50-s és 2T. Lényeg, hogy alul van a tartály és indításkor a keletkező vákumnak kellene a benzint a karburátorba eljuttatni, de hát nem mai gyerek a robogóm. Új korában simán indult bármennyit is állt.
Sziasztok!
Nekem is nagyon nehezen indul, ha pár napot áll, de a benzintartály a motor alatt van és ez fokozza az indítási nehézséget. Ott milyen okosságot lehetne kitalálni, hogy könnyen lehessen indítani?
Remélem a,molnárautógáztól rendelitek a,szelepet, múlt évben beszélrem velük ki vannak akadva gogy hová kell ennyi benzinszelep
Gázszelepet rladnak évi 3 darabot benzinszelep meg heti 5-6db pedig vagy 10éve nem kötnek már be karbis autókba gázt ahová kell a szelepet alkalmazni
Nah,,én is megrendeltem az X8R-X hez a mágnesszelepet Köszi a hasznos infókat.Tapasztaltam én is hogy több napos állás után csak nyúzásra,vagy rugdosásra kapja el a benyát.Üdv!
Sziasztok! Nekem is volt 250-es peoplém nagyon megbízható bírja a strapát is, megfelelő karbantartás mellett 100-e km-et elmegy gond nélkül! Csak ajánlani tudom! Ami nem tetszett benne, a kétszeméllyel menni! De ha egyedül jársz vele többnyire akkor megfelelő!
Robogó vásárlást tervezek, de még nem volt korábban hasonló ketyerém, inkább terepen motorozok. Kérdésem lenne, hogy Budapestre agglomerációból kb napi 60km oda és vissza mi a legkényelmesebb és biztonságosabb? Kymcokat nézegetek max 500 ezerig, de nem tudom, hogy a People a nagyobb kerekekkel vagy a nagyobb testű Downtown lenne a jobb. 250-300 ccm jöhet szóba nagyobbat nem szeretnék. Vagy márkától függetlenül ki milyen robogót használ hasonló célra? Köszi a segítséget. Laci
Sziasztok!
Egy barátom lehozta a Piaggio Fly 50 4t robogóját,hogy 35-40 nél nem megy többet.Átnéztem egy-két dolgot majd arra lettem figyelmes,hogy a gázadásnál a síber membránt nem húzza föl.Mondja a haver annak jónak kell lennie mert valami szerelőnél ki lett cserélve,de semmivel nem megy jobban a gép.Nem baj kiveszem megnézem nem látok rajta semmi hibát.Vissza szerelem és működik,voááá!Haver kipróbál,örül,irány haza.Később telefonál,hogy 65-el száguldozott.
Valaki találkozott már ilyennel? Mi okozta,hogy a régi és az új membránt sem szívta fel?
Sziasztok! Még abban tudnátok-e segíteni, hogy az első tárcsafék betétek miért nyikorognak? Erős fékezésnél nem, de ha csak lassítok nagyon csúnya hangjuk van. Kivettem a kereket, kivettem a fékbetéteket, levegővel száraz ecsettel kitakarítottam. A betétek hátsó felét ( munkahenger felől) bekentem rézpasztával ( ezt láttam valahol egy videóban) összeraktam, néhány fékezésig csend volt, utána újból nyikorog. A fékbetétek még a gyáriak, nem sok kopással, a féktárcsa nem üt, nincs pereme, nincsenek benne bordák , kopások. Megemelve az elejét forgatom a kereket, nem szorul. Tudtok valami okosságot?
Sziasztok! Nos megoldottam a problémát. Valóban jól írta itt valaki, az új benzincsapot kijjebb kellett húzni a tank peremétől 3-4 milliméterre mert hosszabb a nyak része ami belemegy a tankba, és folyt a benzin. Valóban kellett logikázni a hely miatt. Most várok egy-két napot hogy nem szivárog-e valahol. Utána felrakom a burkolatokat, és várom a jó időt. Még egyszer köszi a segítséget mindenkinek.
Nekem is nagyon nehezen indul, ha pár napot áll, de a benzintartály a motor alatt van és ez fokozza az indítási nehézséget. Ott milyen okosságot lehetne kitalálni, hogy könnyen lehessen indítani?
Gázszelepet rladnak évi 3 darabot benzinszelep meg heti 5-6db pedig vagy 10éve nem kötnek már be karbis autókba gázt ahová kell a szelepet alkalmazni
Mágnesszelep bent a jog-ban.Gyújtás,10mp várás,"oszt gyííí".Most kezdem beműteni a centro-ba is.
Én people 250-est használok 2 éve napi 50 km.
Semmi baj nincs vele, 100-at simán tartja 3litert fogyaszt,2havonta cserélek olajat. Eddig ennyi
Robogó vásárlást tervezek, de még nem volt korábban hasonló ketyerém, inkább terepen motorozok. Kérdésem lenne, hogy Budapestre agglomerációból kb napi 60km oda és vissza mi a legkényelmesebb és biztonságosabb? Kymcokat nézegetek max 500 ezerig, de nem tudom, hogy a People a nagyobb kerekekkel vagy a nagyobb testű Downtown lenne a jobb. 250-300 ccm jöhet szóba nagyobbat nem szeretnék. Vagy márkától függetlenül ki milyen robogót használ hasonló célra? Köszi a segítséget. Laci
Egy barátom lehozta a Piaggio Fly 50 4t robogóját,hogy 35-40 nél nem megy többet.Átnéztem egy-két dolgot majd arra lettem figyelmes,hogy a gázadásnál a síber membránt nem húzza föl.Mondja a haver annak jónak kell lennie mert valami szerelőnél ki lett cserélve,de semmivel nem megy jobban a gép.Nem baj kiveszem megnézem nem látok rajta semmi hibát.Vissza szerelem és működik,voááá!Haver kipróbál,örül,irány haza.Később telefonál,hogy 65-el száguldozott.
Valaki találkozott már ilyennel? Mi okozta,hogy a régi és az új membránt sem szívta fel?
Neked mennyi idő alatt telik meg a karbi 2 hét után?