Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Láttam a képeid között az aeroxot piros-fehér stage6 feliratokkal.Az a gép lenne az?
Még olyan kérdésem lenne hogy milyen volt a kipufogód és a variátorod,valamint a másiknál a főtengely és főtengelycsapágy a rotor és főként a variátor?Üdv:Tibi
Majd ha otthon leszek linkelek be rola egy képet!
Kedves Tibi!
Henger: 40000
Fötengely:40000 + csapágyak 7000 tügörgö 5000
kipu:70 000
karbi:24 000 nagyob szivo csonk 6000
variátor:40 000
Kuplung:23 000
átétel :15 000
Sportlégszürö 7000
Szij 8000
görgök az kb 15 000 mire eltaláltuk a megfelelö beálitást
Gyujtás 45 000
+ még nemtom amit kifelejtetem

Másik:
evo2 henger 70
evo2 kipu 75
fötengely 70+csapágy 15
karbi 25
szivocsonk 8000
segédváz 8000
rotor 90
vario 60
szij 10
kuplun 23
görgök szijtárcsa átátel meg sok lofasz ság

Lényeg hogy minden kilet cseréve nem szar cucokra és nem 2 ftok voltak
és ot a kurva sok szerelési dij! szal lehet rá költeni hidd el! Nekem ot a votl a festés is ami nem 800 ft volt (flip flop) polir cucok meg minden szal töb mint fél misi felet volt az egész robogo ! Várom válaszod
a kis meg gibson utánzat srác mondta,hogy egy 50-es robesz elmegy 10ezres tuninggal 140-et
Először is ez nem 50-es hanem 70-es.Nem megy 140-et csak 130-at.
Amit a vidin látsz azt nyugodtan elhiheted mert én vettem fel.Az órája csal mert 160-ig megy ki de valójában kb ez 130 .De ha nem 10-es kerekek lennének benne meg egy evo2 hengere lenne nyugodj meg simán vinné a 140-et még GPS-el mérve is,de nekem mindennapi használatban van és nem szerettem volna maratni a blokkot se.Amúgy én sosem állítottam hogy 140-et menne.
jah és ami még! hogy nincs vele egyéb gondod ? nevetséges ! a robeszok arról is híresek, hogy szinte semmit sem kell velük foglalkozni csak tankolni...--jah és a tankolásról jut eszembe hogy nem nagyon esznek többet 3 liternél . ....
ha megnézel egy alap 50-es "sportmotort" akkor azok is 4 litereket zabálnak és sokkal több gondjuk szokott lenni, van egy ismerősöm minden héten kell költenie a motorjára....
barátom neked sok hülyeséget hordtak össze...vagy ezeket te találtad ki ? váltós 50-es sportmotort láttam már és alapon max 90-et megy még a 100-at sem ...140-ről meg ne is beszéljünk mert ha megnézed egy négyütemű 125 cc moci megy 130-at max.... tuningról meg 10-20 ezerért még sportkipufogót sem kapsz rá....
140-ről volt szó.... Amit meg videón látsz azt nem feltétlenül kell elhinni,én is tegnap néztem a Csillagok háborúját,mégsem félek a klónok támadásától
Pezzy! Kiváncsi lennék hogy hogy tudtál fél millátt rákölteni a robogódra és ebből csak egy s6 sport henger jutott rá?
Sőt a haverod hogy tudott rá költeni 1,5 milliót azt sem értem .Biztos az ékszeres is dolgozott rajta egy picit mert ezt igen nehéz lehetett elérni.Nem lehet hogy egy picit túlzás volt ez a fél és másfél milla?
Osztom Zoli32 és allrounder véleményét hogy 90-100 környékén mennek a kis 50 ccm-es gyorsaságik,viszont rá csak egy normális tuninghenger min. 30-40 ezer+egy kipuff is kell akkor már rá ami szintén 30-40 ezer de akkor még ez egy közép kategóriás tuning így a vége lehet eléri a 120-as tempót.
http://www.videoplayer.hu/vide...
Mondjuk itt spec a srác az 50-es "sportmotort" isteníti ami már önmagában is vicc.De ezt hanyagoljuk.Bár ami tény az tény 50-es ha váltós ha nem nem megy 110-et de még 100-at sem.Robeszben a legjobb a kis költségek a pakolhatóság az hogy ráülök és csak húzom a szarvát szól.Meg a rendszám nélküliség.Amit rossz néven vettek tőlem úgyhogy bocsi emiatt de ez van.Az 50-es váltós gépeken ezek az előnyökből csak a rendszám nélküliség ami megvan.Viszont van viccesen véony kerekek elég stresszes vezetés (álandóan csak a váltót kéne baxtatni hogy a fordulatszám az egekben legyen) ez agyon megterheli így gyorsan kopik.És mivel ifjú titánok használják a karbantartás és szervíz másodlagos a ledezés meg külső után.
Te igen hülye vagy egy alap robog örülj hogy ha megy 90 el!
'10-20 ezerér meg szartse kapsz! én a robogomra geci sokat költötem töb mint fél misit és 105 nél vége volt ! s6 sport henger ami 12 paci kb!
haweomnak evo2 van kb 1.5 miilába vana motorja(aerox) 130 nál vége van (ezek a sebeségek gyorsulási versenyen lettek mérve)
szoval 10 -20 000 kapsz kb egy kuplungot bele! 140 el meg max a big bore meg a tcr ek mennek ha jol bevannak löve
aha 50-es "sportmotor" 110-el tartósan max lejtőn lefele, sima úton nulla szembeszélel szarra-fossá szétpörgetve a kis motort 1-2 másopercig óra szerint érinti a 100-110-et, ami a valóságban inkább csak 90-98. Na azt a "tunigos" 140-es végsebességüt is megnézném....Ha száguldozni akarsz menj el jogsira és cseréld le nagyobbra, mert evvel a mentalitással, az a kis 50 nem lesz hosszú életű alattad
Öcsi,szólj ha találsz olyan 50-es motort ami 140-et megy....nem kell mindent elhinni amit az osztálytársak meg a hhaverok hazudnak! További szép estét!
am már nem azért de ha veszel egy normális 50 cc-s sportmocit akkor az 110-zel még tuning nélkül is elmegy, viszont vmi 10-20 ezerért meg olyan tuningot rax bele h -ha nincs semmi egyéb gond a motorral- akkor viszi a 140-et is! és az már valljuk be h nem is olyan rossz...
am meg én pl nem "fel-le pakolgatásra" használnám azt, mert akkor inkább robogót vennék!
(én meg személy szerint majdnem hogy undorodok a krosszmotorozástól!)
Én meg egy 50 ccm-es 6-7 sebességes sportmotorral nem szeretnék megrohadni az utakon mert nem is bírnak menni meg az az állandó fel le pakolgatás egy kis városba igen csak fárasztó lehet.Valósan lehet hogy elérik azt a 90-es tempót de ez 6-7 sebességre lebontva igen idegőrlő lehet.Inkább egy krosz moci mert azzal legalább lehet terepezni.De ezt én se kötözködésképp mondom csak ez az igazság.
én se veszekedni akarok csak!:
- a robogók is mennek 40-nél többet...
- én is faluba lakom és nem tom mi bajod van vele hogy ide nem jó meg stb.
- sztem nekd egyszerűen nem tetszenek a robogók vagy nem jönnek be vagy nem tom... de akkor most minek irtál ide be?
hiába vennék rendszámosat akkor is max csak törölgethetném és simogathatnám, mert még nem értem el a kellő korhatárt...
és szerintem egy normális ép eszű ember már 16 alatt is el tudna vezetni egy nagyobb motort ha megmutatnák neki...-.-
de hát a szabály az szabály:) és ezzel nincs is gond csak én nem szeretnék egy robogóval megrohadni az utakon(főleg mivel vidéki kisvárosba lakom és ott nem sok értelme van a robesznak!), ezért inkább az 50-es sportmotorok teccenek,és azzal vallja be mindenki h BIZTONSÁGRA ügyelve is azért csak gyorsabban megyünk mint 40!:D
de énse veszekedni akarok, ne értsétek félre;)
ahogy a lányismerőseim mondanák: lávcsi van!xD(na jó ez azért nem komoly!:))
Én is hozzászólnék ehhez szívesen.A robogók főként az újabb fajta olasz és japán robogók jól össze vannak rakva általában elől de egyeseknél hátul is tárcsafék van amely elég jól végzi a dolgát nagyobb sebességnél is.Úgy gondolom hogy 80-100 as tempónál még mindig jobban,gyorsabban és könnyedebben tudnék megoldani egy egy veszélyes helyzetet mint egy nagyobb/ PL: 1000-es honda/ vassal/főként ha 250 300-al száguldoznak.Itt nem éppen a gostriederre gondoltam hanem az újonnan vásárolt nagyvasra friss jogosítvánnyal 1 hónapos tapasztalattal,mert sajnos kis hazánkba nem is kevés ilyen motoros száguldozik követve a jól sikerült onboardos videók zászlóshajóit,persze némileg kisebb tudással és a 4 hét vagy akár 2 hónapos tapasztalattal.Ha egy robi kint megy 100-110-el az még mindig kevésbé veszélyes mint a nagyok 250-300-as tempóval.Ezt mindig motor és motoros válogatja.Többször volt már olyan alkalom mikor az utolsó másodpercben kihajtottak elém/mert szarba se nézik a robogókat 50-es tempónál/,már nem tudtam volna megállni de fürgén,gyorsan mozgékonyan lavíroztam el az autó háta mögött,amit egy nagyobb sportmotorral nem biztos hogy meg tudtam volna tenni.Szerintem ez csak nézőpont kérdése.
Jogsi teljes tanfolyam megvan csak a forgalmi vizsga hiányzik hiába novemberben esett a hó.
Rendszám nem lessz MEGVAN a fiókban csak nem használom.Amúgy rendszámozás elnapolva valamikor a ködös távolba.Digóknál is a korhatár miatt van sok 50-es robesz 14 évesen náluk sem engednek 250-est vezetni mint nálunk.50-est meg pont a sebességfigyelő rendőrség miatt meg a B-s jogsi miatt használtam 250-est nem kockáztatok meg jogsi/rendszám nélkül inkább a tuningos 70-es.
hát igen, nálunk szellemileg fejletteb nyugati országokban már rájöttek arra, hogy aki megszerzi a b-kategóriás jogosítványt amivel több tonnás járműveket vezethet, annak egy kis odafigyeléssel nem okoz gondot egy 125-ös kismotor elvezetése sem
pontosan...nem 45-a max biztonságos közelekedési tempójuk, simán túl vannak méretezve minden szempontból( futómű,fékek, motorikus teljesítmény) egy normális 50-es minőségi robogó (olasz, japán) simán megy 70-et, és ahogy tapasztaltam egy pár kipróbált típussal, önerőből a 90-et nem érik ugyan el, de lejtőről gurulva 90-nél még imbolygás nékül irányíthatók és megállíthatóak ha kell. Pont, hogy a kis falukon átmenő utakon akartak letolni a legjobban, mert ott nincsenek zsaruk és az autók 70-80-al tépnek át rajtuk, inkább azokban kellene tarfizni, nem a főutakon a nevetséges 90-es tempó betartását lesni. A robogósoknál mer sokkal veszélyesebbek az újonnan vénségek segge alatt látható elektromos biciklik, na ez az igazi veszélyforrás, hogy azokat mindenféle pappir nélkül használhatják olyan emberek akik semmit se tudnak a kresszről, se látnak, se hallanak, mint egy agyatlan droid ....
de nem is 50-es robikkal járnak......jártam jópár országban. 125-250 a jellemző.
Jogsi LESZ. Rendszám LESZ Tehát akkor nincs. De te legalább meg akarod csinálni, más ennyit sem tesz meg. Hajrá
Jogsim van (vagyis lessz márciusra)Rendszám is van a robeszre.Bár én a 45 Km/h s tervezést vitatnám ez egy babettára verhovinára rigára igaz sőt a szabály akkortájt született ez is igaz.Csak azóta a technika fejlődött nagyon sokat egy mai robesszel simán biztonságos a 80-90 Km/h.Mi sem bizonyítja mint az én SR-em aminek a váza kerekmérete ugyanaz a 125-ösnek mint az 50-esnek csak a blokk más.Tőlünk nyugatabbra főleg nagyvárosban sokkal nagyobb a kultúrája a robeszenek és a szabályok is jobban engedik őket menni mint itt.