míg robogóztam sosem intett egy nagyobb motoros sem, mondjuk én sem intettem, mert robogós nem szokott inteni motornak, miután megvettem a motort, nem felejtettem el, hogy én is nemrég még robogós voltam és intettem párszor pár robogósnak, vissza nem intett egyik bunko sem, pedig előtte megnéztem, hogy kinek intek, nehogy 60-éves papikának, vagy robogónak látszó eletromos biciklis mamikának intsek és szórja rám a szitkokat, mert nem tudja mit mutogatok. Szóval én többet nem intek robogósnak, maximum ha ő int előbb, mint a multkor is egy babettás öreg olyan magasba tartott kezes szevasz öcsém stílusú intéssel intett nekem az országúton, és neki visszaintettem, mert nem nézem le csak a bunkókat akiket annyira lefoglal a 80 kilós lepkesúlyú 3 lovas gépezetük, hogy inteni már nem bírnak........
Akkor a 125-ös Runner sem motor hanem micsoda?Pedig jogilag motor de még nemigen hallottam csak azt hogy motor.Két kereke van és belső égésű motor hajtja slussz.Bár nem elég a teljesítménye a klasszikus értelemben vett motorozáshoz de értelmesebb közlekedési eszköz rövid távra mint a segway.Amúgy jó pár milio kinainak ez az egyetlen módja A-B be jutásnak.Na mindegy mint mondtam felesleges szócséplés akinek elég az robogózzon akinek nem az gyüjtögesse a pénzt és vegyen nagymotort ha van gyüjtsön benzinre,gumira,túrázzon.Csak férjünk meg békében egymás mellett.És ha integetnek bárki is integet illik visszaintegetni így diktálja az udvariasság.Tekintet nélkül hogy pöcsköszörű vagy 1000-res gixer van alatta.
pontosan, ahogy az előttem szólok is mondták a robogó nem motor. A mopedek azok motoros de nem gépjármű kategóriába tartoznak. 50-es alap robogó meg soha nem fog 100-at menni..... volt szerencsém nem 1-2 kipróbálni (kipróbálni értsd minim 60-100km) és nem keewayt.... a valaha gyártott egyik legjobb sportrobogója a gilera runner 50ccm-ben is max 80-at megy, pedig annó nem 2 fillérét baszták az eber után azokat, mint a híres made in china gyártmányokat, a 125-ös folytatlan runner vége kb 120 , 118-at sikerült nagynehezen kipréselni belőle annó, de az már nagyon a vége volt, és az egy kicsit komolyabb szerkezet már a robogók világában, bár már az is egy fos puding, mint minden 50-125ccm-es négyütemű. Amugy meg robogó kilóméter óra maximum dísznek jó.
Kicsit unatkoztam és elkezdtem ezt a topikot olvasgatni.Bár ne tettem volna.Ennyi faszságot összehordani pro és kontra nem semmi GRT mindkét félnek.Annyit azért hozzászólnék hogy a robogó motor csak más.Mindkét sőt egy csomó ágának a motorozásnak megvannak a maga előnyei és hátrányai.Ezen el lehet vitatkozni de értelem nincs nagyon sok hely van az országúton elfér mindenki.
A keeway os kolegának meg tiszteltetem a szerelői diplomáját.Olyan hogy "plussz befecskendező a gyertya mellet nincs és nem is lehet".Egyrészt az inyektortechnika annyira bonyolult és drága hogy 250e be nemigen fér bele és bár rengeteg dolog van amit lemásolnak a kicsi kinyaiak nem a befecskendezős és karbis 50-es moci lessz az fix.Egyetlen inyektorral szerelt tipus van a piacon az egész világon az a sokat szidott ditech/pure jet és szerintem már a gyártó olaszok is bánják a gyártását.Nem rossz de sok a gond vele.Az viszont tény hogy egy robogó alap gyári kivitelben nem megy 80-nál többel bármilyen titkos NASA technológiát vet is be.Minden picit is motorozó ember tudja ezt csak sokan jönnek a dumával hogy de az enyém megy 100 at is de nem.A robesz gyártók hajlamosak olyan órát gyártani ami csal felfelé 10-15% ot.
A legviccesebb az amikor jön az a mese hogy ugyan csak nyomorult 80 van az óra skálázásában de letekeri a mutatóig és én viszonytva az biz 110.Vicces majd ha gps eredményt én láttam elhiszem addig semmit.
Azt mondta a gyerek, power szelep van a gépében. Mi annyit mondtunk, hogy nincs benne. Az meg hogy milyen befecskendezés van a hengerfejében (vagy nincs? :) az engem nem érint.
Mint fontosabb tulajdonsagok ezek szerepelnek:
- digitalis fordulatszammero
- sport kipu
- karbon "stilusu" sarvedo
- aluminium taposo
- ket szinu ules
- dupla lampa
- nagy szinvalasztek
- szuperstabil fenyezes
Sehol egy szo erositett vazrol, felfuggesztesrol, stb. (de barki barmi mas irodalmat tud, irja le!)
de télleg faságot mondtál és lebuktál:D + 1 csó igen égéstér ott véletlenül nem robban be a benzin? javics ki nyugotan ha rossziúl tudom és ott oylan hő van h megolvassza a csövet és ráadásul ha nem olvassza meg akkor pedig vissza robban a benzin nem? és akkor robban minden
hmm nem kell megjátcani:D kicsit furi nem h mind a 2 tök csak 8 perc eltérés azért ne néztek már hülyének És nem vagyok Zoller! meg ha télleg r1 ed van létci rakjál már föl képet vagy valami vagy mutasd meg h mien motorokat csináltál bizonyítsd be és ez nem kötekedés csak faságot mondasz:) h power 1 50 es szar motoron meg h a gyertya mellet cső hát én még életemben nem hallotam ekkora marhaságot és szerintem nem cigány mondta hanem rikiren
Csá Zoller.
Te nem vga ykomplett. Mit , hogy hogy? A gyertya mellet megy egy plusz cső az égéstérbe... Képet nem tudok küldeni, mivel nekem nem keewayem van hanem R1- em.
Hello
Kedves zolboy
Már nem tudom, hogy mit gondoljak. Mi az, hogy másik nick névvel írok . Látszik, hogy mást nem csinálsz, csak kötekedni akarsz. Amúgy is kijelenthetem, hogy NEM én vagyok radeck!
és mi az, hogy második nap írok... Azért írtam ide, mert egy cicányfejű k****g, írja a hazukságokat......
NA kedves Zolboy többet nem szeretnék ehhez hozzáfűzni.
Amúgy köszi Radeck a támogatást...
Hát nem tudom mien szerelő vagy de elég szar lehetsz! nem fikázni akarlak de azért mert most csináltál 1 másik nick nevet és oszthatod itt az észt kis_kreisz! kicsit szánalom h fáj az igazság! de am nagyon levágós h te vagy kis_kreisz mivel rögtön másnap ide írtál és se motorodrÓl se videó se teszt semmi + 0 hozzászólás a forúmon!
de vissza a motorra!
"hanem egy plusz befecskendezést a hengerfejen" megmondanád h a hengerfejen hogyan fecskendez be?:) vagy képet valamit mutassál már ha akkora szerelő vagy mert úgy érzem h itt mindenki csak 1 ostoba tuk és te vagy a legfeljebb való király! meg amúgy is keeway-röl van szó 1 kínai szutyok motor nem hinném h ilyen tuningot nyomnának bele... de ha én tévedek elnézést kérek de csak akkro ha megmutatod nekem a motort és ezt az állítólagos befecskendezést mert én kiváncsi vagyok rá!
de látom azt is írtad h erősített felfüggesztés illetve váz + sport kipuf meg nem hinném h oda vetekedne a 70 esekel meg akkor tuning henger is van benne nem? vagy valami hasonló?
meg attól h rávan ragasztva h power matrica ááá... többet nem is írok már az is szégyen lenne a végén mégjobban besülnél
Császtok...
Látom itt nem sokan vannak tisztába a motorokkal. Például itt van ez a kis_ kreisz mocija. Ti meg itt szívóztok, hogy nem tud semmit. Na meg ez a Rikiren - ke , tényleg nem tudom mit képzel magáról, az ilyeneket ki kéne zárni, de ez nem az én dolgom...
Na visszakanyarodva. Csutkának, Tyt nek és a többi kétesnek mondanám, hogy ez a F-act racing ez egy 50 ccm es motor és nemcsak hogy sportkipufban más, hanem a teljesítménye egy 70 es el veteszik alapon. De a power itt nem a konkrét powerszelepet jelenti, hanem egy plusz befecskendezésta hengerfejen... És így szerintem már mindjárt nem kételkedtek, hogy nyomja e a 100km/h át. Amúgy a számlap,és a nyomaték teljesen eltér. Nem is beszélve az erősebb vázról és a felfüggesztsről. Úgyhogy tudás nélkül senki se írjon ilyeneket. Nem hijába tanítják a szerelést és az építést. Na meg ez a moci meg is éri azt a 250.000 ft- ot. Ez a kiadás 10 ből 10 es.
Alapból Team2- s (már ha tudjátok mi az ) Na semmi szívózás, mert mint látjátok ti tudjátok rosszul, és a F-act es pedig legalább tudja, hogy mi helyzet.
Na Tisztelet. Ja amúgy foglalkozásom motortuning... versenyszinten! tehát nem beszélek össze vissza.
Na csá
Nahhh, talaltam vegre infot a masinarol. Az egyetlen kulonbseg a sima F-act-hoz kepest, hogy sportkipu van rajta. Az osszes tobbi valtoztatas csak a kinezetet erinti. Szoval akkor motorikusan nincs kulonbseg.
GPS-el nem merted meg, mennyit megy? Mert szerintem marha sokat csal az ora, siman 30% folott. Lejton konnyen kiveri a mutato a skalat, de hogy sik uton ennyit menjen, ahhoz valami nagyon speci tuning kell, vagy pedig nem 50-es. Erdemes lenne GPS-t rarakni, ez azzal nezni, az a legpontosabb.
Hello Csutka!
Na az enyém az egy 2008 as júniusi Keewy F-act robogó. alapból nagyobb a nyomatéka mint az alap F-act é.
Én (80 kg vagyok) és folytással 1000 km nél mentem vele 60-at. Ki lett szedve belőle a folytás 1500 km nél. És a szervizes csávó akasztotta az alapból 90 ig skálázott mutatót és mint tudjuk minden km órán van még hely, hogy a mutató tovább menjen. Na az enyém ezt kiakasztja. Ez kb ha felosztod 110km/h, de mint tudjuk nem pontosak.... Ezért kipróáltuk Szomornál radarral és 97 et ütött...... Na a power szelepre visszatérve- Most fogják 4000 km nél állítani (mondta egy szervizes akinél optikázzuk a mocikat....)..... Ez alapján mondom..... Aztán lehet, hogy mind a 2-3 an tévedünk....
A keeway os kolegának meg tiszteltetem a szerelői diplomáját.Olyan hogy "plussz befecskendező a gyertya mellet nincs és nem is lehet".Egyrészt az inyektortechnika annyira bonyolult és drága hogy 250e be nemigen fér bele és bár rengeteg dolog van amit lemásolnak a kicsi kinyaiak nem a befecskendezős és karbis 50-es moci lessz az fix.Egyetlen inyektorral szerelt tipus van a piacon az egész világon az a sokat szidott ditech/pure jet és szerintem már a gyártó olaszok is bánják a gyártását.Nem rossz de sok a gond vele.Az viszont tény hogy egy robogó alap gyári kivitelben nem megy 80-nál többel bármilyen titkos NASA technológiát vet is be.Minden picit is motorozó ember tudja ezt csak sokan jönnek a dumával hogy de az enyém megy 100 at is de nem.A robesz gyártók hajlamosak olyan órát gyártani ami csal felfelé 10-15% ot.
A legviccesebb az amikor jön az a mese hogy ugyan csak nyomorult 80 van az óra skálázásában de letekeri a mutatóig és én viszonytva az biz 110.Vicces majd ha gps eredményt én láttam elhiszem addig semmit.
http://www.keewaymotor.com/sco...
Mint fontosabb tulajdonsagok ezek szerepelnek:
- digitalis fordulatszammero
- sport kipu
- karbon "stilusu" sarvedo
- aluminium taposo
- ket szinu ules
- dupla lampa
- nagy szinvalasztek
- szuperstabil fenyezes
Sehol egy szo erositett vazrol, felfuggesztesrol, stb. (de barki barmi mas irodalmat tud, irja le!)
Muszaki adatok:
Racing F-Act: 2.2 kW, 3.4 Nm
Hagyomanyos F-Act: 2.2 kW, 3.4 Nm............
Szoval sajna ha a gep gyari, akkor a szerelo/elado igen csunyan probal atvagni/lehuzni. Eleg szomoru, hogy ilyen van.
Kulonben meg nem szep dolog a masik lehulyezese, akit nem erdekel tema, ne szoljon bele, akit meg erdekel, az meg fogja vissza magat... Koszi.
az a baj hogy én még nem írtam le azt hogy több felhasználóról irogatsz vagyis...
Te nem vga ykomplett. Mit , hogy hogy? A gyertya mellet megy egy plusz cső az égéstérbe... Képet nem tudok küldeni, mivel nekem nem keewayem van hanem R1- em.
Kedves zolboy
Már nem tudom, hogy mit gondoljak. Mi az, hogy másik nick névvel írok . Látszik, hogy mást nem csinálsz, csak kötekedni akarsz. Amúgy is kijelenthetem, hogy NEM én vagyok radeck!
és mi az, hogy második nap írok... Azért írtam ide, mert egy cicányfejű k****g, írja a hazukságokat......
NA kedves Zolboy többet nem szeretnék ehhez hozzáfűzni.
Amúgy köszi Radeck a támogatást...
de vissza a motorra!
"hanem egy plusz befecskendezést a hengerfejen" megmondanád h a hengerfejen hogyan fecskendez be?:) vagy képet valamit mutassál már ha akkora szerelő vagy mert úgy érzem h itt mindenki csak 1 ostoba tuk és te vagy a legfeljebb való király! meg amúgy is keeway-röl van szó 1 kínai szutyok motor nem hinném h ilyen tuningot nyomnának bele... de ha én tévedek elnézést kérek de csak akkro ha megmutatod nekem a motort és ezt az állítólagos befecskendezést mert én kiváncsi vagyok rá!
de látom azt is írtad h erősített felfüggesztés illetve váz + sport kipuf meg nem hinném h oda vetekedne a 70 esekel meg akkor tuning henger is van benne nem? vagy valami hasonló?
meg attól h rávan ragasztva h power matrica ááá... többet nem is írok már az is szégyen lenne a végén mégjobban besülnél
Látom itt nem sokan vannak tisztába a motorokkal. Például itt van ez a kis_ kreisz mocija. Ti meg itt szívóztok, hogy nem tud semmit. Na meg ez a Rikiren - ke , tényleg nem tudom mit képzel magáról, az ilyeneket ki kéne zárni, de ez nem az én dolgom...
Na visszakanyarodva. Csutkának, Tyt nek és a többi kétesnek mondanám, hogy ez a F-act racing ez egy 50 ccm es motor és nemcsak hogy sportkipufban más, hanem a teljesítménye egy 70 es el veteszik alapon. De a power itt nem a konkrét powerszelepet jelenti, hanem egy plusz befecskendezésta hengerfejen... És így szerintem már mindjárt nem kételkedtek, hogy nyomja e a 100km/h át. Amúgy a számlap,és a nyomaték teljesen eltér. Nem is beszélve az erősebb vázról és a felfüggesztsről. Úgyhogy tudás nélkül senki se írjon ilyeneket. Nem hijába tanítják a szerelést és az építést. Na meg ez a moci meg is éri azt a 250.000 ft- ot. Ez a kiadás 10 ből 10 es.
Alapból Team2- s (már ha tudjátok mi az ) Na semmi szívózás, mert mint látjátok ti tudjátok rosszul, és a F-act es pedig legalább tudja, hogy mi helyzet.
Na Tisztelet. Ja amúgy foglalkozásom motortuning... versenyszinten! tehát nem beszélek össze vissza.
Na csá
nincs benne power, ezt jobb ha most megtudod :)
bar nem pontos az oraja
Na az enyém az egy 2008 as júniusi Keewy F-act robogó. alapból nagyobb a nyomatéka mint az alap F-act é.
Én (80 kg vagyok) és folytással 1000 km nél mentem vele 60-at. Ki lett szedve belőle a folytás 1500 km nél. És a szervizes csávó akasztotta az alapból 90 ig skálázott mutatót és mint tudjuk minden km órán van még hely, hogy a mutató tovább menjen. Na az enyém ezt kiakasztja. Ez kb ha felosztod 110km/h, de mint tudjuk nem pontosak.... Ezért kipróáltuk Szomornál radarral és 97 et ütött...... Na a power szelepre visszatérve- Most fogják 4000 km nél állítani (mondta egy szervizes akinél optikázzuk a mocikat....)..... Ez alapján mondom..... Aztán lehet, hogy mind a 2-3 an tévedünk....