem szóló véleményét miszerint robogóval is lehet túrázni, én főleg arra használtam a robogóm míg megvolt majdnem minden hétvégén 100km-ereket túrázgattam vele a környéken, volt hogy egy nap 200km-et amiböl 150 -et megállás nélkül mentem, egyátalán nem lehetlen 50-es robogóval túrázni , csak nem honda diot és yamaha jog-ot kell venni effélecélra hanem nagyobb testű szélesebb nyergűt , persze még igy is kihívás robogóval túrázni, mert a végére mindened elzsibbad , ha csak nem vagy 150 centi magas :) nekem legalábbis a nyakam szokott nagyon (180 centi vagyok), de élvezhető.
Hát a Kymco motorok,robogók az biztos hogy üzembiztonságban szerintem verik a kategóriájukban a mezőnyt.
Aztán meg a kivitelezésük sem gagyi csak az a baj hogy még mindig sokan a kínai robogokkal keverik össze.
Itt a fórumokon elég sok problémáról olvashatunk a többi márkával kapcsolatban.
A robogóval is el lehet menni nagyobb távolságra ha megfelelő az ülés kialakítása és van elég türelme az embernek.
Lásd a Kymco Grand Dink 50-est (ez nem reklám akart lenni ) többek között ,igazi díványrobogó vele én már elmotoroztam 100 km-es távolságra is és nem volt fárasztó csak több időbe telt az út.
Mindamellett a robogók egyik nagy előnye az alacsony járulékos költségek,feltéve hogy nincs tuningolva a járgány és nem csutka gázzal járatják állandóan.
az már 1 kiforrott technika (500-as kymco és jól is néz ki).
Nekem két évig volt egy 500-as Kymco Xciting és az is motor volt! Nem is akármilyen!
csao olvasgatom a hozzászolásokat ..gondoltm én is irok pár tapasztalatot...én most adtam el a gépem 91es cagiva mito volt és már kezdtek elöjönni a hibái..125ös 33 lo volt..sokat gondolkottam milyen gépet vegyek..egy ujabb 125 speedre még nincs lovém 50es speeden meg nem égetem magam mert 95 kg vokés mint majom a köszörün...tehát inkább robiban gondolkodtam végül vettem egy peugeot speedaket fojtás nélküli és alattam 75 öt megy az 50es primát 50km /h ig gyalázza utánna a prima jobb..sztem jo döntés volt vagy veszel egy min 125 öst vagy inkább robesz az én véleményem tizenéveseknek gyakorolni jo az 50 de sok értelme nincs...gyüjtögessünk nagygépre
sziasztok!

az igaz h egyszerű használni a robogókat de szerintem rutin szerzésének tökéletesen megteszi...
Sziasztok!

Jó áron kapható nálam variátorszíjjak, gyertyák, kipufogódobok, 1-2 tipushoz idomok is és még sok minden más is. Ha kérdésetek van kérdezzetek e-mailben...
nekem is 50es motorom van és élményre sokkal jobb egy robogónál mert kuplungozni, váltani kell
persze praktikusságban egyszerűbb egy robi mert csak a gázt kell húzni oszt szevasz, az megy mindenkinek
Én egy verhovinával kezdtem anno a 70-es években majd jött a simson a 90-es évektől 2005-től pedig egy kymco maxi robogó (50-es) ,nagyobb motort nem tervezek már csak anyagi lehetőségeim miatt sem , de ezekkel a kétkerekűekkel is mentem már nagyobb távolságokra megfelelő kitartással .200 km volt eddig a legtöbb amit megtettem és nekem megfelel az a sebesség is amit ezek a járművek produkálnak ,lassan járok többet látok .
értem
én meg pest alatt 50kmre
Km-re a legtöbbet az A3-as autópályán... Ugyamúgy Egom-Pest! Amikor éppen nem az A3-ason...
csutka te merre szoktál motorozni ?
az is igaz. fokozatosság.
mondjuk én az 50 ccm-es roboóról ültem át a mostanira (Suzuki GS 500), és teljesen észnél vagyok. 9 éve vezetek autót, balesetmentesen, 98%-ban Budapesten.
Az ócska robeszból nem érdemes kiindulni, bár közlekedésre az is jó (lehet). Attól is függ ám, hogy mire akarod használni, mert az sm max hülyülésre jó, mert totál nem praktikus... Praktikusságban a robesz verhetetlen. De ha mókázni kell, akkor egy jobb fajta sm tényleg jó lehet ám, igazából ki kell próbálni. De ne legyen valami nagyon szakadt, mert akkor többet fogsz szerelni, mint motorozni... Azért sokat nem kell tőle várni, de két kereke van és brümmög, szóvaaaal...
Igen, de 15 évesen ne vegyen japán nagymotort! 50-es kategória, hééé!
igaz, hogy én hamar a motor felé kacsintgattam azután kicsivel, hogy robogóm lett, de a másik dolog, hogy egy márkásabb robogó áráért összehasonlíthatatlanul nagyobb élményt kapsz motorból. pl. 650 ezerért simán veszel egy 8 éves japán nagymotort.
nekem cak egy szar robeszom volt ,jófajta nem ,de most ez az sx 50 supermoto megy 95 (most vették ki a fojtást) szal igazán nincs viszonyitási alapom mer az egy kinai szarság volt ami emelkedőnek 40 el ment,lejtőn 60
Élményre? Szerintem egy jobbfajta 50-es robesszel jobban jársz... Nekem Gilera Runnerem volt, míg össze nem törték... Fojtás nélkül 70-80 kmh volt a vége gyárilag!
Hello!
az 50 es supermotyo az minek számit ,azon van váltó, de csak 50 es ,na ezt válaszoljátok meg.
technikailag tudom segédmotor, de élményre mi
eladó!
Helló,
nekem tavaly még robogóm volt, most már nagymotorom (Suzuki GS 500). minden robogósnak és motorosnak intek, köszönök. robogósoknak inkább akkor, ha ők is.
tapasztalatom, hogy akinek Vespa/Piaggio (öltönyösök méregdrága kultrobogója) van a segge alatt, az nem köszön senkinek, a lögótökű csopperesek úgyszintén nem ("Kiccsávó, milliós gépem van...").
a speed-motorosok szoktak leginkább integetni.
Ízlések és pofonok. Mondjuk abban megegyezhetünk hogy nexus az überel mindent.
Hááát, mindegyik... A családom Beverly mániás, de azt hiszem joggal. A Gilerák is jól, Talma is Nexusszal jár.