Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

elől a lámpa alatt benézel és a villaösszekötőnél lesz
én is jó hasznát venném a volt robeszomnak, de ha egyszer el kelett adnom hogy kijöjjek okosba, hát el kelett
amugy a nagyobb motor is lehet élvezetes a városba, ha egy kicsit gyérebb a forgalom (meg a rendőri jelenlét ) a neossal nehezen tudnék 120-al robogni hazafele a kertvárosból
Sziasztok! Nemrég vettem egy Neos-t. Megtudná valaki mondani,hogy hol van az adattáblája? Köszi.
Egyértelmű városban simán a robesz az ász pláne ha felkerül egy lightosabb tuning.Városon kívül viszont macskafingot sem ér mindenki elzúg mellettem ezért is nyergelek át SV-re.Az megy hosszabb útra városon kívül de hogy 10 kifliért 2 tejért meg margarinért én be nem öltözöm az fix arra marad a robesz.
én is így gondolom. 2t robogó elinduláskor jól meglódul és a váltogató autósok mindig lemaradtak nálam is. Városban sosem volt bajom az autósokkal, lámpáknál lemaradtak, mivel nekik van rendszámuk 50-55-el szoktak menni , én meg rendszám hián annó vársoba csak 65-70-el, 2-esével szoktam a hosszabb egynes utcákban az autókat előzni, a legtöbbször inkább ők tartottak fel engem mint én őket. Robogóval pillanatok alatt odaértem bárhova városban, nem volt rendszám így elég rugalmasan vettem a közlekedési szabályokat, ha kedvem volt egyirányúval szembe röviditettem , a kkis robesszal ugyis egy pillanat alatt le tudtam húzódni ha kelett, sárgán alap hogy mindig átmentem, ha siettem 2-3 piroson is egymás után, járdán is jókat röviditettem, parkolni meg bárhol tudtam ahol egy szebkendőnyi hely volt. Persze ennek már vége, mert váltottam én is, mert városon kívül nem a legpraktikusabb robogózni, és túrázni sem a legjobb, de továbbra is fenntartom a véleményem, hogy 50-es robogók a városi közlekedés királyai, megfelelő fellépéssel nem fognak a vársoba letolni, annál jobban félti a sok paraszt autós a verdát
Egy normális 2t robesz gyárilag simán jobban gyorsul mint egy autó legalábbis a városi sebességre.És simán birják mind a 70-80-as átlagot.Persze nem kinai hulladékokról beszélek.A robesznél nagy előny a fokozatnélküli váltó csak rácsavarod és mire feleszmél az átlagautós hogy jé zöld majd megkeresi a levesben az 1.est majd szép komótosan elindulgat én jó 40-50 méterre járok és legalább 60-al megyek vagy 70-el.Sőt ha kialakul egy összefüggő kocsisor ami valami emberállat miatt max 40-el araszol én beállok középre és végigelőzöm a sort 80-90-el legalább 20-30 autót meg szoktam előzni egy szélesebb úton.Hál istennek nem gyári a kipuff a gépen úgyhogy mindig azt hiszik valam 3x 4x nagyobb gép jön úgyhogy még le is szoktak húzódni.Ilyenkor vidul az arcom mert rendszám hiányában a yard is tehet egy szivességet a sztárfotójával ha levillant.
Én sem gondoltam komolyan, nem látok sűrűn.
De olyankor Én sem annyival megyek.
persze. Csak mire felgyorsulnak.....és mikor láttál utoljára 50-el közlekedő autóst?
Helló!
Nem csak pesten van forgalom, felénk is már annyi jármű van, hogy dugók is kialakulnak elég gyakran. Hát az biztos, ha nem veszed fel a forgalom ritmusát, veszélyben az életed. Amúgy az autósok egymást sem kímélik. A hétvégekről meg nem is beszélek, amikor a sihederek kiszabadulnak az utakra a diszkójáratokkal, főleg estefelé. Néha amikor megyek melóba, elég félelmetes amit művelnek. Ezért sem értem meg, hogy miért nem engedélyezik a segédmotorkerékpároknál az 50-es sebességet hivatalosan, nem hiszem hogy az a 10 km/ó sebességtöbblet olyan nagy gond lenne, főleg hogy a mai robogók kivétel nélkül tudják ezt.
Hello, értelek, Pesti motorozás nem tudom milyen, metr én nem motorozom pesten ,de az biztos hogy az autósok többsége felsőbbrendűnek érzi magát egy kismotorossal szemben,és valóban letolnak az útról
és hogy egyértelmű legyen a véleményem: kisforgalmú vidéki utakra, településekre jók a robogók. Pesten belül csak nagy köbcentissel érdemes menni, de azon is felöltözve, nem úgy ahogy sokan nyomjátok, rövidgatyában ujjatlan pólóban.
A nagymotoros miért nem int vissza? Sokszor kaptam én is már meg, hogy miért nem integetek, nem csak robogóknak. Azért, mert sokszor van szükség mind a két kezemre, és nem a köszöngetés az első.
nem azt írtam, hogy én nem veszlek vele komolyan.
Én 2 évig robogóztam Pesten. Azóta ez a harmadik szezonom nagymotoron. A nagyon negyedannyi problémám nincs a forgalomban mint a robeszon. Nem gyorsult, nem láttak, és egyfolytában lelöktek volna az útról. Erre írtam a szívást. Na persze ez a legálisan használt 50-re igaz. Én nem megyek bele a 125/250/50-be.
Kb 3,5-4 litert eszik,valamint 110-115 km/ h a végsebessége.
150-es
sziasztok!
aprillia leonardorol szeretnék infókat!(étvágy,végsebesség,stb)köszi!
jaja, hát még az 50-es fenntartása mennyi na az aztán tényleg nulla, egy tescós montira többet kell költeni, mint egy jó állapotú megbízható robogóra évente sajnálom hogy a kis dögöt el kellett adnom

amugy 125-ös runner volt a legnagyobb robogó amivel mentem, görögben megelőzött egy land cruiser, aztán nem sokkal később szépen visszaelőztem a szerpentineken nagyon állat egy robogó az, az 50-es , eszméletlen jól veszi a kanyarokat robogó léttére.
Hali emberek! Én is támogatom a robogósok táborát! Nekem Busám van,faternak 636,de közösen még használunk egy 200-as Beverlyt(rendszámmal,ahogy kell). Fenntartás~0! Biztosítás,teljesítményadó,fogyasztás...vicc összegek.
Városban a legjobb szép időben. Kényelmes,tágas...ennyi.
én 100-200-at szoktam minden hétvégén télen -nyáron , nekem nem a seggem szokott előszőr megfájdulni rajta, hanem a nyakam ahogy görnyedtem rajta, de el lehet viselni, ha kevesebb km lett volna az enyémbe akkor mentem volna messzebbre is. Lehet robogóval is túrázni, csak be kell osztani az időt, számolni kell vele, hogy nem 2 perc A-ból B-be jutni és még haza is érni.
én is szerettem robogózni, csak mivel én főleg városon kívül használtam zavart, hogy a bunkó autósok semmibe vettek, minnél jobban lehuzódtam néhány köcsög annál lejjebb szoritott volna...., meg 180 vagyok és hosszútávon a nyakam meg szokott fájdulni tőle. Vannak dolgok amiben sokkal jobb mint a nagyobb motorok, pl nekem a kawán nincs semmi tároló rekeszem, a neoson pedig különösen nagy volt rekesz, zárt sisak lezán elfért benne, de nekem pl szinte állandóan egy 5 literes kanna volt benne túrázások miatt sosem vettem ki, mert akkora volt a rekesze, hogy még igy is maradt vagy 2 liternyi terem benne, benzinkuton furcsán szoktak nézni mikor 11 litereket tankoltam 50-esbe
Helló!
Én bátran nekiindulok nagyobb távokra is a robogómmal, pedig az is csak 50-es. 100 km sem akadály, ha elég kényelmes az ülés, nem fárasztó. Legalább van idő nézelődni menetközben is és hát igyekszem olyan útvonalat keresni ahol a forgalom nem túl nagy.
Bocsi de akkor biztos félreértettelek téged.Egy biztos hogy én nagyon szeretem és sokkal többe nézem mint az 50-es 6 sebességes gyorsasági mocikat,amivel városban igen nagy erőfeszítésbe telik róni a köröket persze ez megszokás kérdése.Sőt még ide sorolnám a 4 ütemű 125-ös gyorsaságiakat is.
te félreértettél engem... én nem mondtam, hopgy a robogók szarok meg ilyesmi... én csak azt mondom amit akkor is mikor robogóm volt még! hogy a robogó nem nevezhető motoronak. Szerintem egy teljesen más műfaj, ezzel semmi roszra nem gondoltam. Én ezt úgy értem, hogy szinte azon kívű, hogy 2 kereke van mindkettőnek minden másban különbözik a két műfaj: a motor nem a lábad között hanem a segged alatt van, egész máshogy ülsz a kettőn, a robogón mint egy kényelmes széken, a motoron meg kb mint egy lovon,így a kanyarodás mindkettővel teljesen más, a robogó városban a király, a nagymotor városon kívül..stb én így értettem. Szerettem robogózni, görögben is végig robogóztam, és később a sajátommal is tettem mindig kisebb-nagyobb túrákat. Amugy ha megtehettem volna megtartottam volna a neosom, mert robogózni jó, városba jobb nincs mint egy 50-es robogó.
Néha néha én is el szoktam motorozni Nyírbogdányig/ PONT EGY HETE VOLTAM/.Ha gondolod beugorhatok megmutatni a paripát.ÍRJ VALAMI ELÉRHETŐSÉGET.
egyetértek veled!
mindenkinek az a jó amije van és a robogó nem arra való hogy itt 100 km-es utakat tegyünk meg vele...városban szaladgálni vele élvezet...
Szia thebear, én már olvastam egy pár írásodat és ott jókat és értelmeseket válaszoltál, de most Ez akkor a Te mostani felfogásod? Aki nem Hammer-rel kocsikázik az nem is autós ? Mondhatnák akár így is.